Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים סעו בכייף בלי לחשוב כל הזמן על הדלק ,הרי אפשר להשתגע מזה ,לכן אני ממליץ להנות כי גם ככה תקעו אותנו או חלק מאיתנו בהוצאות ענקיות ברכישת הרכב ובביטוחים ,כך שהדלק מתגמד ליד זה .

 

אגב ,לא פגשתי הרבה שרשורים עם תלונות לגבי המיסוי של הרכבים ויוקר מחירם ,משהו כאן דפוק ?

פורסם
חברים סעו בכייף בלי לחשוב כל הזמן על הדלק ,הרי אפשר להשתגע מזה ,לכן אני ממליץ להנות כי גם ככה תקעו אותנו או חלק מאיתנו בהוצאות ענקיות ברכישת הרכב ובביטוחים ,כך שהדלק מתגמד ליד זה .

 

אגב ,לא פגשתי הרבה שרשורים עם תלונות לגבי המיסוי של הרכבים ויוקר מחירם ,משהו כאן דפוק ?

 

יש לך נקודה מעניינת, בהחלט מה לגבי אגרות רישוי, מיסוי על קניית רכב חדש ועוד.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

צריך לעבור לרכב על סוסים..זה הדבר הבא של חברות הליסניג.:lol:

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

איזה מצחיקים אנחנו ..

 

לפני שנה או שנתיים כולנו צעקנו שהדלק יקר, ש 5.5 - 6 שקלים זה טירוף ..

 

היום הדלק "יורד" לאיזור ה 7 שקל וכולם יוצאים לרחובות לחגוג.

 

אני רק מחכה לאותו נושא בעוד שנה רק עם המספר 10 במקום 7

פורסם

כמו שאמרו לפני רבים, ירידה למטרת עליה, הכול זה גימיק, רמאות, נוכלות, גניבה, לא יודע כבר איך לקרוא לזה, אני אישית כבר מיואש, אני מדוכא מהמחשבה שאני מרוויח משכורת מינימום ומוציא כ"כ הרבה כסף על דלק כדי להגיע לעבודה מידי יום, לא הגיוני בכלל!

אני אישית כבר קניתי אופניים:-D

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

כשמקבלים נניח חופשי חודשי 210 שח ושהאוטו שלך אוכל 1 ל 8 ואתה נוסע כ 15 קמ הלוך ושוב (במקרה הטוב בפקקים) אז זה לא מכסה שליש בחודש עבור נסיעות!

פורסם
בני, מקום העבודה שלך לא מחזיר לך כסף על נסיעות?

 

הרבה מקומות עבודה נותנים סכום של חופשי חודשי ולא יותר מזה.

אני מקבל 292 ש"ח נסיעות, שזה לא מכסה אפילו חצי מעלויות הדלק שלי.

V5

פורסם

איזה יופי, עכשיו אני יכול לישון בשקט. הרבנים קיבלו תוספת למשכורות של עד 250 אחוזים. איזה מגניב. כנראה אלוהים הוריד דולרים משמיים. אין כסף לרופאים, אין כסף לאחיות, אין כסף לעובדים סוציאלים אבל כן יש כסף לרבנים. איזה מגניב. מאוד מעניין מאיפה הכסף מגיע.

"אשרי יושבי ביתך עוד יהללוך סלה, אשרי העם שככה לו......."

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בני, מקום העבודה שלך לא מחזיר לך כסף על נסיעות?

 

למען האמת אין לי מושג, התחלתי לעבוד רק בשבוע שעבר, וזה עסק פרטי שנכנסתי לעבוד בו דרך קומבינה מסויימת במטרה לעבוד וללמוד את המקצוע, על הנסיעות לא דיברנו, אבל יהיה בסדר, וגם אם ישלמו כמו שאמרו לפני, חופשי חודשי, סביב ה200 שקל, מה זה נותן ביחס לעלויות היום? רבע מיכל?:wink:

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
למען האמת אין לי מושג, התחלתי לעבוד רק בשבוע שעבר, וזה עסק פרטי שנכנסתי לעבוד בו דרך קומבינה מסויימת במטרה לעבוד וללמוד את המקצוע, על הנסיעות לא דיברנו, אבל יהיה בסדר, וגם אם ישלמו כמו שאמרו לפני, חופשי חודשי, סביב ה200 שקל, מה זה נותן ביחס לעלויות היום? רבע מיכל?:wink:

 

והאם זה באמת כל כך גרוע להשתמש בתחבורה הציבורית בכדי להגיע לעבודה?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תראו משהו מעניין: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1826174

החבית יורדת ב14% ומורידים לנו מחיר הדלק בקושי 3%. ועוד בגלל שהדולר התחזק ב-1% אז גם מהוזלה הזאת יקזזו את זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הגיוני ביותר.

מחיר חבית הנפט ההוא 30% מנוסחת חישוב מחיר הדלק לצרכן.

עליו מתווספים מע"מ, מס בלו ומרווח שיווק וזיקוק של חברות הדלק ובז"ן.

ירידה של 14% במרכיב שהוא 30% מהמחיר הסופי אמור להביא לירידה של קרוב ל 4%.

×
×
  • תוכן חדש...