Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

ברשותי פולו קלאסיק 2001 סדאן

רדיו דיסק פיוניר DEH5250SD

ומגבר רוקפורד P400.4 שאלו הנותנים מתעודת הלידה שלו

 Actual Power

76X4 @ 4 Ohms

127X4 @ 2 Ohms

254X2 @ 4 Ohms

 

סאב כרגע אין לי.. אולי אני יביא בהמשך (תלוי איך הסאונד יהיה אחרי השדרוג של הרמקולים)

 

הקומפוננטים צריכים להיות 6.5״ כש1500 ₪ זה באמת הגג..

אני שומע בעיקר רוק קלאסי (פינק פלויד, דורס, לד זפלין...) ואלקטרונית (אינפקטד וכו׳). קצת בוב מארלי ולפעמים גם שחורה.

הבנתי שהמורל היבריד 6 מצוינים אבל ההספק שלהם 160 RMS ואני לכ יודע אם המגבר שלי יעמוד בזה..

ראיתי שהפוקאל 165V2 דורשים 75 RMS אבל הבנתי שהסאונד שלהם לא מתאים למוזיקה שלי..

 

אני מבקש שתייעצו לי איזה קומפוננטים להביא (לאו דווקא מהדגמים שציינתי) ואני גם מבקש לא להגיד לי להחליף את המגבר כי זה לא יקרה.

תודה רבה מראש לכולם

פורסם

תודה אחי

האמת שראיתי הרבה המלצות על הקומפוננטים הנ״ל.. משום מה הם לא מופיעים בזאפ ככה שאני לא יודע מה המחיר שלהם..

המגבר שלי יסתדר איתם? 125Rms לא יהיה כבד עליו? ממש לא אכפת לי מהעוצמה אני לא אוהב לשמוע חזק מדי אני פשוט אוהב לשמוע את המוזיקה שלי באיכות 

פורסם

ה V2 הוא אחלה לרוק. יש גם את המחליף שלו- ה VR או משהו בסגנון.

מעבר לזה ולהיי אנרג'י- ריינבו SLC יכול להתאים.

אלו האפשרויות הכי מומלצות לדעתי לחדש.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ממליץ בחום על הריינבו שישראל ציין קודם. היה לי אותו תקופה ארוכה, מתאים מאוד למוזיקה שאתה אוהב. סט מאוזן מאוד שעולה לדעתי על המתחרים.

 

נשלח מהאנדרואיד שלי.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

סגור. החלטתי ללכת על הריינבו אחרי קאיאת ההמלצות פה + חקירה באינטרנט.

איזה דגם הוא המומלץ ביותר בשבילי? יש פה כמה:

http://www.autos-sound.co.il/products.aspx?cat=141&oid=n5iogsezdtn1fa55kkajiqrc

 

בנוסף יש המלצות צה לבקש מהמתקין? איטום לדלתות, התקנה בתיבה.. לא יודע מה עדיף אני רק יודע שכרגע יש לי רעידות מעצבנות מהדלתות ומותקנים אצלי רמקולים פשוטים של רוקפורד..

תודה רבה

פורסם

סגור העניין.. תודה לכולם שבוע הבא אני יתקין וישתף אתכם איך יצא.

יש למישהו המלצה לסאב בשבילי? לא משהו מפוצץ מדי.. תכלס אני לא יודע אם אני יצטרך אחרי שאני יתקין את הקומפוננטים אבל סאב לא נראה לי יזיק.. יש המלצות למשהו לא מוגזם אבל שיהיה מדוייק? תודה

פורסם

אני מאוד ממליץ לך לנסות ולשמוע את הסט לפני קנייה. היו מורכבים אצלי ברכב קומפוננט של ריינבו אבל הדגם הטיפה יותר פשוט ומאוד התאכזבתי ממנו.

מה התקציב שלך לסאב?

A3

K04 Inside

פורסם

סאב זה חלק חשוב ממערכת. אפשר להסתדר בלי, לדעתי זה מוסיף המון.

מה התקציב?

אני גם ממליץ שתנסה לשמוע לפני, מה שגם אתה קונה סט חדש ולא יד שניה

פורסם

תקציב לסאב עד 800 כולל התקנה

אני צריך משהו שהמגבר שלי יעמוד בו

 

דרך אגב למישהו יש ניסיון עם החנות autos בחיפה? אני מתכוון לקנות להתקין לאטום ולכוון הכל שם..

פורסם

שינוי בתכניות

יש ליבואן בעיה וכבר כמה חודשים אין קומפוננטים של ריינבו בארץ.

המוכר הציע לי את המורל היבריד אוביישן או קומפוננטים של DLS. גם הרץ היי אנרג׳י זה אפשרות

הבנתי שלמורל יש בעיה עם המיד באס ולהרץ יש טוויטרים צורמים.. מה לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...