Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נוקיה 6.5.11 אכזבה אישית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חזרתי מהמפגש בנוקיה והרגשתי צורך לשתף אתכם את שעבר עליי.

אתחיל בכך שברשותי פורד פיאסטה שנת 84 שמורה ומטופחת. זוהי המכונית הראשונה שלי וכחובב מכוניות ישנות התחלתי להגיע למפגשים בגעש לפני מספר חודשים.

לאחר שקראתי כי מתרחש מפגש והשקה של MG ובהזמנה היה רשום כי מכוניות ישנות (גם כאלה שלא רשומות במועדון החמש) יכולות להגיע ברבע לארבע על מנת שיסדרו את הרכבים בצורה מסודרת דאגתי לנקות את רכבי קודם לכן ולהגיע בשעה הנקובה.

שמח ומאושר יצאתי לכיוון נוקיה. בכניסה לחניה השומר בכניסה לא איפשר לי להיכנס כיוון שאיני רשום במועדון החמש, לאחר ניסיון קצר של שיכנוע החלטתי להחנות בחניון הסמוך ולגשת לאחד המארגנים כדי שיאפשר גם לי להיכנס עם רכבי. לאחר סיבוב קצר ראיתי את יו"ר מועדון החמש מר קדמיאל, שאלתי אותו: "האם אוכל להכניס את רכבי לתצוגה", בתגובה ענה לי "איזה רכב?" אמרתי "פיאסטה 84" לאחר ששמע הסתובב ולא אמר מילה. שאלתי שוב: "האם אני יכול להכניס את האוטו?". בתגובה הוא סינן " אתה יודע לאן אתה יכול להכניס את האוטו...פיאסטה לא נכנסת לכאן".

אין לי שום הכירות מוקדמת איתו וכנראה שגם לא תהיה בעתיד, חבל מאוד שאדם שמשמש כיו"ר של מועדון רכבים ישנים מגיב כך.

נ.ב

כל הפעמים שהייתי במפגש בגעש תמיד הרגשתי רצוי "למרות" שברשותי פיאסטה:wink: . לא משנה אילו רכבים מוצגים במגרש החניה, אם האנשים נחמדים האווירה תהיה טובה. חברי מפגש השרון כנראה מתאימים לי יותר.

סופ"ש טוב לכולם

ford fiesta popular 1984:-P

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למרות שאיני מחזיק בשום תפקיד רשמי במועדון, אנסה לענות לך.

הכניסה למתחם התצוגה בנוקיה מיועדת לחברי מועדון ה 5 בלבד, וזה מכמה סיבות, שאמנם פורטו בהרחבה בעבר, אבל אני ירענן אותם.

1. מתן עדיפות לחברים רשומים שמשלמים דמי חבר, בכל זאת מגיעה להם תמורה עבור דמי החבר השנתיים.

2. מועדון ה 5 לוקח אחריות על הנעשה במתחם, ואם חבר עובר על החוק או מתפרע אפשר לנקוט סנקציות נגדו.

ישנם לא מעט ארועי השקות שבהם משתתפים גם מציגים שאינם חברי מועדון, ותמיד זה מצויין בהודעה.

המפגשים האיזוריים קטנים יותר, ולרוב הגעה קבועה מהווה תמריץ להצטרפות למועדון.

לגבי כניסת רכבים למתחם נוקיה - הקריטריון העיקרי הוא הגעה לגיל אספנות, דהיינו מכוניות מתחת לשנת 81' או כאלו שייצורם החל לפני 30 שנה או יותר אבל הם חדשים יותר - המיני מיינור היא דוגמא מצויינת.

בכל מקרה, קבל זאת בהבנה, ונקווה לשמוע את גרסתו של נחום, שכפי שאני מכיר אותו מזג חם לא ממש מאפיין אותו.

והכי חשוב - הפיאסטה שלך יפיפיה, ראיתי אותה במפגש בשפיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אהלן חן. נהלי המועדון ברורים לי, אך כנראה שהפעם הייתה לי בעיה בהבנת הנקרא:wink: אך עדיין התגובה שקיבלתי לא הייתה מכובדת. אני בטוח שרוב החברים במועדון היו מתנהגים אחרת.

