Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם החלטתי לשתף אותכם בצעצוע החדש שקניתי שזה הונדה סיויק קופה שנת יצור 97 מיובא אישי.

וכמו שכולם ממפגשי צפון יודעים גם אני חובב סאונד וסטריאו לרכב.

הציוד שעומד ברשותי הוא :

 

HU : Alpine CDA-117

AMP1 : Hifonics Zeus ZXi8006 5chanel

AMP2 : SSL 1Fd1500 MONO

Component : MB QUART QSC 216

 

לאחר קניית הרכב אמרתי לעצמי שאני חייב לאטום את הדלתות (עוד לא עשיתי כי אין לאוטו חלונות חשמל ונעילה מרכזית),

ואז חשבתי לעשות בניות לקחתי חומרים מחבר והתחלתי במלאכה שהיתה קלה הרבה יותר מהטויטרים שבניתי לאוטו הקודם שלי

למי שלא זוכר את הפרויקט הנה קישור :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=367614

 

השלב הראשון היה לחתוך את הפלסטיק המקורי בדלת שנשלף החוצה ולשים טבעת עץ בזוית מתאימה.

בשלב השני שהוא נראה כמו הכי קשה זה למתוח בד ובסופו של דבר לקחתי שמיכת פליז ועטפתי את כל העסק.

בשלב השלישי ספגטי את הסמיכה עם החומר והיא פשוט נהייתה קשה כמו אבן (לא השתמשתי בסיוים של פיבר),

לאחר מכן עשיתי פחחות והמון שיופים עם כל מיני ניירות שיוף ציפיתי את הבניות בפוליאסטר למילוי חורים קטנים וצבעתי בצבע יסוד

מחר אני הולך לאבא שלי למוסך (אבא שלי פחח) לסיים לצבוע את הבניות ומתקין אותם בדלתות .

 

סליחה מראש על כל החפירה ועם יש שגיאות חתיב.

נ.ב. המגבר של החמש ערוצים הולך להשתנות כניראה ל ALPINE PDX4.100 אבל זה בשלב מאוחר יותר.

 

ולתמונות:

IMG_0162.JPG

IMG_0163.JPG

IMG_0164.JPG

IMG_0165.JPG

IMG_0167.JPG

IMG_0169.JPG

IMG_0170.JPG

IMG_0174.JPG

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כרגע היא אצל ההורים נראה לי הם משאירים אותה לעצמם

ולגבי הטויטרים בהמשך יהיה בניה לקורות כניראה יום שבת עם אני יספיק להביא חומר

פורסם

תתחדש גם על האוטו וגם על הבניות נראה טוב!

 

ממש מזכיר לי את הבניות שהיו לי בהונדה קופה שלי לשעבר:

SPL2007 0626.jpg

SPL2007 0617.jpg

slavahonda0186ku7.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני מאוד אהבתי את ההונדה עצמה וכמובן את הבניות שלך.

הבניות שלי בנויות על אותו עיקרון רק הזוית היא לא כזאת גדולה,

כמובן שגם את הגרילים יהיו אותו הדבר כי זה הגרילים הכי מתאימים לבניות כאלה.

פורסם
תאמינו לי עם מישהוא עם שם מוכר היה עושה תבניות היו פה היום 50 תגובות

 

גם לי הייתה את אותה הבעיה ,לכן אני לא משתף אנשים עם הבניות שאני עושה .

פורסם

נראה לי שאני גם יפסיק לשתף כאן דברים,

כמו שאמרתי עם היתי אומר שנגיד יוסי אלפיין עשה כולם היו מגיבים כאן(ליוסי יש עבודות וידיים זהב לא מזלזל באף אחד)

הנקודה כאן היא שעם לא מקום מיוחד עשה את העבודה ולא שילמו עליה אף אחד לא יקבל ביקורת.

פורסם

אחלה עבודה ואחלה בנייה

ומאחל לך המון בהצלחה (בתוצאה הסופית)

ושכח מהרגשנות זה מיותר

בסך הכל לרוב התגובות אין כל קשר לעבודה ולביצועה אלא יותר למבצע ולקהל חסידיו

למרות שהעבודות של יוסי הן מהיפות בארץ ומגיע לו המון קרדיט והמון שאפו ואין ספק שהוא חלוץ ומוביל (לפחות בפורום אם לא בארץ)

פורסם

הפיניש יצא מעולה, עדיין (בבנייה הבודדת שעשיתי :lol: ) לא הצלחתי להגיע לכזה פיניש של צבע.

 

אגב, זה אתה בתמונה הראשונה? אתה נראה לי מוכר כאורח קבוע אצל FULL DESIGN ז"ל.

מתחדשת*


×
×
  • תוכן חדש...