Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

יש לי האמר H3 ואני צריך להחליף צלחות בלם לארבעת הגלגלים כי הם כבר חלודות ובזמן בלימה האוטו מגמגם בצורה מטורפת . כל הזמן במוסך היו חורטים לי אותם , והיום אני החלטתי שאני רוצה להחליפם .

באיי בי ראיתי את צלחות שחלקם מחוררות וחלקם חרוצות וחלקם השילוב בינהם .

עכשיו רציתי לשאול מה היתרון של כל אחד מהם , ומה עדיף יותר?

רציתי גם לדעת מה עמיד יותר , חזק יותר לרכב שטח שלא יחליד ויצור שוב בלאי במהרה ?

 

מהסיבה הפשוטה שחודש לאחר החריטה חזרו הרעידות והקושי בבלימה .

 

והאם יש צורך לשים רפידות קרמיות ? האם הם יעילות לנסיעה יומיומית + לפעמים בין עירונית .

העיקר שהבלימה כמעט ולא תורגש .

 

 

כי לפי מה שהבנתי המחורצות מתאימות למכוניות ספורט ואין צורך בהם .

 

בתודה שי .

פורסם

בעיקרון היתרון בצלחות המחוררות למינהים הוא יכולת הקירור שלהם, לזה בעצם נועדו החורים כדי לקרר את הצלחת ולייעל את כושר הבלימה, אני אישית הבאתי מארה"ב צלחות מחוררות ועם חריצים ההבדל הוא משמעותי, לפני שהרכבתי אותם הייתי גומר רפידות כל חצי שנה וחירטה כל שנה מה גם שאחרי חריטה אחת הם כבר לא שוות כלום והייתי צריך להחליף אותם (אני לא מדבר על כלל הצלחות במקרה שלי הפסיקו להביא צלחות GM מקוריות ועכשיו מביאים רק סיניות), את הצלחות מהייבוא הרכבתי לפני שנה ושלושה חודשים השבוע רק החלפתי רפידות! (הפעם גם הבאתי רפידות קרמיות לתנאים קשים) הצלחות לא היו צריכות אפילו חריטה המוסך היה בהלם, אתה פשוט לא מאמין כאילו הרכבתי אותם לפני חודש... (ועוד מדובר ברכב מסחרי כבד) ממליץ בחום, כמובן אם יש לך בעיה עם העניין. מצ"ב תמונה של הצלחות בזמן ההרכבה.

09052010586.jpg

פורסם

את האמת עם הצלחות לא כי הבאתי אותם דרך USHOPS (בחסות דואר ישראל) חסכתי המון כאב ראש והביאו לי את זה עד הבית, אותו הדבר עשיתי לפני חודש עם הדרמים לאחורה עבר חלק, את הרפידות והנעלי בלם הבאתי דרך משלוח רגיל, נתקע במכס.... אישורים, משרד התחבורה בקיצור בלאגן שלם הצטערתי שלא שילמתי עוד קצת והבאתי דרך החברה, אמנם יצאתי מזה אבל הבאסה הגדולה, הנעלי בלם לא התאימו!! הרכבתי נעלי בלם מקוריות ACDelco למרות שהסוג שהבאתי הרבה יותר איכותי אבל אין מה לעשות.

פורסם
לא חריצים ולא חורים! זה לא מתאים לרכב שטח שיאסוף בוץ ורפש לתוך זה ויגרום לבעיות בבלימה ולרפידות.

יש אמת בדבריך בכל אופן הרכב שלי הוא לא 4X4 ואני מרוצה מאוד, אם הוא לא נוסע בשטח זה יכול להתאים לו בוודאות.

פורסם
בעיקרון היתרון בצלחות המחוררות למינהים הוא יכולת הקירור שלהם, לזה בעצם נועדו החורים כדי לקרר את הצלחת ולייעל את כושר הבלימה, אני אישית הבאתי מארה"ב צלחות מחוררות ועם חריצים ההבדל הוא משמעותי, לפני שהרכבתי אותם הייתי גומר רפידות כל חצי שנה וחירטה כל שנה מה גם שאחרי חריטה אחת הם כבר לא שוות כלום והייתי צריך להחליף אותם (אני לא מדבר על כלל הצלחות במקרה שלי הפסיקו להביא צלחות GM מקוריות ועכשיו מביאים רק סיניות), את הצלחות מהייבוא הרכבתי לפני שנה ושלושה חודשים השבוע רק החלפתי רפידות! (הפעם גם הבאתי רפידות קרמיות לתנאים קשים) הצלחות לא היו צריכות אפילו חריטה המוסך היה בהלם, אתה פשוט לא מאמין כאילו הרכבתי אותם לפני חודש... (ועוד מדובר ברכב מסחרי כבד) ממליץ בחום, כמובן אם יש לך בעיה עם העניין. מצ"ב תמונה של הצלחות בזמן ההרכבה.

 

תוכל לתת לי את שם החברה שייבאת מהם ואיך עשיתה את זה דרך דואר ישראל כי יכול להיות שאני אביא מהם צלחות ללא חורים וחריצים כי הרכב הוא 4X4 שנוסע בשטח .

×
×
  • תוכן חדש...