Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

הגיע הזמן לנקות את הפילטר לאחר 10K, הפילטר הוא אינבוקס של k&n.

 

ראיתי כל מיני סוגים של קיטים לניקוי(גם הם של החברה הנ"ל), השאלה איזה קיט עלי להזמין?

 

אשמח לקישור למוצר "האידיאלי".

 

 

 

באתר החברה :http://www.knfilters.com/clningacc.htm

 

יש כמה סוגים של קיטים לניקוי, איזה דגם עלי להזמין?

 

בתודה, בן.

Got To love It

פורסם

אתה צריך את אחד מהשניים הראשונים, בקבוקון אחד לניקוי והשני לשימון בסוף התהליך.

 

ההבדל בינהם הוא שבראשון השמן מגיע במיכל ספריי ובשני במיכל לחיץ.

 

זה עניין של העדפה אישית, אני מעדיף לעבוד עם מיכל לחיץ כי זה יותר מדוייק מהספריי.

פורסם

תקנה רק את השמן,את הספריי ניקוי אתה לא צריך לקנות מקורי,יש המון חומרים תחליפיים שעושים את העבודה מצויין,אני כבר שנים משתמש בהם.

שמן חובה לקנות רק מקורי!החלופיים הורסים את הפילטר.

אם תרצה יש לי בקבוקוני שמן מקוריים,80 ש"ח לאחד שיספיק לך לכמה שנים טובות...

פורסם

גם אני קניתי את הערכת ניקוי שבוע שעבר הפילטר אצלי כבר עבר 15K .

בדף הוראות יצרן רשום שאין מה לנקות אותו לפני 50 אלף ממייל !!

הפילטר גם לא נראה מלוכלך בכלל

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

לנקות אותו לא יגרום נזק.

 

אבל לא לנקות אותו יכול לגרום נזק למנוע.

 

אני מעדיף כל 10-15 לנקות אותו להיות בראש שקט.

Got To love It

פורסם

בהחלט לנקות כל 10-15 מומלץ,אני אישית משתמש בפילטרים של K&N לטרקטורונים שלי כבר 7-8 שנים ומשתדל לנקות כל רכיבה כי בשטח יש אבק שאין בכביש,הפילטרים האלה לא נגמרים ואחרי ניקוי נראים ועובדים כמו חדשים!

החומר ניקוי שבו אני משתמש נקרא דגראם,אני קונה אותו במיכל גדול לעוד שימושים אבל אני חושב שאפשר לקנות בקבוק של ליטר,עושה את העבודה בדיוק כמו הספריי המקורי אם לא יותר טוב וכמו שאמרתי בשמן חובה להשתמש אך ורק במקורי!

×
×
  • תוכן חדש...