Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם!

 

עברו 9 ימים (אם אני סופר נכון) מאז התאונה של אבי, ו 4 ימים ללא עדכון כאן לגבי מצבו, אז החלטתי ״להחיות״ מחדש את הת׳רד, ולשאול בשלומו של אבי!

 

אני בטוח שרבים כאן חושבים על אבי וישמחו לדעת על כל שיפור במצבו!

 

תודה מראש למעדכנים,

עידו.

 

1+:mm_yeah::mm_yeah:

 

מיצטרף לשאלה מה שלומו ?

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1+:mm_yeah::mm_yeah:

 

מיצטרף לשאלה מה שלומו ?

 

 

+1 . אשמח באופן אישי לדעת מה שלומו ואם אפשרי אשמח לבקר אותו כשיתאפשר.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

+1 כולנו כאן רוצים לדעת מה שלומו,וכמובן עד כמה השיפור במצבו ממשיך.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

איזה כיף לקרא ולראות שלאנשים באמת אכפת למרות שאין הכירות אישית.

 

מצטרף לשאלה מה קורה עם הבחור והאם יש עוד בשורות טובות?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש עדכון!

אבי יכול ומסוגל, לקבל אורחים החרדים ודורשים בשלומו, אך אשתו מבקשת בקבוצות קטנות, ובתיאום מראש.

פרטים נוספים בפורום תפוז בקישור הבא:

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=504&msgid=154198469

בברכה

וברפואה שלמה לאבי.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם זה אני אבי כותב פה עכשיו..........ו Avi 66 ו 17:56 | 25/07/11

 

 

דבר ראשון רק היום ראיתי את כל השירשורים עם האיחולים שלכם שנפתחו לגביי התאונה שעברתי ואני רוצה להודות לכולם, תודה רבה רבה. עד עכשיו רק עדכנו אותי בעל פה על כל מה שכתבתם ולראות את זה כתוב זה מחזק יותר.

תודה מיוחדת לרפי על כל העדכונים שעדכנת בפורום ותודה למי שבא לבקר ובכלל כמו שכתבתי כבר תודה לכולם.

חברים יקרים!

אני כרגע נמצא בשיקום בבית חולים "רעות " בת"א . אני במחלקת י"ב חדר 322 . אני יהיה פה הרבה זמן ושעות הביקור הם 10:00 - 13:00

16:00- 21:00

מי שרוצה לבקר אז בכייף ולמי שלא מסתדר אז לא קרא שום דבר ואל תרגישו לא בנוח. * רצוי להתקשר לפני שבאים לבקר.

כרגע השיקום שלי הוא בעיקר על רגל ימין ש"זכתה" בפלטינה .

עברתי גם ניתוח של 8 שעות בלסתות והן שוחזרו לחלוטין גם ע"י פלטינות וברזלים לאחר שהתרסקו ונשברו (גם השיניים)בתאונה,

יד ימין שבורה אבל זה בקטנה.

עכשיו המטרה שלי היא להשתקם ולעמוד על הרגליים כמה שיותר וללכת הבית.

לכל המתעניינים לגביי התאונה עצמה : רכב פגע בי בצד ימין של גרוטי והעיף אותי לתוך עמוד החשמל.

כמובן שהרכב הפוגע ברח ועדת הראייה לא זוכרת את מספר הרישוי לצערי.

זהו התעייפתי, לקח לי שעה לכתוב לכם את זה אבל זה היה חשוב לי ושווה בהחלט.

תודה לכולם,אבי.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

שמחים לשמוע שאט אט אתה שב לאיתנך, גם אם השיקום יהיה ארוך.

והחשוב מכל, וכלקח מתאונות עבר - דאגו לחגורות בטיחות תקינות, והקפידו לחגור בכל נסיעה !

זהו אביזר בטיחות מציל חיים מס' 1 !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מאחל רפואה שלמה ומהירה.

 

אגב חלק מהתגובות בכתבה מרגיזות מאוד, טוקבקיסטים מטומטמים.

 

התגובה שלי לטוקביקיסטים המטומטמים (כמובן שפירסמתי אותה בHNN)

סליחה מראש שהחסרתי את חברי קארספורום:

 

56. שלום לכולם זה אבי בעל החיפושית מהתאונה.

(25/07/2011 19:55)

אני כרגע נימצא בשיקום בבית חולים בת"א.

לכל החברים ממועדון החיפושיות ולכל האנשים שאני לא מכיר פה ואיחלו לי החלמה מהירה אני מוסר תודה רבה בשמי ובשם משפחתי.

לשאר האנשים וכל "אוכלי הנבלות" חסרי הלב למינהם שצחקן , גיחחו וזרקו הערות עלי ועל הרכב כמו ערס, קניית חלקים , איפה הוא זרוק וכ"ו, אם הייתי זבל של בנאדם כמוכם אז הייתי מאחל לכם בדיוק מה שעברתי אבל לשונאים שלי אני לא מאחל דבר כזה. הדבר היחיד שאני מאחל לכם שבגילגול הבא שלכם בתור חמורים אלוהים יתן לכם קצת שכל כי בגילגול הזה שלכם המוח של החמור יותר חכם ומפותח מהמוח שלכם ואתם כבר מקרה אבוד שאין מה לעשות איתו.

ד"א לכל החכמולוגים , התאונה לא עצמית ויש עדת ראייה שהיית בחקירה וראתה שרכב פגע בחיפושית שלי והעיף אותי לעמוד.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
שלום לכולם זה אני אבי כותב פה עכשיו..........ו Avi 66 ו 17:56 | 25/07/11

...

זהו התעייפתי, לקח לי שעה לכתוב לכם את זה אבל זה היה חשוב לי ושווה בהחלט.

תודה לכולם,אבי.

אמנם לא מכיר אותך אבל מאחל לך החלמה שלמה ומהירה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

החלמה מהירה ורפואה שלמה!

 

חבל בכלל להתייחס למגיבים מטומטמים כאלה. כמו שאמרת, זה מקרה אבוד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נהדר לראות/ לקרוא את התגובה שלך כאן :-)

 

שיקום זו דרך ארוכה - אבל יש את כל הזמן הדרוש, ואתה תמצא את כל הכוחות הדרושים...

(עשית לי ת'ערב...שמח מאוד לראות שחזרת לפורום, ובסופו של דבר גם תחזור למפגשים).


×
×
  • תוכן חדש...