Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתמונה הראשונה זה וובה עם ההונדה האדומה אכן הוא היה אורח קבוע בפול ואחד האנשים שעזרו לי בבניה ביחד עם לאון למי שמכיר אותו.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בניה יפה מושקעת .. כל הכבוד . הוופר יחובר לדיפון ?

נראה מדהים! הלוואי והיה לי את הידע והכלים שיש לך הייתי גם מפנק את ההונדה שלי בבניה :)
- תירוץ עלוב , ידע יש לך המון גם בפורום הזה וגם באינטרנט בכללי . כלים...:lol::lol::lol: 50 ש"ח . עצלנות..?:twisted:

פורסם

פינטו זה סך הכל הבניה השניה שאני עושה בחיים.

היום הספקתי לחבר רק בניה אחת ואני כותב מהאייפון אז רק מחר אני יסיים הכל ויעלה תמונות.

תודה לכולם על התגובות.

נ.ב. אני מת כבר להתקין את הבניה השניה ולעשות בידוד בטוח ישמעו מדהים במיוחד שהרמקולים בחוץ.

פורסם

תתחדש ניראה טוב ואם היית עושה אותו פלאש זה היה ניראה עוד יותר טוב. והייתי שוקל לרפד במקום צבע . לגבי התגובות לא צריך לקחת אישית.

פורסם

וואו איזה עבודה יפה, יאן אולי תבנה בניה גם לי.:lol:

 

נראה במפגש, תתחדש ותעשה איטום.:-D

 

אני גם עושה השבוע ומוריד את התיבות סוף כל סוף, אני מקווה לסיים את האיטום הכפול.

פורסם

יוסי תודה רבה על התגובה, לגביי לרפד אני לא מכיר מישהו באזור שהוא ברמה מספיק מקצועית כידי לרפד את הצורה של הבניות.

 

דן אין לי מושג כמה עולה לעשות להונדה סיויק גם לי במקרה יש עוד הונדה שנת 2002 ולא רציתי לעשות בניות ש"מתלבשות" כביכול

על הדיפון.

לגביי עלות דבר עם אנשים יותר מקצועיים בתחום למשל יוסי אלפיין שכתב תגובה מעליך.

 

יוני אתה מוזמן לבוא בכיף ונעבוד ביחד על הבניות שלך אין לי שום בעיה עם זה :)

 

רומק זה המיקום הסופי של הקרוסים כי אין לי ברירה אחרת הם ממש גדולים ואין מקום בדש ובמיוחד בדלתות והמגברים מותקנים

מתחת לכסאות.

פורסם

בנייה יפה מאוד יאן, כל הכבוד !!

 

וגם אין ספק שלוובה יש ידיים זהב, הבנאדם פשוט אומן בכל תחום האודיו !!

 

 

אני מעוניין מאוד לשמוע את העסק במפגש סאונד צפון הקרוב.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300


×
×
  • תוכן חדש...