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

חן אני לא ממש מסכים איתך.

סתם כדי שתדע היום במפגש נכנסה קורבט C6 שכאמור, היא ממש לא מתחת לשנת 81

ואם קצת לדייק אז היא מעל לשנת 2005, נכנסת בדרך כלל גם קורבט C4 משנות ה-90 באופן

קבוע כל שבוע וגם שברולט קפריס משנת 83 או 82.

אבל אם בעל הפיאסטה היה אומר לו ''אני לא חבר במועדון אבל אני רוצה להיכנס, יש לי קורבט חדשה''

אני מאוד בספק אם הוא לא היה מכניס אותו.

בכל יום שישי אני באופן קבוע נמצא במועדון ואני מאוד מעריך את כל חברי מועדון ה-5 ואת ההנהלה אבל

אם להיות קצת הוגנים, פותח השרשור צודק!

שלומי.

פורסם

היי ושבת שלום

 

היינו בחוץ עם פיאסטה אספנות שנת 80 ירוקה

אסקורט קופה שנת 89 אדומה

ו...פיאסטה שנת 89 לבנה

חיפשנו עוד פיאסטה שנת 84 בצבע בז' כדי להשלים איתה את הטנגו אבל העדפת להתרכז בכניסה לרחבה הצפופה...:-D

 

 

פעם הבאה תסובב את הראש לאחור ותחפש "חברים לנשק"...:wink:

 

שבת שלום.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

ציטוט מההזמנה לאירוע:



 





מועדון החמש מזמין בעלי MG אספנות וקלאסיות מכל הדגמים ומכל שנות היצור להשתתף בכנס.



 

מוזמנים להשתתף באירוע ובתצוגה גם אלה שאינם חברים במועדון החמש!


 





להבנתי, הכוונה היתה לבעלי MG שאינם חברים במועדון, ולא לכל בעלי המכוניות הישנות.


אבל נכון שהנוסח לא לגמרי ברור....

בנוסף - מפגש געש הגדיר את עצמו "מפגש בלתי תלוי". מפגש ת"א מוגדר כמפגש (נכון, בלעדי ו"תלוי" :-)) של מועדון ה-5, והסדרי החנייה המיוחדים מיועדים לחברים בלבד. לכן ההסתמכות על נוכחות בגעש איננה "אסמכתא".

 

עודד

פורסם
אני מבין למה לא הכניסו אותך (ראה הודעתו של עודד).

אני לא מבין למה נחום ענה כפי שענה.

 

עד שלא נשמע תגובה של נחום, לא כדאי להסתמך על "למה נחום ענה כפי שענה"

ודבר נוסף, לפי הנוהל, אם הוא זכור לי היטב, הפיאסטה דור ראשון (כולל שנת 84...) יכולה להכנס ובתנאי שבעל הרכב חבר במועדון ה-5.

אז פותח השירשור מוזמן להצטרף למועדון...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
חן אני לא ממש מסכים איתך.

סתם כדי שתדע היום במפגש נכנסה קורבט C6 שכאמור, היא ממש לא מתחת לשנת 81

ואם קצת לדייק אז היא מעל לשנת 2005, נכנסת בדרך כלל גם קורבט C4 משנות ה-90 באופן

קבוע כל שבוע וגם שברולט קפריס משנת 83 או 82.

אבל אם בעל הפיאסטה היה אומר לו ''אני לא חבר במועדון אבל אני רוצה להיכנס, יש לי קורבט חדשה''

אני מאוד בספק אם הוא לא היה מכניס אותו.

בכל יום שישי אני באופן קבוע נמצא במועדון ואני מאוד מעריך את כל חברי מועדון ה-5 ואת ההנהלה אבל

אם להיות קצת הוגנים, פותח השרשור צודק!

+1

לא משנה אם היה מגיע לו להיכנס או לא אתם לא מתמקדים בעיקר, תגובה כזו מכוערת מאדם שאמור להיות מנהל או יו"ר של הארגון זה ממש בושה ולדעתי מוציא את החשק להיות חבר בו.

