Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מכין כתבת יד שנייה על רנו קנגו דור ראשון (1998- 2009) והייתי שמח לקבל אינפורמציה על הרכב לגבי האופן שבו הוא שורד, מבחינת תקלות / כאלו שחוזרות על עצמן, שירות במוסך, שרידות תא הנוסעים ועוד..

 

אנא, ציינו את הקנגו אשר ברשותכם, שנתון ואת הקילומטראז'.

 

אשמח לכל פיסת מידע :)

 

תודה רבה,

איתי

פורסם

אני יכול לכתוב לך את כל הכתבה הזו בכמה דקות, ובצורה די מפורטת.

 

אבל רק בתנאי שזה ללא מטרת רווח ואתה מפרסם את זה כאן באתר.

 

 

פורסם

יצא לי לנהוג במשך כשנה (2007-2008)

על קנגו 2001 דיזל של צה"ל (65 כ"ס אם אני לא טועה)

 

הרכב גמע 350,000 ק"מ של התעללות צבאית,

הדברים שהפתיעו אותי לטובה הייתה הפלסטיקה שנשמרה יחסית טוב- מדובר בפלסטיק "קשה" שנראה ששורד הרבה שנים

ושיכוך הבולמים שהיה לא פחות ממעולה- למי שמכיר בהרבה בסיסים צבאיים תשתית האספלט לא משהו, דבר שלא הזיז לקנגו

 

לרעה אני יכול להעיד עלייה שהיא חלשה- תאוצה מבישה אבל אין לה בעיה לשייט על 110-120 קמ"ש.

בעיות חשמל/קודנית- שגרמו לאי יכולת להתניע אותה מדי פעם

ומפתח שהחלק המתכתי שלו מתנתק ונופל מהחלק הפלסטי אליו הוא מחובר, מה שגרם לנו פעם להשאיר את הרכב

באמצע שום מקום עד לקבל לקבלת מפתח חדש מהבואן.

פורסם
יצא לי לנהוג במשך כשנה (2007-2008)

על קנגו 2001 דיזל של צה"ל (65 כ"ס אם אני לא טועה)

 

הרכב גמע 350,000 ק"מ של התעללות צבאית,

הדברים שהפתיעו אותי לטובה הייתה הפלסטיקה שנשמרה יחסית טוב- מדובר בפלסטיק "קשה" שנראה ששורד הרבה שנים

ושיכוך הבולמים שהיה לא פחות ממעולה- למי שמכיר בהרבה בסיסים צבאיים תשתית האספלט לא משהו, דבר שלא הזיז לקנגו

 

לרעה אני יכול להעיד עלייה שהיא חלשה- תאוצה מבישה אבל אין לה בעיה לשייט על 110-120 קמ"ש.

בעיות חשמל/קודנית- שגרמו לאי יכולת להתניע אותה מדי פעם

ומפתח שהחלק המתכתי שלו מתנתק ונופל מהחלק הפלסטי אליו הוא מחובר, מה שגרם לנו פעם להשאיר את הרכב

באמצע שום מקום עד לקבל לקבלת מפתח חדש מהבואן.

 

אני מודה לך על התגובה - בהחלט עוזר לי:)

 

חברים, אתם מוזמנים להמשיך ולשפוך אור, על כל בעיה באשר היא

פורסם

לשלילה:מנוע חלש, מנוע שנוכח בתא הנוסעים במיוחד במהירות העוברת את ה90 קמ"ש והופך להיות בלתי נסבל וצורם ב110-120 קמ"ש, מאוד ספרטני ובעל איבזור דל, לא חסכוני בדלק.

 

לחיוב:שיכוך זעזועים נהדר, אמינות יחסית גבוהה, כושר העמסה טוב ומקום רב.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
לשלילה:מנוע חלש..מאוד ספרטני ובעל איבזור דל, לא חסכוני בדלק.

 

אני מניח שאתה מתייחס לדגם ה-1.9 ליטר, 65 כ"ס, תקן אותי אם אני טועה.

 

לגבי האיבזור - מה, בעצם, היה חסר לך? האם יש פריט שמתחרה אחר מציע ושאינו קיים בקנגו?

 

לגבי חיסכון בדלק - אשמח אם תוכל לנקוב בנתון מדויק ככל האפשר ובאילו תנאי נסיעה (עירוני/ בינעירוני/ ממוצע)

 

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...