Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי A3 TDI/DSG - התרשמות נהיגה + קצת שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועיים לערך הגיעה הbabe החדשה שלי.

אין מילים, לנסוע באוטו הזה זו פשוט חוויה מדהימה, מתלים מטורפים שמחזיקים אותך טוב טוב על הכביש, מערכות בקרת אחיזה שפשוט עובדות, מנוע גמיש כמו אקרובט (מדביק אותך לכיסא כבר ב1900 סל"ד (תחילת שיא המומנט) דרך 2100 סל"ד (שם הטורבו מתחיל להרביץ) ועד 4100 סל"ד (שיא ההספק, קצת לפני האדומים), המנוע שקט כמו תינוק בשינה עמוקה, רעידות דיזל? לא באודי... כלום, נאדה, בעמידה על סרק אין רעש, אין רעידות, המדד היחיד שיש למנוע עובד הוא מד הסל"ד שיושב לו בשקט שם באיזור ה900...

גם בנסיעה - הרעש מנוע עדין וחלק יותר משאר מנועי הדיזל שהכרתי.

הגה אלקטרו-מכאני מדהים שמצד אחד מנתק אותך לחלוטין ממה שקורה בחוץ, מצד שני מעביר לך מידע חשוב.

הישיבה ברכב נוחה להפליא (מושבי ספורט עם ריפוד עור ואלקנטרה). בהתחלה כשישבתי עליהם חשבתי שאולי לא אקנה את האוטו כי ממש לא היה לי נוח, כנראה שזה היה עניין של כיוון כסא בסה"כ...

 

גיר... כל הסופירלטיווים שקראתם בכתבות על הגיר הזה גורמים לו עוול, זה פשוט גיר מטורף - מעביר הילוכים במהירות שנהג מירוצים (אולי) יכול להעביר ובכל זאת שומר על יחס של גיר ידני, הצליל של הנסיעה קצת מוזר - מצד אחד יש תחושה של גיר רגיל (אין את ההחלקה של הממיר-מומנט האוטומאטי המסורתי) ומצד שני לוקח פחות מחצי שניה להעביר הילוך,

 

שליטת הטיפטרוניק (בידית או על ההגה) פשוט מעולה - אם מעבירים למצב ידני הגיר כמעט לעולם לא יתערב לך בנסיעה חוץ מהורדת הילוכים בבלימה (עד ראשון בעצירה מלאה). למעשה חוץ מהעלאה להילוך גבוה מדי (מה זה יעזור אם האוטו יגמגם ויחנק?) והורדה להילוך נמוך מדי (לא חבל להתיז בוכנות דרך המכסה מנוע?) אפשר לעשות הכל.

 

בנוסף - אם זה לא מספיק ניתן "לגנוב" שליטה תוך כדי נסיעה במצב אוטומאטי ע"י משיכת אחת ממניפות הtiptronic שמאחורי ההגה, במידה ולא תתבצע כל פעולה נוספת בהילוכים למשך 30 שניות - הגיר יחזור למצב אוטומטאי.

 

היצרן מצהיר על מנוע בעל 140 כ"ס, מדובר על הכ"ס שמושג ביציאה מהקרנק, בד"כ מדובר על הנחתה של אי-אילו אחוזים בדרך לגלגל (תלוי באיכות התמסורת), בבדיקה, הדינמומטר הראה 145 כ"ס בגלגלים, אפילו הבודק היה קצת בשוק, הוא אמר שהוא רגיל לראות קצת פחות מהצהרת היצרן, אבל יותר? זה חדש לו... - זה הולך טוב מאוד עם העובדה שsuperchips אומרים את זה בעצמם (הם טוענים ל156 כ"ס לפני שיפורים, לא ידוע אם בגלגלים או בקרנק) - המנוע מגיע הרבה יותר חזק ממה שהצרן מצהיר, כנ"ל לגבי המומנט - 34 קג"מ (במקום 32) באותו טווח סל"ד.

 

כמו כן, היצרן מדווח על זינוק של 0 ל100 שעורך 9.4 שניות, נסעתי עם חבר שלי ומדדנו פחות מ9.4 שניות ל100, אין לי מושג על מה אודי מדברים, זה ממש מוזר, אני יודע שהמחוג מזייף ב10% ולכן הגעתי ל110, זה לקח 9.1 שניות (ממוצע בין 7 נסיונות שהראו בין 8.9 ל9.3 שניות (כנראה סטיות אנוש)) עם אדם נוסף באוטו וטנק מלא (שנינו ביחד שוקלים בשקט 200 ק"ג).