פורסם
שלום לכולם, חזרתי מהמפגש בנוקיה והרגשתי צורך לשתף אתכם את שעבר עליי.

אתחיל בכך שברשותי פורד פיאסטה שנת 84 שמורה ומטופחת. זוהי המכונית הראשונה שלי וכחובב מכוניות ישנות התחלתי להגיע למפגשים בגעש לפני מספר חודשים.

לאחר שקראתי כי מתרחש מפגש והשקה של MG ובהזמנה היה רשום כי מכוניות ישנות (גם כאלה שלא רשומות במועדון החמש) יכולות להגיע ברבע לארבע על מנת שיסדרו את הרכבים בצורה מסודרת דאגתי לנקות את רכבי קודם לכן ולהגיע בשעה הנקובה.

שמח ומאושר יצאתי לכיוון נוקיה. בכניסה לחניה השומר בכניסה לא איפשר לי להיכנס כיוון שאיני רשום במועדון החמש, לאחר ניסיון קצר של שיכנוע החלטתי להחנות בחניון הסמוך ולגשת לאחד המארגנים כדי שיאפשר גם לי להיכנס עם רכבי. לאחר סיבוב קצר ראיתי את יו"ר מועדון החמש מר קדמיאל, שאלתי אותו: "האם אוכל להכניס את רכבי לתצוגה", בתגובה ענה לי "איזה רכב?" אמרתי "פיאסטה 84" לאחר ששמע הסתובב ולא אמר מילה. שאלתי שוב: "האם אני יכול להכניס את האוטו?". בתגובה הוא סינן

" אתה יודע לאן אתה יכול להכניס את האוטו...פיאסטה לא נכנסת לכאן".

אין לי שום הכירות מוקדמת איתו וכנראה שגם לא תהיה בעתיד, חבל מאוד שאדם שמשמש כיו"ר של מועדון רכבים ישנים מגיב כך.

נ.ב

כל הפעמים שהייתי במפגש בגעש תמיד הרגשתי רצוי "למרות" שברשותי פיאסטה:wink: . לא משנה אילו רכבים מוצגים במגרש החניה, אם האנשים נחמדים האווירה תהיה טובה. חברי מפגש השרון כנראה מתאימים לי יותר.

סופ"ש טוב לכולם

 

 

 

שלום.

את נחום אני מכיר יומים וחצי ומהנסיון שלי אין מצב שנחום יגיד או יתבטא בצורה כזו!!!

אני חושב שניסחפתה מעט בסיגנון שלך

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום חברים(מכירים ווירטואלים )

מעניין שהיום עברנו חוויה דומה(!) שאפילו הגיעה לקולות רמים.

אני חבר במועדון כמה שנים,וברשותי מס' מכוניות עתיקות+ישנות,ואופנועים.

3 מהמכוניות רשומות רשמית וגם אופנועים!!

היום הגעתי עם ג'יפ מודל 82 שרשום באופן רשמי!!!ומוכר במועדון!!

באופן חד משמעי לא הותר לי להכניס אותו לרחבה...

גם לאחר בקשה מנחום,וקבלת אישורו עדין לא הורשתי להכנס ע"י "שומר הסף"...

באם השומר הוא האוטוריטה המחליטה במועדון כדאי שנדע!

בעקבות הארוע המביש אני שוקל את המשך חברותי במועדון.

:wave::wave:
פורסם

לפי הנוהל, אם הוא זכור לי היטב, הפיאסטה דור ראשון (כולל שנת 84...) יכולה להכנס ובתנאי שבעל הרכב חבר במועדון ה-5.

 

תיקון קטן: פיאסטה משנת 84 היא "דור שני" (ולכן, כנראה, עדיין איננה יכולה להכנס...)

עודד

פורסם

המיקרה של הגיפ קרה לנגד עיני רבים מחברי המועדון וגרם לרבים תחושה של אי נוחות לא היתה שום סיבה שבעולם שהגיפ יעוקב בכניסה לדעתי צריך לרענן את הנהלים.


×
×
  • תוכן חדש...