Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הביטוח לסקודה כל כך יקר?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יותר זול להתקשר לכולם ולנסות גם בתשעה מליון באינטרנט שם אתה מקבל הצעה ישירה.

אנחנו עם הסקודה 2010 החדשה שלנו (1.2TSI) עם נהגת חדשה שבזמנו היתה עם חצי שנה רישיון - שילמנו סה"כ (מקיף+חובה) כ-8000 ש"ח

פורסם

כשרכשתי סקודה עבור הוריי ההצעה האטרקטיבית ביותר by far היתה של סוכנות הביטוח של צ'מפיון אלייד ביטוח.

 

מס' הטלפון שלהם 03-5779491

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הכנסתי את הנתונים בBIT2BIT וההצעה הכי זולה שיצאה הייתה 3316 לחובה ו9819 למקיף!

אני ממש לא יכול לשלם כאלה סכומים...!

פורסם

תעשה השוואת מחירים ב b2bit ותגיע גם לסוכנים קטנים.

 

כשהתחלתי עם ה GTI דיברו איתי גם ב5 ספרות, בסופו של דבר מצאתי ב4000 והיום אף הורדתי ל3000.

הסכומים הם למקיף בלבד , נהג יחיד מעל 30.

ואין חוקיות, יכול להיות סוכן אחד שיהיה זול בגולף GTI ויקר בטויוטה קורולה בצורה לא פרופורציונלית ויכול להיות ההפך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

david22, יש לכם שתי בעיות:

א. סקודה אוקטבייה.

ב. נהג חדש.

 

מבחינת חברת הביטוח מדובר בנוסחה מנצחת לפרמייה אדירת מימדים, אני בספק כמה תצליחו להוזיל את העלות.

לאחר 3 שנים בהן לא תעשה תאונה או תתבע את הביטוח מחיר הפרמייה יצנח באחוזים ניכרים, עד אז אתה בבעיה.

 

נראה לי שהפתרון הטוב ביותר הוא לרכוש עבורך רכב ישן וזול ולחסוך את הביטוח המקיף עליו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ד"א - אם זה לא היה מובן לך לפני -

הסוכנים מבטחים גם כן אצל חברות הביטוח הגדולות.

פשוט יש להם את הדרכים שלהם להוריד את המחיר (אם הם רוצים, יש כאלו שסתם לוקחים עמלה ולא עושים כלום...)

אתה מקבל את אותו הביטוח פשוט בפחות כסף.

סוכנים שונים יתנו לך מחירים שונים.

 

יש לך פה טלפון של כמה סוכנים, כולל אחד שאני רשמתי ואני מבטח אצלו את הקטנוע. שווה לך להרים אליהם טלפון.

אולי אחד מהם יוזיל לך את הביטוח בכמה אלפים.

 

עוד אופציה היא לא לבטח את הרכב כנגד גניבות.

את הכסף שתחסוך תשקיע חד פעמית באביזרי מיגון.

פורסם

סלח לי אבל זה טיפשי לא לבטח במקיף רכב שנת 2007.

 

כבר יצא לי לקבל שתי פוליסות זהות בחברת מנורה עם הפרש של 2000 ש"ח בין אחת לשניה.

 

זה כמו שאתה קונה טלויזיה, לפעמים אם אתה קונה ישירות מהיבואן באולם התצוגה המפואר שלו, זה יכול לעלות עשרות אחוזים יותר , אם תקנה בחנות קטנה או ברשת זולה אתה תקבל מחיר הרבה יותר זול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפני כחודש וחצי כאשר התלבטתי בין מספר רכבים עשיתי השוואה בביטוח ישיר עבור ביטוח מקיף, כל נהג, כאשר הגיל של הנהג הצעיר הינו 23 עם ותק 5 שנות נהיגה ללא תביעות:

 

הונדה סיוויק 1.8 חדשה, 3,200 ש"ח מקיף ו- 2,300 ש"ח חובה.

גטה 1.4 TSI חדשה 2,980 ש"ח מקיף ו- 2,300 ש"ח חובה

אוקטביה 1.8 אלגנס חדשה 3,450 ש"ח מקיף, 2,300 חובה

 

כלומר ההפרש לרעת האוקטביה אינו גבוה כל כך.

 

אם הנהג הצעיר היה עובר גיל 24, המחיר בביטוח המקיף בכל הרכבים היה יורד בכ-300 ש"ח והחובה זול יותר ב-700 ש"ח.

הוספה של נהג חדש (רק קיבל רשיון) היתה מעלה את המחירים בכ-900 ש"ח לשנה למקיף ובכ-700 ש"ח לחובה.

 

השורה התחתונה המרכיב המשמעותי בעלות הביטוח הינה גיל וותק הנהיגה והעדר תביעות, כאשר הסקודה יקרה בהפרש לא גדול מול הרכבים האחרים.

 

והערה נוספת על פי נתוני הסטטיסטיקה של יחידת אתגר (היחידה לאיתור רכבים גנובים) של המשטרה מינואר 2011,

כלי-הרכב ה"מבוקשים" ביותר, לפי הנתונים שנאספו עד חודש נובמבר 2010 הם קטנוע סאן יאנג (867), סובארו לאונה (712),קטנוע קואנג יאנג (556), מיצ'ובישי לנסר (484) , פולקסווגן גולף (383), מאזדה 3 (244), סובארו אימפרזה (278, סקודה אוקטביה (273) וטיוטה קורולה (242)

כלומר גם כאן האוקטביה איננה המובילה (אני מקווה בתור בעלים בקרוב של אוקטביה).

 

כך שבכל נושא הביטוח המציאות שונה מהתפישה הנפוצה.

פורסם
סלח לי אבל זה טיפשי לא לבטח במקיף רכב שנת 2007.

 

כבר יצא לי לקבל שתי פוליסות זהות בחברת מנורה עם הפרש של 2000 ש"ח בין אחת לשניה.

 

זה כמו שאתה קונה טלויזיה, לפעמים אם אתה קונה ישירות מהיבואן באולם התצוגה המפואר שלו, זה יכול לעלות עשרות אחוזים יותר , אם תקנה בחנות קטנה או ברשת זולה אתה תקבל מחיר הרבה יותר זול.

 

אף אחד לא אמר לא לבטח במקיף.

אלא לא לבטח כנגד גניבות שזה מה שיקר.

 

במחיר שהוא חוסך הוא יכול לשים איתוראן + כספת + סנדל + מנעול הגה + מתג ניתוק נפרד.

והסיכוי לגניבה אפסי

פורסם

לא בטוח בכלל....

אל תשכח שמי שמתקין את האיבזור הזה הם גם אלה שגונבים את הרכב בסופו של יום. לא הייתי מהמר על זה.

 

מכל הרשימה שנתת הדבר היחיד שמעכב / עוצר גנב זו הכספת. ברגע שהוא לא יכול לחבר את המחשב שהוא מגיע איתו, נגמר הסיפור.

 

לי יש איתוראן כי הביטוח מחייב אבל אם זה היה תלוי בי, הייתי מעדיף שאם גנבו את הרכב - לא לראות אותו יותר למרות שזה יסב לי הפסד כלכלי כבד.

אף אחד לא ירדוף אחרי הרכב , מקסימום תראה אותו נוסע על הצג עד ליעדו שם הוא יהפך לערימת חלקים עבור נהגי מוניות ישראלים מנוולים שמחפשים לחסוך ע"י שימוש בחלקים גנובים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...