 

לסיכום:

קצת קשה להסביר את החוויה למי שלא חווה אותה, אחרי נהיגה באין סוף מכוניות - היחידה שאולי התקרבה אל האודי (מבחינת התנהגות כביש) היא הV6, אבל זאת מכונית עם הנעה כפולה...

 

האוטו נקנה מבחור מאוד נחמד שעד שקיבל את האוטו היה חייב לטוס לגמניה לכמה שנים (עובד באל-על), המחיר של האוטו על הכביש הוא 251,000 ש"ח (232 בסיס, 13 חבילת ספורט, 2 צבע מטאלי ו5 אגרת רישוי).

אני שילמתי 205K על הרכב (היה בן 4 חודשים, עוד לפני הטיפול הראשון) וקיבלתי אותו עם מערכת לא רעה בכלל (זוג קומפוננט JBL מקדימה ומאחורה, זוג מגברים (kenwood ו pyle) סאב 12" של Magnat וmp3 שולט סאב של pioneer. בנוסף הוא השאיר לי טלפון קבוע של אורנג'.

 

תמונות ניתן לראות ב http://a3.disatnik.com

 

לפני שייתנפל עלי ("למה לא קנית אימפרזה טורבו כבר... בלה בלה... הרבה כסף... בלה בלה...)

 

לפני שרכשתי את האוטו היו לי כמה דרישות בסיסיות:

1. רכב חסכוני מבחינת דלק (הA3 עושה 1 ל21.5 בנסיעה בין עירונית, 1 ל14 בעירונית ו1 ל17.5 משולב) - רק דיזל עושה משהו דומה, (אני נוסע בסביבות ה60 אלף ק"מ בשנה, זה מאוד משמעותי מבחינתי).

2. רכב חזק, אני אוהב רכב עם מומנט של טנק ותאוצה של טיל.

3. רכב מפואר שיפנק אותי בנסיעות הארוכות שלי...

4. רכב בטוח לנסיעה, אכפת לי מהחיים שלי...

 

 

ועכשיו לשאלה קטנה -

אני רוצה להחליף את חישוקי ה205x16 המקוריים (מגנזיום) ל225x17 המון פעמים במהלך התחלת נסיעה זריזה אני רואה את מערכת בקרת האחיזה נכנסת לפעולה ומרסנת את המנוע, אני מקווה שהרחבת הצמיגים תיתן לכוח להגיע לגלגלים ללא הפרעה - חוצמזה אני מעדיף עיצוב זרועות על עיצוב חורים...

קיבלתי כל מיני הצעות - הבעיה היא שאני רוצה חישוק מקורי שלי אודי (אני דפוק... אני יודע, כבר אמרו לי את זה...) אני רוצה את הסמל על הג'נט... בארץ הם עולים הון, בחו"ל פחות.

האם זה סיפור להביא ג'נטים מחו"ל (תקינה, מס וכד')

האם מישהו יודע על מקום שמוכר ג'נטים מקוריים של אודי (אפילו משומשים במצב טוב) במחירים סבירים?

האם צמיגים בחתך נמוך מתבלים מהר יותר (לא מדובר על חתך של רכב מרוץ... - היום יש לי 55 ואני מאמין שעל מנת לשמור על קוטר כללי זהה ב17" אני צריך להקטין לי 45)

האם אני דרוש אישפוז? ;)

 

חן חן לעונים.

פורסם

אוטו באמת נחמד ויפה

תתחדש על הצעצוע

אני מאחל שהוא יהיה טוב כמו הכתיבה שלך

ודבר אחרון כן אתה צריך אישפוז. אבל אם אתה באמת רוצה את זה אז תדבר עם מומחים

כי היתקלת אותי בשאלה הזאת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

זו כנראה אותה האודי שנבחנה באוטו בגליון 18!

אחלה אוטו! תתחדש.

תמיד תוכל לקנות ג'אנטים לא מקוריים ולהדביק עליהם מדבקות או סמלים של אודי! :wink:

פורסם
זו כנראה אותה האודי שנבחנה באוטו בגליון 18!

אחלה אוטו! תתחדש.

תמיד תוכל לקנות ג'אנטים לא מקוריים ולהדביק עליהם מדבקות או סמלים של אודי! :wink:

 

זאת לא, אני מכיר את הבעלים של האודי השניה - הוא בחיים לא היה מוכר אותה :)

יש בסה"כ 3 כאלה בארץ כרגע.

