Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FIORINO 1984 :(


נבות FIAT FIORIN
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני די חדש\ ישן בפורום.

פשוט אני הרבה זמן רשום אבל לא פעיל לצערי.

אז ככה :

בבעלותי ובבעלות אבי ואחי הגדול ישנה פיאט פיורינו שנת 84 שמורה למדיי.

העיניין הוא כזה, שבוע שעבר נסעתי עם הרכב ובאתי להכניס להילוך 3 ופשוט לא נכנס ההילוך!!

לאחר מלחמה קצרה ניצחתי אותו אבל אז קרה דבר מוזר..

הרכבה הפסיק לנסוע ולא הגיב להכנסה או להוצאה של הילוכים.

ישר עצרתי בצד דוממתי את הרכב וכעבור כמה דקות התנעתי אותו שוב..

להפתעתי הרבה עכשיו לא נכנס שום הילוך!!

לא בדרך טובה, ולא בדרך רעה!!!!

 

עכשיו היום בדקתי שמן גיר, הוא במצב מצויין בגלל שהחלפתי אותו לפני שבועיים.

ציריות שלמות וחדשות הוחלפו גם לפני שבועיים.

בדקתי את המוט{הציר} שמחבר בין ידית ההילוכים עצמה לבין הגיר. וגם היא תקינה לחלוטין כל הבוקסות במקום ואין חופשים מיותרים.

כנראה שהגיר שלי הלך.. :{

דרך אגב הקלאץ' בסדר הוא מפריד טוב !

עכשיו ככה -רציתי לדעת איזה גיר מתאים לאוטו שלי? -{שמעתי משהו על פיאט אונו???? }

ועם יש איזה מישהו שיש לו גיר לרכב הזה?

או מישהו שמשפץ גירים כאלה ישנים.. ?

 

 

הוספתי לכם כמה תמונות מזמן השיפוץ של הרכב,

לפני- באמצע- ואחרי.

 

תודה לעוזרים ולקוראים.

נוימן נבות.

24173_105179319502432_100000310924408_122232_3505073_n.jpg

24173_105179626169068_100000310924408_122257_4717787_n.jpg

24173_105180046169026_100000310924408_122302_5087484_n.jpg

20080716418.jpg

200811301382.jpg

73757_163278617025835_100000310924408_379186_7393150_n (1).jpg

73757_163278620359168_100000310924408_379187_7931235_n.jpg

179607_183259208361109_100000310924408_509559_3123607_n.jpg

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נסה אצל מאירמן בפ"ת 03-9306714 בכל מקרה הייתי נותן לבעל מקצוע לבדוק את האוטו לפני שתחליט שהלך הגיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רגע, לפני שמחליפים את הגיר: כאשר הצלחת להכניס לבסוף את ההילוך- שמעט איזה רעש מחריד, משהו? -כי אני לא מכיר את הגיר הזה- אבל בג'יפ קרה לי לפחות פעמיים שהידית עצמה "ברחה", ואז באמת אי-אפשר היה להכניס שום הילוך, והידית הייתה תקועה באותו המצב! בפעם הראשונה הגרריסט איכשהו החזיר אותה, ובפעם השניה ניסינו "לשחק" איתה והיא פתאום חזרה למקום לבד והכל הסתדר! שוב- אצלך הכל שונה לגמרי, אבל בכ"ז קודם כל תבדקו את האופציה הזו!

P.S. הפיורינו שלכם ממש יפה, והרבה מאד שנים לא ראיתי כזה דגם כבר, בטח שלא בכזה מצב! תשמרו עליו!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

כמה זמן לא ראיתי רכב כזה ....

 

לא יודע לגבי הגיר

אבל הרכב יפה מאד

כדאי לשמר אותו

דרך אגב יש ספסל מאחור ?

אני זוכר שהיו גם מנועי 1300 אם אני לא טועה נכון ?

 

 

יוסי

פורסם

אז אתה קנית את הפיורינו ששימשה שנים ארוכות את מוסך סימל במערב ראשל"צ, שבמקרה הוא גם חבר פעיל בפורום.

