Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נוקיה 6.5.11 אכזבה אישית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני שלום,לא נסחפתי, התגובה שלי היא למילים שיצאו מפיו של נחום, אין לי כל אינטרס להציג דברים שלא היו.

 

ובעניין הג'יפ (ירוק אם אני זוכר) גם אני ראיתי אותו מעוקב בכניסה ובטוח שההרגשה לא נעימה, אם חבר מועדון מעוקב אז כנראה שיש בעיה...

ford fiesta popular 1984:-P

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני ראיתי אותו מעוקב בכניסה ובטוח שההרגשה לא נעימה, אם חבר מועדון מעוקב אז כנראה שיש בעיה...

 

זה באמת דורש חקירה. האם עוקבים אחרי חברי המועדון??

עודד

פורסם

אכן המקרה עם הג'יפ היה ממש לא נעים.

לפותח השרשור, אם אכן אותו יו''ר התבטא כפי שהתבטא כנראה שפשוט היה עליו לחץ והוא לא ממש ידע מה הוא אומר או שפשוט כזה הוא הבן אדם, אין טעם להעלב או להתאכזב. תעשה כמוני ותחנה את הרכב רחוק רחוק מהאזור ותהנה מהרכבים היפים שמוצגים שם.

רק להבא, שאותו יו''ר לא יענה ככה לבן אדם קצת פחות סובלני כי אז לא יהיה נעים בכלל.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

וזה למה אני בעל 3 רכבי אספנות, שוקל פעמיים להירשם למועדון.

אין תמורה לכסף!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

ראשית, אף אחד לא מחייב אף אחד להיות חבר מועדון, וזה כלל לא קשור לתמורה לכסף.

עקב ניסיון העבר, מועדון ה 5 בנה נוהלי כניסה למתחם נוקיה, כולל "ועדת חריגים" שכותב שורות אלו נמנה על חבריה, וזאת על מנת לבדוק אם רכבים חדישים יותר שעדיין לא חגגו יום הולדת 30 מתאימים לתצוגה.

סביר להניח שאם הכניסה למתחם בנוקיה היתה חופשית, כל מה שמתרחש במגרש החניה האחורי, ואין לי כלום נגדם חלילה, היה עובר למתחם הפנימי, וזה היה רק עיניין של זמן עד שהמועדון היה מסולק גם משם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

רבותי תפסיקו להתפס בטפל ולא בעיקר

אנחנו חובבי מכוניות עתיקות

לגבי הפורד פייסטה אין בכלל ויכוח

לגבי הגיפ צריך לבדוק תפסיקו להעלב ולהשמיץ

יש בעיה שים את הרכב בחוץ לא יקרה כלום

תיגש מאוחר יותר ותלבן את הבעיה

כשיש ארוע גדול אנחנו בלחץ ואין זמן להתוכח

הרצון שכככככככככככככככולם יהיו מרוצים

תודה מתניה

פורסם

היה אירוע נפלא. תודה למארגנים.

ההנחיות גם הן ברורות. כניסה לחברי מועדון המציגים לשומר תעודת חבר תקפה. השומר אינו יכול או צריך להכיר 900 חברים.

ההזמנה למי שאינם חברים גם היתה ברורה. רק לבעלי MG.

 

חג עצמאות שמח

פורסם

שלום

חברים וכותבים נזעמים ,בארגון החנייה אתמול שבו ההיתי שותף

נוכחתי בניסיון של בן של חבר מועדון [חבר וועד, ושכן שלי] להכנס למתחם

עם קורבט חדישה .מר קדמיאל כמו שרק הוא יודע להסביר[בסבלנות]

הפנה אותו לחניה האחורית ליד הפייסטה היפה ,

כבלו זאת בהבנה.

שבת שלום

עזיזי אריאל

פורסם

יש נהלים לנושא של כניסת רכבים למתחם נוקיה, כותבים לפניי ציינו זאת.

לדעתי האישית היה ניתן קודם לשוחח עם נחום ולשמוע את דעתו בנושא בהודעה פרטית ולאחר מכן להציג זאת כאן מעל דפי הפורום (אבל כל אחד ושיקוליו שלו).

לפני מספר חודשים הגיע מכר אם הפרארי הצהובה לארץ.

מכיוון שאין הוא חבר במועדון והרכב אינו אספנות, אך חשבתי שהוא יהווה אטרקציה ועיניין אם יכנס באופן חד פעמי למתחם לפני שהוא עוזב את הארץ, ביקשתי אישור מיוחד להכניסו.

