שלום רב ,
יש לי האמר H3 ואני צריך להחליף צלחות בלם לארבעת הגלגלים כי הם כבר חלודות ובזמן בלימה האוטו מגמגם בצורה מטורפת . כל הזמן במוסך היו חורטים לי אותם , והיום אני החלטתי שאני רוצה להחליפם .
באיי בי ראיתי את צלחות שחלקם מחוררות וחלקם חרוצות וחלקם השילוב בינהם .
עכשיו רציתי לשאול מה היתרון של כל אחד מהם , ומה עדיף יותר?
רציתי גם לדעת מה עמיד יותר , חזק יותר לרכב שטח שלא יחליד ויצור שוב בלאי במהרה ?
מהסיבה הפשוטה שחודש לאחר החריטה חזרו הרעידות והקושי בבלימה .
והאם יש צורך לשים רפידות קרמיות ? האם הם יעילות לנסיעה יומיומית + לפעמים בין עירונית .
העיקר שהבלימה כמעט ולא תורגש .
כי לפי מה שהבנתי המחורצות מתאימות למכוניות ספורט ואין צורך בהם .
בתודה שי .