Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשרת תזמון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המחיר בערך לשרשרת תזמון לאופנוע KLX-R ?

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

פורסם
בסביבות 300-350 ש"ח.

 

למה לא להרים טלפון למחסן החלפים של מטרו ולשאול אותם?

לא פשוט יותר?

 

אבל אז הוא לא יוכל לפתוח שרשור חדש, כי לא יהיה לו על מה לדבר!!!

:roll:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם
בסביבות 300-350 ש"ח.

 

למה לא להרים טלפון למחסן החלפים של מטרו ולשאול אותם?

לא פשוט יותר?

 

אבל אז הוא לא יוכל לפתוח שרשור חדש, כי לא יהיה לו על מה לדבר!!!

:roll:

 

ברגל, עזוב הכל ותלך לראות הולנד - גרמניה!

 

אחורי זה שים תמונה בפרופיל שלך...

 

:beerchug:

פורסם
בסביבות 300-350 ש"ח.

 

למה לא להרים טלפון למחסן החלפים של מטרו ולשאול אותם?

לא פשוט יותר?

 

אבל אז הוא לא יוכל לפתוח שרשור חדש, כי לא יהיה לו על מה לדבר!!!

:roll:

 

ברגל, עזוב הכל ותלך לראות הולנד - גרמניה!

 

אחורי זה שים תמונה בפרופיל שלך...

 

:beerchug:

 

אין לי טלויזיה!!

אותי מעניין רק.....ו......

8)

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

×
×
  • תוכן חדש...