בכניסה השומר לא היה מודע לאישור ולכן נאלצנו להמתין עד אשר נחום יאשר את הכניסה המיוחדת הזו, אין לי טענות כלפי השומר, עד כמה שידוע לי הוא עושה את התפקיד בהתנדבות ללא כל תמורה, ונפגש עם המון נהגים שמנסים את "שיטת מצליח" כדי להכנס למקום.

 

 

 

 

 

ל'

פרארי.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שלום לך ford84.

 

איני חבר במועדון החמש, ואיני עונה לך בשמו.

תגובתי הינה מאחר ושנים שאני מכיר את המועדון מבפנים,

ומכיר את מרבית ההתנהלויות מההיבטים השונים - של חברי ועד ושל אורחים.

 

אני מסכים איתך שההזמנה נכתבה בצורה מטעה ולא ברורה.

הדבר וודאי שלא נעשה בכוונה, אך עדיין עובדה היא שזו התוצאה.

כשראיתי את ההודעה לראשונה צפיתי שיקרה בדיוק מה שקרה לך.

 

שלום לכולם, חזרתי מהמפגש בנוקיה והרגשתי צורך לשתף אתכם את שעבר עליי.

לאחר סיבוב קצר ראיתי את יו"ר מועדון החמש מר קדמיאל, שאלתי אותו: "האם אוכל להכניס את רכבי לתצוגה", בתגובה ענה לי "איזה רכב?" אמרתי "פיאסטה 84" לאחר ששמע הסתובב ולא אמר מילה. שאלתי שוב: "האם אני יכול להכניס את האוטו?". בתגובה הוא סינן " אתה יודע לאן אתה יכול להכניס את האוטו...פיאסטה לא נכנסת לכאן".

כל הפעמים שהייתי במפגש בגעש תמיד הרגשתי רצוי "למרות" שברשותי פיאסטה:wink: . לא משנה אילו רכבים מוצגים במגרש החניה, אם האנשים נחמדים האווירה תהיה טובה. חברי מפגש השרון כנראה מתאימים לי יותר.

סופ"ש טוב לכולם

 

לגבי השורה שהדגשתי באדום,

קשה לי להאמין כי אלו המילים שנאמרו. על סמך הכרותי את נחום - הענין לא מסתדר לי.

יתכן כי היה לחוץ עקב כל מלאכת הארגון הרבה, ועם כל זאת, עדיין, אין זה סגנונו.

נראה כי לא הסכים שתיכנס, אך לא בדיוק במילים החמורות שכתבת.

 

 

 

 

 

בנוסף - מפגש געש הגדיר את עצמו "מפגש בלתי תלוי". מפגש ת"א מוגדר כמפגש (נכון, בלעדי ו"תלוי"

:-)) של מועדון ה-5, והסדרי החנייה המיוחדים מיועדים לחברים בלבד. לכן ההסתמכות על נוכחות בגעש איננה "אסמכתא".

 

 

 

 

 

 

מפגש השרון בגעש "שהגדיר עצמו כבלתי תלוי", אינו מפגש של מועדון החמש, אלא מפגש חברתי של בעלי רכבי אספנות וכאלה שאינם, חברי מועדונים שונים וכאלה שלא חברים באף מועדון. לכן הוא מוגדר "בלתי תלוי". ההתנהלות והכללים הנהוגים במפגש השרון אינם מחייבים כמובן את מועדון החמש לגבי ההתנהלות במפגשיו שלו.

מעבר לכך, ברור כי קשה לנהל מפגש גדול ורב משתתפים כמו נוקיה, באותה מתכונת יחס ותשומת לב שניתן לקיים במפגש קטן ואינטימי.

 

אם הוא זכור לי היטב, הפיאסטה דור ראשון (כולל שנת 84...) יכולה להכנס ובתנאי שבעל הרכב חבר במועדון ה-5.

אז פותח השירשור מוזמן להצטרף למועדון...

 

בני חברי, השורה האחרונה שכתבת, שחוזרת על עצמה לעיתים, במקרים דומים של תלונות,

מראה על ניתוק מוחלט מהעם.

לחבר יש תלונה וצריך (או לא) לענות לו עליה. אולם בכל מקרה, ממש אין זה הזמן להזמין אותו להצטרף לשורות המועדון.

אם לא מספיק ברור - הוא כעת כועס, רותח על מה שנגרם לו לראייתו,

והתגובה נראית אליטיסטית ולא במקומה. (לדעתי בלבד כמובן...).

