Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ברכב אספנות ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
...שאלה: מישהו יודע כיצד ניתן לסגור את החלונות המשולשים? כרגע ניתן לפתוח אותם מבחוץ ואני לא רואה היכן אמורה להתחבר הידית.

 

הידיתשל החלון המשולש הקטן היתה מודבקת לחלון הקטן. אם אני לא טועה ראיתי משהו כזה אצל קלוש לפני כמה זמן. מכיוון שלאוטו בדרך כלל לא היה מזגן פתיחת החלון הקטן מזרימה הרבה אויר לתוך תא הנהג.

 

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה רבה לכל המפרגנים, האמת הרכב נראה בתמונה יותר טוב מאיך שהוא במציאות. יש חלודה במרזבים וריקבונות בפינות מתחת לחלונות. בכנף יש כבר חור. בתוכנית להחזיר אותה לכביש ולמצא פחח שיסכים לטפל בה במחיר שפוי.

פורסם

תתחדש מאוד!

 

האוטו הראשון שלי לאחר שהשתחררתי מהצבא היה 128 בדיוק כזו, ואם המספר שלה הוא 646176 , אז זו בדיוק זו.

 

הגריל וההגה שונו באמצע 73, ומה שיש אצלך זו הצורה המקורית והנדירה יחסית.

 

נמרוד

פורסם

הדור השני של ה 128 הוצג ב 76' והוצע גם עם מנוע 1.3.

 

הרכב הראשון שלי היה 128 ספיישל שנת 76 עם מנוע 1300

הייחודיות היתה בפנסים מרובעים מקדימה. תוספת של פנסי רוורס מאחורה, וכמובן פנים משודרג, כולל לוח שעונים משודרג..מה שמעניין שב128 הרגילה - הקפיצות בספידומטר היו 20,40,60....ב128 ספיישל 1300, הקפיצות היו 10,30,50,70...

 

והכי חשוב, שהאוטו היה טיל לא נורמלי...לקחתי בזמנו ברייסים את כל המכוניות החדשות עם מנועי ה-1600...

 

כמה שאני מתגעגע אליה...

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם
תתחדש ,

ותדע ,

אין כמו אור ירוק מהאישה !!!!

 

גם לי ניתן לא מזמן אור ירוק שכזה ..

 

רכב יפיפה ... :-)

 

 

בהצלחה ! ושתהנה .

 

 

דרור .

 

 

תתחדש , תמיד עדיף לקבל אור ירוק מאשר פנס כחול:mm_wink:

פורסם
תתחדש מאוד!

 

האוטו הראשון שלי לאחר שהשתחררתי מהצבא היה 128 בדיוק כזו, ואם המספר שלה הוא 646176 , אז זו בדיוק זו.

 

הגריל וההגה שונו באמצע 73, ומה שיש אצלך זו הצורה המקורית והנדירה יחסית.

 

נמרוד

 

 

הי נימרוד, זה לא המספר של הרכב שלך אבל קרוב. כמה 128 לדעתכם שרדו עד היום?

פורסם

המספר של ה128 שלי היה 400-075 - לצערי המספר הורד מהכביש, כאשר חבר שלי שקנה ממני את האוטו- מכר אותי לאחר שנתיים לבן דוד מעזה...וה-128 הלכה בעקבות מרבית אחיותיה...

 

 

הי נימרוד, זה לא המספר של הרכב שלך אבל קרוב. כמה 128 לדעתכם שרדו עד היום?

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

תתחדש.

 

אגב הג'יפ בסמלון הוא שלך? אאל"ט זה פג'ארו דור לפני הדור ששווק בארץ...אבל חיית שטח אמיתית, מנסיון של טיול עם הג'יפ הזה בתאילנד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...