Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ברכב אספנות ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רציתי רק לשתף שנתקלתי באיי ביי בערכה מקורית לשידרוג מנורת החום מנוע והחלפתה בשעון. היה חסר לי מאוד שעון טמפרטורה ואני לא אוהב לדעת שהמנוע מתחמם רק כאשר הנורה נדלקת. הערכה הגיעה תוך כמה ימים וכללה הוראות התקנה , את היוניט וגם החלפה של הכיסוי הקידמי. ההתקנה היית פשוטה והכל עובד נהדר.

DSCN2765.JPG

$(KGrHqZ,!r!E-ZFv0yWeBPzvCi4EYQ~~60_3.jpg

DSCN2768.JPG

DSCN2769.JPG

DSCN2773.JPG

פורסם
אתה יכול 15-40 זה מנוע עם מרימים הידראולים כמו באונו

 

מגיב "קצת" באיחור..

נתקלתי בפוסט זה עקב "החייאת" השרשור.

 

ל- 128 אין מרימים הידראוליים !

יש גל זיזים עילי (שהיה מאד חדיש לתקופתו), הדורש כוון שסתומים מתיש למדי בעזרת דיסקיות מרווח.

 

לא הייתי משתמש בשמן סינתטי או חצי סינטתי, שעוד לא היה קיים (בוודאי שלא בשימוש סדרתי) בעת שתוכנן מנוע זה.

השמן המתאים, לדעתי, הוא שמן מינרלי - 20w-50 (ביחוד לאור העובדה שציינת כי מנורת לחץ השמן נדלקת בסרק).

 

ואם אתה "אדוק", עדיף למצוא שמן מדור ישן - דרוג CF שמתאים יותר למנועים "ותיקים" (השמנים המודרניים הם בדרוג CL).

שמן מסדרת "מוטורקס" של סונול עונה לדרוג זה.

 

ובכל מקרה - בהצלחה עם ה- 128 היפה שלך!

'

עודד

פורסם

הי עודד, תודה על העצה, שמועים על המנוע שהשמן לא מתאים והרכב גם מוציא עשן בהתנעה הראשונית. אני אחפש את השמן שהמלצת ונראה אם יש שיפור. יש לך מושג מי מתמחה בכיוון שסתומים ברכב כזה?


×
×
  • תוכן חדש...