Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הביטוח לסקודה כל כך יקר?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צריך ביטוח חובה ומקיף לסקודה אוקטביה 2007. (אני נהג צעיר וחדש)

הבעיה שביטוח מקיף עולה לא פחות מ10000 שקל!!! (והחובה עוד 3000)

מה אני עושה?

תודה לעוזרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה זה נהג צעיר וחדש?

 

הביטוח הוא לנהג צעיר או לנהג חדש.

 

למה או?

 

מישהו בן 27 שהוציא רשיון (לא צעיר,אבל חדש) ומישהו בן 17 שהוציא רשיון (צעיר + חדש) יקבלו את אותה הצעה?

V5

פורסם

יש נהג צעיר - שזה מתחת לגיל 24 אם אני לא טועה.

ויש נהג חדש - שנתיים מיום הוצאת הרשיון.

 

יכולים להיות מקרים שתהיה רק נהג חדש אבל לא נהג צעיר,

ויכולים להיות מקרים שתהיה גם זה וגם זה...

 

עריכה: מיכאל הקדים אותי.

פורסם

זה לא משנה אדם שהוציא רשיון הוא מוגדר נהג חדש לשנתיים ועל כן הוא מוגדר נהג חדש.

לאחר השנתיים אם הוא מתחת לגיל 24 הוא נדרש לביטוח נהג צעיר, אם הוא מעל 24 הוא נהג רגיל מן המניין.

פורסם

אנחנו קצת סוטים מן הנושא,

 

אם הוא הוציא רשיון בגיל 20 נניח, בגיל 22 הוא סיים את תקופת הביטוח שלו כנהג חדש ובגלל שהוא מתחת לגיל 24 הוא מחויב לביטוח נהג צעיר, אחרי גיל 24 הוא מבוטח כנהג בגיר.

 

אם הוא הוציא רשיון בגיל 23, הוא נהג חדש עד גיל 25, כשיסיים את התקופה אין צורך בביטוח נהג צעיר היות ועבר את גיל 24.

 

אם הוא בן 70, יש לו שנתיים ביטוח נהג חדש ולאחר מכן ביטוח סיעודי. :wink:

פורסם

אתה מדבר על איך החוק מגדיר אותו או איך חברת הביטוח מגדירה אותו?

כי אני התכוונתי שלפי החוק, הוא יכול להיות גם נהג צעיר וגם נהג חדש או רק נהג חדש.

פורסם

חברת הביטוח מגדירה אותו לפי החוק במדינת ישראל.

מעשית היא יכולה לחייב אותו גם כנהג חדש, כנהג צעיר וגם כנהג בגיל פנסיה. אולי היא מנסה בשיטת מצליח להלביש עליו גם נהג צעיר וגם נהג חדש.

 

כל גיל מרגע מהוצאת הרשיון עד שנתיים - נהג חדש.

עד גיל 24 אחרי שנתיים רשיון - נהג צעיר

מעל גיל 24 אחרי שנתיים רשיון - נהג בגיר.

פורסם

תתחיל לברר אצל סוכנים קטנים, לא בחברות הגדולות שסתם זורקות לך מחירים של : לא רוצות לבטח.

הרי ברור לך ש10K לא מחיר ריאלי, פשוט הם לא רוצים לבטח אותך.

 

אוקטביה הוא אחד הרכבים הכי נגנבים בישראל אם לא הנגנב ביותר, בעיקר בגלל נהגי המוניות החאפרים שמפרנסים את הגנבים בקניית חלפים גנובים ויורים לעצמם ברגל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איזה סוכנים קטנים יש??

מישו פה מבוטח אצל אחד כזה?

אני בדקתי בישיר, הראל,AIG, שירביט, הכשרה. חברות כאלה... זה נקרא חברות גדולות?

פורסם

כן. אלו הגדולים , בלי יחס אישי, בלי כלום ובעיקר לא רוצים לבטח רכבי ספורט ורכבים גניבים.

 

אני מדבר על כל מיני סוכנויות ביטוח בינוניות עד קטנות ומשפחתיות. לא יכול להיות שאתה או המשפחה לא מכירים אחד כזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כן. אלו הגדולים , בלי יחס אישי, בלי כלום ובעיקר לא רוצים לבטח רכבי ספורט ורכבים גניבים.

 

אני מדבר על כל מיני סוכנויות ביטוח בינוניות עד קטנות ומשפחתיות. לא יכול להיות שאתה או המשפחה לא מכירים אחד כזה.

 

 

בלי להכנס ליחס אישי וכו"...חברות ביטוח ישירות (גדולות) תמיד יהיו יותר זולות מסוכן אישי, לא?

 

שמעתי על מקרים בהם סוכן אישי השווה מחירים של חברות ביטוח גדולות, אבל להיות יותר זול מהם?


×
×
  • תוכן חדש...