 

אוטו קצת בילבלו את המוח עם ה"יחידה בארץ" שלהם - הבחור שמכר לי את שלו ישב ביחד עם הבחור שהיה בכתבה ושניהם הזמינו את הרכבים ביחד.

 

בכל מקרה - זאת מהכתבה עם sun-roof, שלי לא.

 

תודה לכולם על הברכות :)

פורסם

צהריים טובים,

 

 

1.תתחדש , היא מדהימה.

2.אין לך אפשרות לביטול ה-ASR?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
צהריים טובים,

 

 

1.תתחדש , היא מדהימה.

2.אין לך אפשרות לביטול ה-ASR?

 

1. תודה

2. לא שאני יודע - אפשר לבטל את הESP עם כפתור אבל לא את הבקרת אחיזה.

 

בכל מקרה - ביטול בקרת האחיזה לא יתן לי יותר מצמיגים משופשים - היא הרי נכנסת לפעולה ברגע שהגלגלים המניעים מאבדים אחיזה (ומפרפרים) - הכח ילך לאיבוד בכל מקרה (אם על פירפור ואם על הפעלת הABS ע"מ לרסן אותם)

בסה"כ חשבתי שע"י שיפור יכולת הורדת הכח של המנוע לכביש אני אשיג זינוק טוב יותר.

 

מה גם שאני מתעד לתכנת מחדש את מפות הדלק (בעזרתו של פרילינג כמובן) - אני אהיה חייב לתת לאוטו דרך לטפל בעוד 30-35 סוסים ו10 קג"מ...

פורסם

א. בחירה מעולה! קראתי על הרכב ב"אוטו" (זה אותו אחד נכון?) והוא נראה כמו רכב שיכול לספק המון פאן.

*עריכה: לא אותו אחד, אבל אותו פאן זה בטוח :wink:

 

ב. מה סדר גודל המחירים שראית בארץ?

באתר הזה יש מחירים של חשוקי "17 של אודי. קשה לי לקבוע אם המחירים גבוהים או לא משום שאין לי בסיס להשוואה למחירים בארץ.

תוכל למצוא מגוון חישוקים גם בebay

 

דבר נוסף, לייבא רביעיית חישוקים מחו"ל לא ניתן לעשות ללא תשלום מכס.

באתר המכס והמע"מ תוכל למצוא רשימה של סוכני מכס מורשים שיוכלו לייעץ לך לגבי גובה תשלום המכס על המוצר.

את רשימת המשלחים תוכל לקבל גם דרך איגוד התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין לאומיים. טלפון 03-5631019.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

בכל מקרה - ביטול בקרת האחיזה לא יתן לי יותר מצמיגים משופשים - היא הרי נכנסת לפעולה ברגע שהגלגלים המניעים מאבדים אחיזה (ומפרפרים) - הכח ילך לאיבוד בכל מקרה (אם על פירפור ואם על הפעלת הABS ע"מ לרסן אותם)

בסה"כ חשבתי שע"י שיפור יכולת הורדת הכח של המנוע לכביש אני אשיג זינוק טוב יותר.

 

 

יש לנו ASR ואנחנו תמיד מבטלים. למה? כי המערכת מסרסת את המנוע ,זה מעצבן וזה גם די מסוכן - אתה בא לצאת לעקיפה ואתה מרגיש שאין לך כוח.

 

תבדוק בספר הרכב - אולי , בעת ביטול ה-ESP , גם ה-ASR מבוטל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

מה גם שאני מתעד לתכנת מחדש את מפות הדלק (בעזרתו של פרילינג כמובן) - אני אהיה חייב לתת לאוטו דרך לטפל בעוד 30-35 סוסים ו10 קג"מ...

 

קודם כל - תתחדש. רכב מיוחד מאוד.

 

בשביל לעבור ל-225 על 17 אתה באמת צריך חתך 45 בשביל לשמור על אותו יחס העברה.

 

דבר שני - עוד 35 סוסים ו10 קג"מ?? 10 קג"מ?? אתה לא "קצת" אופטימי?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

דבר שני - עוד 35 סוסים ו10 קג"מ?? 10 קג"מ?? אתה לא "קצת" אופטימי?

 

רוני

 

סופרצ'יפס מדברים על תוספת של בסביבות ה30% למומנט וכ30 כ"ס.

מכוון שהמומנט המוצהר הינו 32.6 קג"מ - תוספת של עד 10 קג"מ היא ממש לא חריגה.