 

ראשית, אף אחד לא מחייב אף אחד להיות חבר מועדון, וזה כלל לא קשור לתמורה לכסף.

עקב ניסיון העבר, מועדון ה 5 בנה נוהלי כניסה למתחם נוקיה, כולל "ועדת חריגים" שכותב שורות אלו נמנה על חבריה, וזאת על מנת לבדוק אם רכבים חדישים יותר שעדיין לא חגגו יום הולדת 30 מתאימים לתצוגה.

סביר להניח שאם הכניסה למתחם בנוקיה היתה חופשית, כל מה שמתרחש במגרש החניה האחורי, ואין לי כלום נגדם חלילה, היה עובר למתחם הפנימי, וזה היה רק עיניין של זמן עד שהמועדון היה מסולק גם משם.

 

חן צודק לחלוטין בנוגע לנוהלי הכניסה ולצורך לקיים אותם. כל מילה בסלע.

 

השאלה העולה מידי פעם ולא משאירה רושם טוב: האם הנוהל הזה מקויים לגבי כולם?

להבנתי (ולא רק מהתגובות בשרשור זה) התשובה שלילית.

ואם כן - יש כאן בעיה.

 

רבותי תפסיקו להתפס בטפל ולא בעיקר

אנחנו חובבי מכוניות עתיקות

לגבי הפורד פייסטה אין בכלל ויכוח

לגבי הגיפ צריך לבדוק תפסיקו להעלב ולהשמיץ

יש בעיה שים את הרכב בחוץ לא יקרה כלום

תיגש מאוחר יותר ותלבן את הבעיה

כשיש ארוע גדול אנחנו בלחץ ואין זמן להתוכח

הרצון שכככככככככככככככולם יהיו מרוצים

תודה מתניה

 

נכון מתניה. צריך לעסוק בעיקר.

השאלה מהו העיקר, והיא כנראה שאלת הנושא התלוי ועומד בעיצומו של השרשור.

כנראה שיש ניסוח לא ברור בהזמנה מחד,

וחוסר רצון להתגמש מאידך.

הנוקשות הזו מול ההזמנה הלא ברורה הם שגרמו לבעיה.

 

היה אירוע נפלא. תודה למארגנים.

ההנחיות גם הן ברורות. כניסה לחברי מועדון המציגים לשומר תעודת חבר תקפה. השומר אינו יכול או צריך להכיר 900 חברים.

ההזמנה למי שאינם חברים גם היתה ברורה. רק לבעלי MG.

חג עצמאות שמח

 

יורם,

עם כל הרצון להגן על המועדון, לא נראה לי כי אתה יכול לכתוב שההזמנה היתה ברורה.

ראית מה הבין ford84, מה כתבתי שהבנתי, מה כתב עודד, ויש עוד שהבינו אותו דבר.

 

 

 

 

 

לסיכום ford84, לא נותר לי אלא להפנות אותך לדברים שכתבתי לך בשרשור אחר אך לפני כמה ימים:

 

"בוקר טוב.

 

שישישרון היה מושג ומותג עם שם, שאינו קיים יותר.

בשנה האחרונה מתקיים בגעש מפגש רכבי אספנות בשם מפגש השרון.

 

מפגש השרון מתקיים בכל שישי בין 16-19 בכניסה לקיבוץ געש, בתחנת הדלק דור אלון,

פתוח לכל המעוניינים, ללא מחוייבות, וללא שייכות מועדונית.

מפגש חברתי, שחלק גדול ממשתתפיו מגיע גם עם רכבי אספנות. אך זה אינו תנאי... :smile:

 

אתה מוזמן להגיע, נשמח להכיר.

 

בברכה,

אבי נוף."

 

 

 

q3jtz5jktdnz.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

רק על מנת להעמיד דברים על דיוקם, מפגש השרון בשפיים מוכר ע"י מועדון ה 5 כמקום מפגש רשמי, כשלמעשה ההכרה מתבטאת בהרמת כוסית "רשמית" בראש השנה ובפסח ובאפשרות קיום השקות וקבלות פנים רשמיות.

במיפגשים האיזוריים, מה שעושה את המפגש הם בעצם החברים ולא המועדון ולכן הגמישות גדולה בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
רק על מנת להעמיד דברים על דיוקם, מפגש השרון בשפיים מוכר ע"י מועדון ה 5 כמקום מפגש רשמי, כשלמעשה ההכרה מתבטאת בהרמת כוסית "רשמית" בראש השנה ובפסח ובאפשרות קיום השקות וקבלות פנים רשמיות.

