Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נוקיה 6.5.11 אכזבה אישית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סוף סוף!

אכן תגובה בוגרת וראוייה שמעידה על אחריות.

 

אני הייתי בודק לא את ניסוח ההודעה אלה באמת את חלק השני, המודעה פעלה הייטב החריקות (ולא בפעם הראשונה)

היגיעו ממקום אחר, שצריך גירוז...

 

קצת קשה לי שבכל פעם שקיימת תלונה או בעייה כנגד המועדון מגיב מישהו אחר למרות שלא זה תפקידו,

אבל כניראה שלוחצים במקומות רגישים מגיב זה שהוא בעל כוח הסיבולת הקטן ביותר...:wink:.

או שצריך קצת חידוד של הגדרות העבודה בכל תפקיד ותפקיד.

 

התגובה של נחום אמיצה ובמקומה, ראוי היה שתהיה מיד בתחילת השירשור, או על ידו או על ידי דובר המועדון

שזה תפקידו, אבל מה אני מתערב אני בכלל לא חבר מועדון (חסכתי ל"מישהו" את התגובה!)

 

המפגשים הם הפרצוף של המועדון וכרטיס הכניסה של הדור הבא לתחום האספנות, אז אפשר לקבל בשימחה

פרצופים חדשים וחברים בפוטנציה, או אפשר לשלוח אותם למפגשים אחרים רחמנא ליצלן...

ולפותח השירשור, בי-ם יש מפגש ברמה! - רן

 

רן, היות ועל ראש "הגנב" בוער הכובע, אז אגיב.

כהרגלך אתה לוקח דברים מחוץ להקשר.

ראשית, לכל אחד זכות להגיב במידה והוא רואה שתוקפים את יו"ר המועדון ממש, אבל ממש על לא עוול בכפו, ואל דאגה רן, גם בעתיד אני אקפוץ כשאראה שמשמיצים את נחום ובעיקר כשאנשים בעלי כושר סיבולת קטן יותר אפילו ממני, אוטומטית, מתלבשים על השירשור ומשמיצים (ואני יודע כמנהל כמה הודעות נמחקו כאן).

שנית, עם כל הכבוד, לנחום היו כאן שתי תגובות. פרטנית למה שכתב פותח השירשור וכללית.

אני לא הייתי כל כך סלחן לפותח השירשור שניסה "להכנס דרך החלון" ולדעתי לא מגיעה לו רבע התנצלות. בטח אחרי שבמקום לפנות לנחום בה"פ או לחברי ועד או השד יודע מה, ישר רץ לספר לחבר'ה והלבין את פני נחום ברבים. ווהוא אכן התנצל, אולי לאחר שהבין על סמך התגובות של "חסרי כח הסיבולת" שהיתה כאן הגזמה ברמת ההתיחסות לאחר מעשה.

לגופו של עניין, יש נהלים ברורים וכל מי שחי בארגון שיש לו נהלים ברורים (כמו משטרה...)יודע שצריך קודם כל להשמע להם אחרת יש כאוס. לא היה קורה שום אסון אם פותח השירשור היה פשוט מחכה כמה ימים, לוקח אויר ומברר את העניין (והבנתי מתגובתו האחרונה שהוא היה קצת נמהר בהודעת הפתיחה שלו).

לדעתי, ובניגוד לדברי נחום עצמו, אין צורך לחדד נהלים. ישבנו הרבה הרבה על עניין נוקיה ויצאנו עם כללים ברורים. אבל תמיד יהיה מי ש"תעשה לי טובה"...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רציתי לחסוך ממך את התגובה אבל זה בסדר שלא התאפקת...

 

לדעתי (המשובשת, והלקוחה מההקשר) ישנו כרגע בקרב מעצבי הדעה במועדון

יחס של over protectiv בכל הקשור למועדון, כך שממהרים כולם לקפוץ להגנה

ולהוכיח באותות ובמופתים, אנחנו בסדר זה הם שלא...

