Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר של בוס 1000 וואט 4 יציאות..כמה עולה בחנות?

זאת חברה איכותית?

רמקולים של פיוניר 330 כמה עולה?

וסאב של פיוניר 600 וואט כמה עולה?

עכשיו המגבר של בוס יוכל להתאים לסאב הזה נכון?

כי אמרו לי שכדאי מגבר של 600 וואט עם 2 יציאות ישמעו יותר טוב...זה נכון?

פשוט קיבלתי איזה הצעה במחיר שנראה טוב ואני לא כול כך מבין הודה לכם עם תעזרו לי בבקשה!

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם

מגבר של בוס זהבטח החיקוי דגם BA2900 עולה בערך 600

פיוניר 330 זה בטח דגם 6910 השחור עולה 350-400

סאב פיוניר 600W זה 304C עןלה 300-400

לא מתאים לך מגבר אחד של 2 יציאות כי לא תוכל להגביר את הרמקולים. ושומעים מגעיל אם סאב ורמקולים לא מוגברים. לא יהיה איזון. אם אין לך כסף עכשיו ואתה חייב מערכת אז לך על הבוס אם לא דחוף לך תחסוך עוד 400-500 שקל תקנה איזה לאנזר 431/421 אתה תהנה יותר

פורסם
מגבר של בוס 1000 וואט 4 יציאות..כמה עולה בחנות?

זאת חברה איכותית?

רמקולים של פיוניר 330 כמה עולה?

וסאב של פיוניר 600 וואט כמה עולה?

עכשיו המגבר של בוס יוכל להתאים לסאב הזה נכון?

כי אמרו לי שכדאי מגבר של 600 וואט עם 2 יציאות ישמעו יותר טוב...זה נכון?

פשוט קיבלתי איזה הצעה במחיר שנראה טוב ואני לא כול כך מבין הודה לכם עם תעזרו לי בבקשה!

 

בוא נתחיל אחרת...

 

1. איזו הצעה קיבלת בדיוק ? אילו רכיבים (דגמים בבקשה) מה המחירים שלהם ומה המחיר הכולל.

 

2. מה מותקן לך ברכב עכשיו (אם בכלל) ? איזה רדיו דיסק ? אילו רמקולים ?

 

3. כדי ליצור במה נכונה ברכב, הרמקולים הטובים והחזקים יותר אמורים להיות בקדמת הרכב. האם יש לך רמקולים קדמיים ? אם כן איזה ?

 

4. מה התקציב שאתה מוכן להעמיד לטובת שיפור המערכת עכשיו ? לאיזה רמה אתה רוצה להגיע בשיפור זה (שכל הרחוב ישמע, או שאתה תשמע נקי ונכון ?) ?

 

מגבר של 2 יציאות כמו שאמר קודמי - לא כדאי שכן עוצמת הסאב תהיה גדולה יחסית ועוצמת הרמקולים לא, כך שלא יהיה איזון.

 

בבקשה, ענה על השאלות בצורה מסודרת וברורה כדי שנוכל לתת לך מענה יותר טוב.

פורסם

יש לי הונדה סיויק 2002 הרמקולים מאחורה הם עגולים לא 6 על 9

ואין לי שום דבר באוטו הכול מקורי ורדיו דיסק פשוט של קנווד שום דבר מיוחד

קיבלתי הצעה של רמקולים פיוניר 330 מאחורה +150 מקדימה+2מגברים של בוס 1000 וואט 4 יציאות +סאב של פיוניר 600 וואט+חוטים וטווטרים מתנה אני מקבל כול זה לא כולל הרכבה 3900 שקל..

פירוט:

כול מגבר 1000 שקל

4 רמקולים +טווטרים 800 שקל

סאב1000 שקל

קיצור משהו כזה פחות או יותר אני לא ממש זוכר

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם

לא שווה מנסים לעשות עלייך כסף!

אם מדובר במגבר בוס BA2900 זה חיקוי ולא הבוס האמיתי כל מגבר כזה עולה 600 שקל זוג יעלה לך 1200 שקל

רמקולים ה330 עולים בסביבות ה350 והקידמיים בסביבות ה200 זה כבר 550 שקל נגיד 600 שקל

זה כבר 1800 שקל

סאב של הפיוניר 600 וואט עם היהלום עולה 350-400 שקל!

ונגיד חוטים של חברה טובה ומוכרת ככה שיהיו איכותיים יעלו לך בסביבות ה300 כל זה בהגזמה

2500 הכלללללל על מה לקחו לך עוד 1400 שקל אני לא יודע!

 

****עריכה****

למה עוד מגבר של 4 יציאות?......מספיק עוד מגבר של 2 יציאות מגבר 1 ל4 רמקולים ומגבר של 2 יציאות לסאב!

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

×
×
  • תוכן חדש...