שלום לכולם.
אני די חדש\ ישן בפורום.
פשוט אני הרבה זמן רשום אבל לא פעיל לצערי.
אז ככה :
בבעלותי ובבעלות אבי ואחי הגדול ישנה פיאט פיורינו שנת 84 שמורה למדיי.
העיניין הוא כזה, שבוע שעבר נסעתי עם הרכב ובאתי להכניס להילוך 3 ופשוט לא נכנס ההילוך!!
לאחר מלחמה קצרה ניצחתי אותו אבל אז קרה דבר מוזר..
הרכבה הפסיק לנסוע ולא הגיב להכנסה או להוצאה של הילוכים.
ישר עצרתי בצד דוממתי את הרכב וכעבור כמה דקות התנעתי אותו שוב..
להפתעתי הרבה עכשיו לא נכנס שום הילוך!!
לא בדרך טובה, ולא בדרך רעה!!!!
עכשיו היום בדקתי שמן גיר, הוא במצב מצויין בגלל שהחלפתי אותו לפני שבועיים.
ציריות שלמות וחדשות הוחלפו גם לפני שבועיים.
בדקתי את המוט{הציר} שמחבר בין ידית ההילוכים עצמה לבין הגיר. וגם היא תקינה לחלוטין כל הבוקסות במקום ואין חופשים מיותרים.
כנראה שהגיר שלי הלך.. :{
דרך אגב הקלאץ' בסדר הוא מפריד טוב !
עכשיו ככה -רציתי לדעת איזה גיר מתאים לאוטו שלי? -{שמעתי משהו על פיאט אונו???? }
ועם יש איזה מישהו שיש לו גיר לרכב הזה?
או מישהו שמשפץ גירים כאלה ישנים.. ?
הוספתי לכם כמה תמונות מזמן השיפוץ של הרכב,
לפני- באמצע- ואחרי.
תודה לעוזרים ולקוראים.
נוימן נבות.