אין מה להתווכח על זה כי לאף אחד (בינתיים) אין שיפור תוכנה רציני למנועים האלה - סופרצ'יפס עשו משהו custom made למכונית מרוץ שמבוססת גולף TDI Mk5 - אבל לפי מה שהם אומרים הם עדיין לא שחררו תוכנה מתאימה (כנ"ל לגבי אפסולוט).

- לפחות זה מה שנמסר לי מפרילינג ומאי אנד אי...

ביום של שדרוג התוכנה (אני כנראה אעשה את זה ביחד עם ארנון מהכתבה של אוטו) אנחנו נעשה דיינו של לפני ואחרי כדי לדעת כמה זה באמת מוסיף, אני אדאג לכתוב על זה כאן.

 

בכל מקרה - בכתבה של אוטו הם מדברים על שימוש בצ'יפ מקורי של אודי שמעלה את האוטו ל185 כ"ס ו44 קג"מ (מ140 ו32). אלו נתונים מוגזמים, שלי מקסימום קצת אופטימיים :)

פורסם

ב. מה סדר גודל המחירים שראית בארץ?

באתר הזה יש מחירים של חשוקי "17 של אודי. קשה לי לקבוע אם המחירים גבוהים או לא משום שאין לי בסיס להשוואה למחירים בארץ.

תוכל למצוא מגוון חישוקים גם בebay

 

דבר נוסף, לייבא רביעיית חישוקים מחו"ל לא ניתן לעשות ללא תשלום מכס.

באתר המכס והמע"מ תוכל למצוא רשימה של סוכני מכס מורשים שיוכלו לייעץ לך לגבי גובה תשלום המכס על המוצר.

את רשימת המשלחים תוכל לקבל גם דרך איגוד התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין לאומיים. טלפון 03-5631019.

יניב

 

תודה! ההצעה שקיבלתי מאי אנד אי הייתה 6K לרביעית חישוקים וצמיגים של פירלי לפני זיכוי על המקוריים ולפני שאני הולך איתו מכות על המחיר...

 

תודה על שאר האינפורמציה - אני עדיין אשמח למצוא משהו בארץ, להביא דברים כאלה מחו"ל זה ממש סיוט (כבר עשיתי את זה (לא ג'נטים...)כמה פעמים...)

 

 

יש לנו ASR ואנחנו תמיד מבטלים. למה? כי המערכת מסרסת את המנוע ,זה מעצבן וזה גם די מסוכן - אתה בא לצאת לעקיפה ואתה מרגיש שאין לך כוח.

 

תבדוק בספר הרכב - אולי , בעת ביטול ה-ESP , גם ה-ASR מבוטל.

 

אני אחפש למרות שאם אני זוכר נכון - בספר לא מוזכר כלום על זה.

לגבי סירוס הרכב בעקיפות - אולי יש לך בעיה עם הASR? אצלי הוא מתריע כאשר המערכת נכנסת לפעולה והפעמים היחידות שזכיתי לראות את זה היו בהאצות מהירות בהילוכים 1 ו2 (במיוחד כאשר יש משקל מאחורה).

 

תודה.

פורסם
בכל מקרה - בכתבה של אוטו הם מדברים על שימוש בצ'יפ מקורי של אודי שמעלה את האוטו ל185 כ"ס ו44 קג"מ (מ140 ו32). אלו נתונים מוגזמים, שלי מקסימום קצת אופטימיים :)

 

תאמין לי שהיתי מסתדר איתם יופי... :p

תתחדש על האוטו,באמת אחלה קניה,ובאמת אוטו מיוחד.

יצא לי לשבת בו בסוכנות.הפנים שלו מאוד יפה וסולידי,ועם הריפודים כמו שלך(עור ואלקנטרה) זה רק מוסיף יופי.

באמת בחירה טובה :mm_yeah:

פורסם

אני אחפש למרות שאם אני זוכר נכון - בספר לא מוזכר כלום על זה.

לגבי סירוס הרכב בעקיפות - אולי יש לך בעיה עם הASR? אצלי הוא מתריע כאשר המערכת נכנסת לפעולה והפעמים היחידות שזכיתי לראות את זה היו בהאצות מהירות בהילוכים 1 ו2 (במיוחד כאשר יש משקל מאחורה).

 

תודה.

 

 

בוקר טוב,

 

שהמערכת נכנסת לפעולה , נדלקת נורה בלוח השעונים - וזה רק במצב שאתה משתולל יותר מידי עם האוטו :twisted: .

 

כמו שציינתי , אצלנו ה-ASR תמיד מנותק ועדיף ככה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...