Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו - סוזוקי יורו סוויפט, 99', מנוע 1300.

יד ראשונה, 200,000 ק"מ.

כנראה טופל רק במוסכים מורשים. (יש היסטוריית טיפולים)

אוטומט.

טסט לשנה.

מחיר: 14,000.

 

פרטים עלי: גר במרכז.

נסיעות לעבודה - 30 ק"מ ביום.

קילומטראז חודשי מתוכנן: 1,000 ק"מ.

רוצה אוטומט.

האוטו עומד לי בתקציב, וגם יש לי עוד 10K ליישור קו.

(לחלופין תקציב של 25K כולל יישור קו)

 

שאלות:

1. שווה בכלל לגעת?

2. במידה וכן, איזה בלאי סביר שאני אגלה בבדיקה ואיזה בלאי אינו נחשב סביר?

3. מה התיקונים הצפויים לי בקרוב לקילומטארז' הזה? החלפת גיר, צמיגים, בלמים, רצועת טיימינג?

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

שלום

מנסיון של רכב כזה במשך כ-3 שנים

מדובר ברכב נחמד ולא יותר

החסרון הגדול שלו זה הגיר בעל 3 הילוכים בלבד מה שנותן 3500 סלד ב-100 קמש

מה שמעלה את צריכת הדלק לגבוהה מהממוצע לנפח הנל

וחוסר נוחות עקב רעשי מנוע חזקים

הגיר הידני הרבה יותר רוגע ושקט וגם חסכוני ביותר

האמינות של הסוויפט ידועה כמצויינת לא ידוע לי על מחלות בגיר אבל 200,00 ק"מ זה לא מעט

בסכום של 25.000 שקלים אתה בהחלט יכול להתקדם בשנתון ובסוג הרכב

למשל רנו קליאו B

או פיגו 106 יתנו לך יותר סטייל ונוחות בנהיגה ותוכל למצוא כאלו בעלות ידיים נמוכות עם ק"מ נמוך מאוד

בהצלחה!!!

פורסם

הסוויפט היא מכונית מאד מאד מיושנת ("יצאה" לשוק בשנת 1989!!) ומתבססת על מכונית הנעוצה בתחילת שנות ה-80, והיא לא עומדת בשום קנה מידה בטיחותי. כבר לפני 20 שנה כאשר התכוונתי לרכוש רכב - הסוויפט נפלה ממתחרות אחרות (אונו, שרייד, 205) בנוחות הנסיעה שלה/ התנהגות. אומנם היא אמינה - אבל גם לזה יש גבול.

 

בכל מקרה בתצורה האוטומטית שלה הגיר מחוספס ולא ממש נעים לשימוש בנוסף לשאר מגרעות הרכב.

 

במחיר המוצע הייתי מחפש רכב יותר מתקדם כדוגמת - פיזו 106/סקסו, פיאסטה מתחילת שנות ה-2000 - סה"כ קיימות "בשוק" אופציות רבות ומגוונות.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תודה על התשובות.

מקריאה גם של שרשורים קודמים בפורום, אני למד שלא מדובר במציאה גדולה.

 

הבעיה העיקרית שלי שדווקא אין היצע רחבים גדול בקטגוריית סופר מיני באזור המחיר שציינתי.

האופציה היחידה שאני רואה שיש היצע מכוניות רחב הוא פיג'ו 206.

כמעט כל יצרן-דגם אחר מדובר על מודעות בודדות אם בכלל.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

תחפש דייהטסו שרייד, גם יותר פופלארית לחלקים, גם יותר מתקדמת, היורו סיוופט הוא רכב הונגרי שכמו שכבר אמרו לך הוא רכב מיושן בכל קנה מידה.

ובלי קשר,המחיר של 14K שקל יקר מאד מאד, במחיר של 7K אולי הייתי שוקל לרכוש, במחיר של 10K לצורך הדוגמה נכנס גם שרייד מאותה שנה.

אני הייתי מחפש שרייד שמורה משנת 99/2000 ואת שאר הכסף משאיר לישור קו וצרות אחרות, וישאר לך מספיק כסף,תחסוך אותו ובעוד שנתיים שלוש תשתדרג.

אביב8)

×
×
  • תוכן חדש...