Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעוד חוקרי המשטרה ניסו לסגור את החקירה בתאונה עצמית, מישהי התקשרה אליהם והודיעה כי ראתה רכב שפגע בחיפושית וברח מהמקום. היא ממש התעקשה.

 

 

מי יודע כמה תאונות כאלו נגרמו והאחראים להן עדיין מסתובבים חופשי...:x

 

כל הכבוד לתושייה של אותה בחורה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב

מה מצבו של נהג החיפושית?מניח שבוספו של דבר יתבררו הפרטים ויובאו לכאן,כך או אחרת מאחל רפואה שלמה לבעל החיפושית

עופר בן צבי

פורסם

אבי,אני מאחל לך רפואה שלמה ושתחזור לאיתנך כמה שיותר מהר.

 

אקסל

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

רפואה שלמה והחלמה מהירה לאבי.

 

אני מקווה שהמשטרה תתפוס את האחראי לתאונה.

 

רציתי רק להעיר הערה קטנה, אני חושב שאם היו מותקנות חגורות בטיחות ברכב, הרבה כאב היה נחסך.

פורסם
רפואה שלמה והחלמה מהירה לאבי.

 

אני מקווה שהמשטרה תתפוס את האחראי לתאונה.

 

רציתי רק להעיר הערה קטנה, אני חושב שאם היו מותקנות חגורות בטיחות ברכב, הרבה כאב היה נחסך.

 

היה כתוב שלא הותקנו ברכב חגורות בטיחות?

כי לי יש חיפושית 1959, וכן מותקנות בה חגורות!

 

עידו.

פורסם
היה כתוב שלא הותקנו ברכב חגורות בטיחות?

כי לי יש חיפושית 1959, וכן מותקנות בה חגורות!

 

עידו.

 

לפי התמונות לא רואים חגורות ברכב.

 

פולקסווגן היו די חלוציים בתחום וכבר בדגמים משנות החמישים ניתן למצוא נק' עגינה לחגורות בטיחות גם מקדימה וגם מאחורה. רק שלא כולם טורחים להתקין אותם.

פורסם

מכיר את אבי אישית.

בחור מדהים, כואב הלב !!

 

העיקר שיהיה בריא...

החיפושית שלו באמת יפיפה וברמה גבוה, שאבי נתן לה את כל ליבו וזמנו.

אבל בזמן כזה קשה, העיקר הבריאות של אבי, שיחזור לביתו ומשפחתו .. זה הכי חשוב!!

פורסם

היי אבי מירב והיללו הקטנה...

אבי מאחל לך החלמה מהירה אני יודע שהנפש שלך מאוד חזקה ובטוח שהגוף שלך יותר חזק

אתה מתאושש יפה המשך להיות חזק כולנו איתך.

אתה חבר אתה אדם אתה אישיות שאין דומה לה

אוהבים אותך המון ומאחלים לך החלמה זריזה ומהירה אני לא רוצה לשמוע על שום עיכוב בהחלמה

שומע אותי תחלים מהר ועוף מבית החולים.

 

אוהבים משפ' האספנים ,ומשפ' החברים העגולים.

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם
רפואה שלמה והחלמה מהירה לאבי.

 

אני מקווה שהמשטרה תתפוס את האחראי לתאונה.

 

רציתי רק להעיר הערה קטנה, אני חושב שאם היו מותקנות חגורות בטיחות ברכב, הרבה כאב היה נחסך.

אני אישית פאנט בחגורות בטיחות, תמיד חוגר, ואצלי בחיפושית יש גם מאחורה חגורות, עדיין מצפייה בתמונות במקרה הספציפי הזה אני לא בטוח שחגורה הייתה עוזרת (בהנחה שבאמת אין כמו שזה נראה).

 

בכל מקרה, אני חושב שזה הדיון בחגורות חשוב אבל לא כאן מקומו.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...