Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבי יקר,

 

איזה כיף לקרוא שאתה שב לאיתנך. רפואה שלמה. אל תשכח - עברנו את פרעה, נעבור גם את זה...

 

וחוץ מזה, כפי ששהבטחתי, ברגע שתבריא ויתחשק לך, גברוש הסובארון עומד מוכן לפקודתך. הוא אומנם לא חיפושית אבל בהחלט מספק הנאה מטורפת. דרך אגב, היום הוא יצא מטיפול ענק ומחר בבוקר אני אעלה פוסט בשרשור שלי עליו. אם יהיה לך כוח, קרא ותהנה.

 

למרות שהכרנו רק דרך ציפצופים בכביש בדרך לרחובות, ולא פנים אל פנים, אם תצטרך סיוע כלשהו, אשמח להירתם ולעזור.

 

שלומי 0507-429966

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכל המתעניינים לגביי התאונה עצמה : רכב פגע בי בצד ימין של גרוטי והעיף אותי לתוך עמוד החשמל.

כמובן שהרכב הפוגע ברח ועדת הראייה לא זוכרת את מספר הרישוי לצערי.

יותר משהסיפור הזה מכעיס אותי, הוא מזעזע אותי. כמה חוסר מצפון צריך להיות לאדם כדי להשאיר את רעהו מתבוסס בדמו ולברוח ממקום התאונה?

אני מקווה שהנוול יימצא במהרה ושהדין ימוצה איתו בכל חומרתו. טיפוסים כאלה יש להוקיע מהחברה שלנו ואין הצדקה שהם יחיו את חייהם כאנשים חופשיים.

 

מאחל לך שיקום מהיר והחלמה מלאה. שנשמע רק בשורות טובות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני מאחל לך החלמה מהירה!

 

מנסיון דומה לפני יותר מעשור זה לוקח זמן

 

והכי חשוב אסור להיתעיש

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם
יותר משהסיפור הזה מכעיס אותי, הוא מזעזע אותי. כמה חוסר מצפון צריך להיות לאדם כדי להשאיר את רעהו מתבוסס בדמו ולברוח ממקום התאונה?

אני מקווה שהנוול יימצא במהרה ושהדין ימוצה איתו בכל חומרתו. טיפוסים כאלה יש להוקיע מהחברה שלנו ואין הצדקה שהם יחיו את חייהם כאנשים חופשיים.

 

מאז ש(השוטר) אזולאי פרש מהמשטרה, יש להם ירידה קשה באיכות כח האדם והם מתקשים בלכידת עבריינים.

על הבטלנים האלה לא ניתן לסמוך.

 

החלמה מהירה!!!

פורסם

מניסיוני המר אני יודע כמה קשה לחזור לעצמך אחרי התאונה!

אבל, אם תקפיד לשתף פעולה עם אנשי הפיזיוטרפיה ולעשות את שיעורי הבית שהם נונתים זה יעזור יותר ממה שאתה חולם.

אני ביליתי מאות שעות קשות בפיזיוטרפיה והן היו שוות את המאמץ!

רפואה שלמה!

כן והעיקר אל תחשוב על זה שפגע בך זה ביזבוז זמן שאינו מועיל.

יותר טוב לחשוב איזה רכב אספנות תרכוש אחרי התאונה!

לחיי המכוניות שבדרך...

שלמה דן גדרון

פורסם

אני שמח שחזרת למצב שאתה יכול לכתוב בפורום!8) זו כבר חצי-הדרך!:-D:wink: מאחל לך החלמה מלאה, וכמה שיותר מהר! ובקשר למי שפגע בך- אין באיזור מצלמות אבטחה אולי, על הבניינים וכאלה- זה פחות או יותר אזה"ת הייטק, אמורות להיות מלא! אומנם עכשיו זה כבר יכול להיות קצת מאוחר- אם ההקלטה שם אוטומטית ודורסת את הישנה- אבל לך תדע!:roll: שוב- החלמה מהירה ושלמה!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אבי,

מאוד משמח לראות אותך כותב כאן.

בהצלחה בשיקום ושתחזור לאיתנך ASAP.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אבי היקר ,

 

משמח אותי לראות אותך כותב ,בהצלחה בשיקום ,

כמו שאני מכיר אותך זה יהיה מהר ממה שהרופאים חושבים .

אין טעם לחשוב על למה זה קרה וכמה דפוק היה הנהג הפוגע ,

זה רק יעכב את השיקום .

 

חוץ מזה תחשוב חיובי אני מקווה שביקשת פלטינות מגנטיות ,

זה יכול לעזור בשיפוץ הבאס והחיפושית הנוספת ,שלא ילכו ברגים לאיבוד :)

בסך הכול תוכל לסגור ברגים בלי מוט מומנט :)

 

בהצלחה

יוסי

פורסם

אבי שלום,

 

לצערי לא זכיתי להכיר אותך עד כה, וממה שאני קורא פה, ממך ומאחרים, ברור לי שזה הפסד שלי!

:wink:

 

למרות זאת, כחבר לתחביב (מכוניות, אספנות, פולקסוואגן, חיפושיות... You name it), הזדעזעתי לשמוע על התאונה שלך ולצפות בתמונות הקשות לעיכול ב HNN, ואני מאוד שמח לשמוע שיצאת מהתאונה הזאת בסה"כ בחסד!

 

לצערי, אני יודע מה זה לאבד רכבים שהשקעת בהם את כל כולך - אמנם בגניבות ולא בתאונות לשמחתי, אבל האובדן הוא אובדן.

 

עם זאת, בסופו של יום, מדובר בחתיכת פח, וברור שמה שחשוב זה אתה, בריאותך ובריאות קרובייך!

 

אתה כל כך צודק בתגובתך (המאופקת, יש לציין...) לטוקבקיסטים ה"חמורים".

 

וכמו שאמרו קודמיי - תשקיע בשלב זה את מלוא האנרגיות בלנוח ולחזור לעצמך, ותניח לכל השאר, על מנת שנוכל לראותך בהקדם, לאחר החלמה שלימה ומהירה!

 

כל טוב ואשמח להכיר בהזדמנות!

עידו (חיפושית 59).

 

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...