 

תשובתו של נחום היא התשובה האחראית והנדרשת, והיא מוכיחה שגם מועדון גדול

טועה (זה לא עושה אותו פחות טוב או פחות אטרקטיבי להיפך) זה מוכיח שניתן

לתקן ולשפר, והתשובה הזאת לחבר שנפגע טובה עשרות מונים על הסברך

למה הוא לא היה בסדר, ולמה הוא צריך להתנצל שהגיע למפגש המועדון.

 

ועכשיו שאני שומע את עצמי, אני מבין שזה ההבדל בין לקחת אחריות, ובין לזרוק

אותה על אחרים.

 

ולכן טוב יהיה אם יהיה שופר אחד למועדון, שמסוגל גם לקחת אחריות וגם לחנך

לאחריות. - ואם טעיתי סליחה - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ולכן טוב יהיה אם יהיה שופר אחד למועדון, שמסוגל גם לקחת אחריות וגם לחנך

לאחריות. - ואם טעיתי סליחה - רן

רק שלא תתחילו להצליב שופרות...:-D

פורסם
אני חושב שכולם צריכים ללמוד את הלקח.

 

המועדון צריך לנסח את ההזמנה ברור יותר.

 

FORD 84 צריך להקשיב יותר טוב.

 

יוסי ביבי צריך לשפץ את הרכבים לא ברמה שהוא רגיל.

 

אני ראיתי את הג'יפ הזה הוא נראה 2011:lol:.

 

בטח שהג'יפ נראה 2011, כי לקחו CJ7 שנת 82 והפכו אותו לרנגלר משנות ה - 90 (חזית,כנפיים,דשבורד ולך תדע מה עוד אם הייתי נובר), אם כבר מדברים על רכבי אספנות, אז אני בתור בעלים של CJ7 LAREDO שנת 82 חושב שאת

ה - CJ7 הירוק שהיה במפגש הזה פשוט הרסו!

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

תאמת שלא קראתי את כל השירשור, עד אמצא העמוד השלישי טוחנים לדעתי מים.

 

אני מאד מאד מסכים ומזדהה עם פותח השירשור, כבעל אהבה לתחום המוטורי בין אם הרכבים חדשים לבין אם ישנים, כמו שאפשר לראות בחתימה שלי אני נהנה מ2 העולמות.

מועדון ה-5 לדעתי צריך במקום לתת יחס מזלזל לאורחים ולעשות התבדלות, לתת סיבות לבוא.

כמעט כל פעם שאני מגיע לנוקיה או לאירוע של מועדון ה-5 יש הרגשה באוויר של זילזול באנשים צעירים ואנשים שאין להם רכב בעל לוחית רישוי של רכב אספנות.

אני חייב לציין שזוהי הרגשה כללית, והרבה פעמים כאשר יש אנשים שיוצאים ממפגש של אלפא רומאו למפגש בנוקיה, נאמרים דברים כמו "לא רוצה ללכת לשם, חבורה של אנשים שמרימים את האף" וכו'.

אני חושב שיחס שווה יעניק יותר אהבה ורצון להגיע מפגשים והרחיב את מעגל החברים במועדון ה-5, כרגע ההפך הוא הנכון.

 

ולגבי הנאמר על דברי היו"ר, אני דווקא מאד מאמין שהוא כן אמר את המשפט שנאמר בעקבות משפט דומה שנזרק לעברי שבאתי עם הספיידר שלי..

 

בכל מקרה, מקווה שיהיו המון פעילויות מהנות במועדון שלכם תלמדו לקבל אורחים ואת השונה (או סתם רכבים שהם בני 28 ולא 30)

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

אני לא מסכים הסיפור האמיתי כך היה:

 

בבוקר יום שישי קם ידידנו בעל הפיאסטה אחוז התרגשות

היום סוף סוף אוכל לבלות עם בני מיני אנשים עם עניין ותחביב

משותף, ולא סתם אנשים היום יהיה מפגש ברמה! מפגש ה-5

 

ניגש ידידינו והבריק רכבו, ציחצח חלונותיו, ושאב שטיחיו.

