Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני די חדש בכל עניין השיפורים..

בכל מקרה אני רציתי לדעת מה אתם אומרים ומה אפשר לעשות בעניין טורבו לאיביזה SC 2011?

 

מנוע-1600

105 כ"ס

DSG

 

אפשרי? מה המחיר בערך שיתנו לי? האם שווה?

 

הצעות אחרות יתקבלו בברכה.

 

תודה והמשך יום נעים.

 

גל

פורסם

אין סיכוי.

גם לא תיהיה לך אחריות על הרכב.

בקיצור אם אתה רוצה טורבו תמכור את הרכב ותקנה קופרה יד שניה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

25 אלף שקל הוא נוסע כמו לאון קופרה, לא מגיע לאיביזה FR? חחח הצחקת אותי ב25K הוא לא יעלה מ105 ל150?

עדיף לך להביא את האיביזה 1.2 TSI תרגיש לך יותר חזקה, מומנט זמין.

 

8K קיט טורבו

3K צ'יפ

דיסק מאחורה כבר יש אז הוא יחזיק מעמד,

אחיזה מעולה כבר יש,

אם כבר משהו לא יחזיק מעמד זה הגיר, שיכול להחזיק מומנט של 35 קג"מ.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

תאמין לי שההבדלים בין האיביזה הרגילה לקופרה לא נגמרים במנוע.

אולי ההספק יהיה דומה להספק של הקופרה(בספק) אבל היא לא תתנהג כמו קופרה בלי שינויים רצינים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
25 אלף שקל הוא נוסע כמו לאון קופרה, לא מגיע לאיביזה FR? חחח הצחקת אותי ב25K הוא לא יעלה מ105 ל150?

עדיף לך להביא את האיביזה 1.2 TSI תרגיש לך יותר חזקה, מומנט זמין.

 

8K קיט טורבו

3K צ'יפ

דיסק מאחורה כבר יש אז הוא יחזיק מעמד,

אחיזה מעולה כבר יש,

אם כבר משהו לא יחזיק מעמד זה הגיר, שיכול להחזיק מומנט של 35 קג"מ.

 

 

לפני שאתה רץ לתמחר פרויקטים (בצורה מאוד מקצועית רצוי לציין :oops:) תעשה בדיקה

ותראה שאתה טועה טעות חמורה מאוד

 

קאפיש דוקטור ? אם לא אני מוכן לתת לך פירוט

פורסם

הרכב האחרון שראיתי שעבר שינוי מאטמוספרי לגודש, עלות הפרויקט התקרבה ל50K, זה לא כולל את הכסף שנשפך על שדרוג מתלי הרכב.

אז לפני שאדון סיאט לאון לבנה קובע מחירים שיבדוק את עצמו, כדי להימנע ממצב שבו הוא נתפס כברברן.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...