במיפגשים האיזוריים, מה שעושה את המפגש הם בעצם החברים ולא המועדון ולכן הגמישות גדולה בהרבה.

 

ובכדי להעמיד דברים על דיוק רב יותר :-)...

 

מפגש השרון בגעש יכול להיות מוכר על ידי מועדון החמש, על ידי IVC, על ידי בני זהר ועוד.

אין בעיה שכל מי שרוצה יכיר במפגש.

עדיין, אין "ההכרה" עושה את המפגש כמפגש בלעדי ששייך רק למועדון החמש.

מפגש השרון הוא מפגש של חברים הפתוח לכולם, ואינו מועדון.

אין לו כוונה להיות מועדון ו/או להתחרות במועדון כלשהו, אלא לקיים את חייו בנחת והנאה.

 

היין שתורם המועדון למפגש השרון להרמת כוסית בראש השנה ובפסח,

מיועד לחברי מועדון החמש שמהוים חלק נאה מכלל החברים המגיעים למפגש השרון.

"הרמת הכוסית" עדיין אינה מעידה על שייכות המפגש לגוף כלשהו.

 

שבת שלום ולחיים,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

זה שצריך להתגמש זה נכון

בואו כולכם בהמוניכם

תתנדבו תעמדו בשער

ותתמודדו עם כל מיני בעיות

יכול ליהות שאם היו מעלים

את המשכורות של הפעילים

המוטיבציה היתה יותר גדולה

והטענות היו פוחתות\

חג שמח ולהתראות בארועים הבאים

פורסם

עדיין, אין "ההכרה" עושה את המפגש כמפגש בלעדי ששייך רק למועדון החמש.

מפגש השרון הוא מפגש של חברים הפתוח לכולם, ואינו מועדון.

אין לו כוונה להיות מועדון ו/או להתחרות במועדון כלשהו, אלא לקיים את חייו בנחת והנאה.

היין שתורם המועדון למפגש השרון להרמת כוסית בראש השנה ובפסח,

מיועד לחברי מועדון החמש שמהוים חלק נאה מכלל החברים המגיעים למפגש השרון.

"הרמת הכוסית" עדיין אינה מעידה על שייכות המפגש לגוף כלשהו.

כחבר מפגש השרון אני מסכים עם כל מילה.

עבורי, החברויות האישיות בין המשתתפים חשובות בהרבה מהכרה רשמית, ואני שמח על כך שמועדון ה 5 כגוף אינו מתערב במה שקורה במיפגשים האיזוריים.

ההוכחה הטובה ביותר לכך שנועם הליכות רק תורם למועדון ה 5 הוא מספר המצטרפים למועדון מקרב אלו שמגיעים למפגש השרון, אלו שהגיעו, קבלו יחס חם ולבבי ולבסוף החליטו להצטרף לשורות המועדון.

תאורטית, המועדון יכול להחליט על הקמת עוד 8 מפגשים איזוריים.

מעשית, מה שיקבע את עתידם הוא רק נכונות החברים להגיע למפגש, ההתמדה, וחשוב מכל - "המשוגע התורן" שיקח על עצמו את תחזוקת הסניף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה שצריך להתגמש זה נכון

בואו כולכם בהמוניכם

תתנדבו תעמדו בשער

ותתמודדו עם כל מיני בעיות

יכול ליהות שאם היו מעלים

את המשכורות של הפעילים

המוטיבציה היתה יותר גדולה

והטענות היו פוחתות\

חג שמח ולהתראות בארועים הבאים

 

מתניה שלום,

איש לא מזלזל בפעילות הרבה והקשה של מרבית חברי הועד.

ברור שלא אני, היודע היטב כמה קושי ועבודה מרובה יש להשקיע בכל אירוע.

אולם הנוקשות שבמקרה הזה עומדת מול הניסוח הלא ברור,

ולכן אינה מוסיפה נקודות לאיש.

 

נראה כי זה עוד מקרה שבו במקום לקבל ביקורת ולהבין שיש ללמוד ממנה, ואולי אף להתנצל ולסגור את "הפרשה",

מנסים להראות עד כמה כל אחד צודק. (ראה לדוגמא נושא עוספייא וכד').

 

ההתנצלות (אם תבוא) לאחר יום יומיים כבר תהיה מאוחרת והנזק ייגרם. וחבל.

 

שבת שלום,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...