ראשית, אני שמח שהפיורינו הזו ניצלה מאית ההשמדה ושנית היא יצאה חמוד מאד.

לפיורינו שלך שי מנוע 1049 סמ"ק שסיפק 50 כ"ס, ושנת 84' היתה השנה האחרונה בה התבססה הפיורינו על ה 127 האיטלקית.

בשנת 85' עברה הפיורינו מתיחת פנים והיא קיבלה את גריל הפסים האופייני של פיאט וגיר בעל 5 הילוכים, כמו גם גלגל הגה שונה.

בכל מקרה, הרבה בהצלחה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא היה רעש מחריד.

אבל כן הידית קפצה.

-

הרכב אכן נקנה מיעקב סימל!

עבר שיפוץ מסיבי וממצב של גריסה{או ברזל} עבר למצב של נסיעה וכרגע הרכב עומד עם 200,000 ק"מ.!

-

יש ספסל מאחרוה היו שניים אבל הוצאתי אחד לטובת מקום.

-

משנת 90 עם אני לא טועה הוציאו את המנוע 1300 אבל הצורה שונה לגמרי.

 

עוד מישהו עצות עזרות??? :}

פורסם

שלום וברוך הבא

לפי התאור שלך ייתכן באמת שהגיר נידפק. אפשר לפתוח ולשפץ, לדעתי ניתן עוד למצא חלקים לגיר הזה. אני מכיר אחד אשר מגיע למוסך ומשפץ את הגיר מתחת לליפט.

הרכב נראה מצויין והייתי שוקל להחזיר לו את הגגון. היית לי פיורינו 89 1300 שמבוססת על פיאט דונה (כמו האונו רק עם תא מטען בולט), הגיר היה קשה ולא כמו בפיאט אונו. בשנת 91 היו גם כאלו עם נפח של 1600 וקצת יותר ארוכות. אגב אני יודע על פיורינו כמו שלך 1300 מודל 87 שמסתובבת עדיין בפתח תקווה.

פורסם
פיורינו שהתחרתה??

מנוע 1150 בקושי נושם ב80- 90 קמ"ש אתה אומר לי להתחרות?!?

אני חייב לראות כזה דבר.

בבקשה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני יודע על 2 מקומות בנתניה ששוכבות שם פיורינו.

כנראה משנת 87- 88. עם הגריל של ה127 החדשה יותר

מיקום בפרטי

HYUNDAI GETS 1400 2008

פורסם

אני לא יכול לעזור בטכני, רק סיפור קטן על זכרונות מהפיורינו.

עוד לפני שסללו את איילון (פעם, פעם מזמן!) היינו נוסעים עם הפיורינו מאחורי מסילת הרכבת לראות פורנו בדרייב-אין. היינו יושבים על הגג של המכונית ורואים את הסרט בחינם. אבל בלי פס קול! היינו ילדים מפגרים.

לפעמים נהגי הקטר היו עוצרים וא מאיטים על המסילה מול הדריב-אין וחוסמים לנו את הסרט.

בכל זאת היה משהו טוב בפיורינו. שלנו היתה שנת 86 עם מנוע 1.3

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שלנו היתה שנת 86 עם מנוע 1.3

אם הפיורינו היתה שנת 86' היא היתה בנפח 1050 ולא 1300.

בשנת 88' הוחלפה הפיורינו בדגם חדש שהתבסס על הפיאט דונה (שבעצמה התבססה על הפיאט 128 הזכורה לטוב) וזו צויידה במנוע 1.3 שפותח בברזיל (לא מנוע ה 1.3 של האונו\ריטמו) והיתה שיפור גדול לעומת הפיורינו הקודמת.

הפיורינו היה רב מכר שנים רבות מאחר הוא היה מוכר בהוצאות לצרכי מס הכנסה, ובעצם יצר פלח שוק גדול למדי, שאליו הצטרפו הסיטרואן C15 והרנו אקספרס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

צודק (כהרגלך) :-)

אכן 1050

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...