Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FIORINO 1984 :(


נבות FIAT FIORIN
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אצלי ב 127 יש בעיה דומה. הגיר לפעמים קופץ בצורה מפחידה עם דפיקות חזקות מין "בום כזה".

 

אני כנראה בקרוב אחליף גיר (אחרי שאמצא אחד תקין ) אם אתה מוצא איש מקצוע תעדכן אותי .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל תודה לכולם על התגובות!

אני מאוד שמח שזה עורר בכם כמה זכרונות יפים מתקופות יפות...

 

הרכב עדיין עומד.. :{

ואני מת לבוא לאיזה מפגש שתראו אותו במציאות ולא בתמונות{הוא יותר יפה במציאות !}

פורסם

אכן מעורר זכרונות יפים!! לאבא שלי הייתה פיורינו לבנה שנת 82 (כרכב רזבה כזה) בין השנים 90 עד 95 וממש אהבתי לנסוע בא ולשבת בארגז בתור ילד! זה היה ממש כיף חח

האם יש לך גם תמונות של פנים הרכב??

 

גם לי בפיאט 131 יש בעיה בזמן האחרון מידי פעם קורה שאני מכניס לרוס הוא פתאום קופץ לי לנוטרל!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

כאחד ששיפץ גיר ידני של אלפא ללא שום רקע קודם או ניסיון אלא רק ספר של היינס, אני מציע לך לפתוח את הגיר לבד. אולי רק התפרק משהו ותוכל לתקן בעצמך.

פורסם

תמונות של הרכב מבפנים אין לי לאחר השיפוץ יש לפני..

וזה לא נראה טוב :}

בהזדמנות אני יצלם ויעלה!

 

עוד פתרונות לצרה?

היום שמעתי שגיר של פיאט אונו!!, מתאים לרכב שלי?

הגיוני?

נכון?

פורסם

מצטער שאיני יכול לעזור לך. אבל חייב להגיד שהרכב נראה מעולה. בהצלחה ושמור עליו.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

איך רכבים שהינו רגילים לראות יום יום נראים מוזר אחרי שלא רואים אותם כמה שנים.

 

 

גם אצלי ב 127 יש בעיה דומה. הגיר לפעמים קופץ בצורה מפחידה עם דפיקות חזקות מין "בום כזה".

 

אני כנראה בקרוב אחליף גיר (אחרי שאמצא אחד תקין ) אם אתה מוצא איש מקצוע תעדכן אותי .

 

הייתה לי פעם 127 עם בעיה כמו שאתה מתאר, זה היה קורה בעיקר בזינוק בעליה.

מה שקרה זה שהציריה הייתה יוצאת מהגיר\דיפרנציאל, מחליקה וחוזרת למקומה בליווי רעש דפיקות.

כנראה הבעיה הייתה בתושבות מנוע או אחד החלקים שתומכים בבולם, כבר לא זוכר.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם
פיורינו שהתחרתה??

מנוע 1150 בקושי נושם ב80- 90 קמ"ש אתה אומר לי להתחרות?!?

אני חייב לראות כזה דבר.

הפיורינו הייתה שלי ואני התחרתי בה באשקלון.

היה מותקן בה מנוע בנפח 1301 סמ"ק (מנוע וגיר של פיאט 127 ספורט), ראש מנוע כולל פורטינג וקמשפט חם, שני קרבורטורים כפולים וסעפת אגזוז 4 ל - 2 ל - 1 מצינורות (הכל מיובא מאיטליה) הביאו את המנוע לכ - 100 כ"ס (במקור הוא הפיק 75 כ"ס).

אל תצחקו - בזמנו זה היה הרבה ...

Fiat Fiorino - 01.jpg

Fiat Fiorino - 02.jpg

Fiat Fiorino - 03.jpg

Fiat Fiorino - 04.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

אני פירקתי גיר של אמריקאית בלי ליפט.

דבר ראשון פרק את הגיר שבפיורינו תיראה את הגודל החיבורים תעלה לכאן תמונות ואז אולי תקבל תשובה.

הגיר גם לא כזה גדול ואתה יכול להסתובב איתו בפגז' בפירוקיות ולראות אם גיר של אונו יתאים.

 

(אם אתה מקבל תשובה שמתאים יש לחבר שלי אונו שלמה במצב יחסית מצויין למכירה בזול)

פורסם

האונו הייתה במצב נסיעה.

אני פירקתי ממנה חלק של ההצתה וכרגע הרכב לא מניע אבל הרכב היה במצב מצויין יחסית.

אני אבדוק כמה הוא רוצה.

פורסם
ניר, יכול להיות שיזהיתי בתמונה האחרונה מיני מינור כחולה ופורד כמו שלי בלבן?

הכחולה טרנזיט דור 1 והלבנה נראת כמו ברנדה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...