לא שכח להבריק את האנטנה, והביט במבט מלא אושר על

ריכבו שרכש במיטב כספו, רק תיראו למה הגעתי בשתי ידי..

 

ממש לפני המפגש גילה הבחור החביב כי הצמיגים אינם עומדים

ברמה אחת עם שאר הרכב והספיק להגיע לאוטו-דיפו ברגע האחרון

ורכש בשקליו האחרונים חומר מחדש צמיגים וגומי.

 

עכשיו הכל מוכן התרגש האיש ואיש לא יכחיש...

 

הגיע הגבר עם המון טקס בישבן, מחשב כבר היכן יחנה את אהובתו הנוצצת

בין MG אדמדמה ליגואר כסופה מכובדת.

 

וראו איזה פלא בשער, הגביר הרשע מסרב להכניסו, פונה ידידנו

לימין, מביט לשמאל מאין יבוא עזרי?

לפתע מזהה האיש את קרן האור היחידה שלו, וחושב בא מזור לצרותיי,

שהרי ידוע שהיהודים רחמנים בני רחמנים, ועל אחת כמה וכמה היו"ר!

 

ניגש ידידנו בדחילו ורחימו אל כבוד היו"ר וממלמל, היו"ר מלטף בחיבה את

שיער ראשו, "איזה רכב לך ידידי ורעי?"

"פיאסטה" עונה הנ"ל.

או פיאסטה אנגליה, ממלמל היו"ר ובמוחו חולפות תמונות ממלכת אנגליה

ושירת המשורר הלאומי ויליאם וורדסוורת' מנגנת בליבו.

 

מיד פוצח היו"ר בדקלום הבית הראשון משירו הנהדר של המשורר אולם אז,

מעשה שטן, חולפת פרארי אדומה ברעש מחריש אוזניים.

 

ומילות השיר הנהדר נשמעות באוזני הבחור שלנו כדברי עלבון, בוש ונכלם

ממהר הוא לעזוב את המקום לשדות זרים...

 

בקיצור לא משנה מי אמר מה, הבחור ניפגע ונעלב בין אם בצדק ובין אם לא

ולא משנה תוכן הדברים-נכון נהג היו"ר מודה ועוזב ירוחם! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ולפותח השירשור, בי-ם יש מפגש ברמה! - רן

 

רן- אוהב אותך ואת כתיבתך.

תעשה לי טובה אל תתחיל שוב עם "הרמה"

היה לנו מספיק.

חג שמח

 

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

הגיע הגבר עם המון טקס בישבן, מחשב כבר היכן יחנה את אהובתו הנוצצת

בין MG אדמדמה ליגואר כסופה מכובדת.

 

ממש דומה לכתיבה של לאה גולדברג (דירה להשכיר)...גדול, הצלחת להצחיק אותי בשעה כה מאוחרת:-D :-D :-D

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

אני לא מבין את המהומה .נוקיה עד כמה שאני יודע הוא חניון ציבורי פתוח לקהל

לא מבין מאיפה הזכות למנוע מרכב מסויים את הכניסה .

אני מציע לבדוק פיזית את הענין ולהזמין משטרה במידה והתופעה תחזור על עצמה

נוקיה עדיין לא שייך למועדון ה5 אולי אם תמשך הגביה המסיבית מחברי המועדון המועדון ירכוש את נוקיה והחניה שלו.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
אני לא מבין את המהומה .נוקיה עד כמה שאני יודע הוא חניון ציבורי פתוח לקהל

לא מבין מאיפה הזכות למנוע מרכב מסויים את הכניסה .

אני מציע לבדוק פיזית את הענין ולהזמין משטרה במידה והתופעה תחזור על עצמה

נוקיה עדיין לא שייך למועדון ה5 אולי אם תמשך הגביה המסיבית מחברי המועדון המועדון ירכוש את נוקיה והחניה שלו.

 

צודק ,

 

החניון בנוקיה אכן בימי שישי אחה"צ הוא חניון ציבורי ופתוח לקהל, אתה מוזמן להגיע ולהחנות שם את הרכב שלך. (על בסיס מקום פנוי כמובן)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...