Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב וחג שמח,

המונובלוק שלי אחרי עבודה של 15 דקות מגיע לטמפרטורות שאפשר לטגן עליו, אי אפשר להניח עליו את היד. הוא מותקן ברכב שלוש דלתות על הגב של המושבים האחוריים בתא מטען. לא יצא לי להיתקל במצב שהוא נכנס לפרוטקשיין אבל עדיין טמפ' כאלו לא עושות טוב לכלום.

 

יש טעם להיכנס להתקנה קטנה של איזה מאוורר בכל צד לצלעות קירור, או שזה מיתוס שלא עוזר לכלום?

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם

הוא מותקן מלפני 48 שעות, אז כן הוא מההתחלה מתחמם.. :wink:

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם

מגניב המאוורר הזה :-o

אבל עדיין השאלה היא האם שני מאווררי מחשב סטנדרטיים יעשו את העבודה בלי להשתגע על טורבו מאווררים?

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם
לא יצא לי להיתקל במצב שהוא נכנס לפרוטקשיין אבל עדיין טמפ' כאלו לא עושות טוב לכלום.

 

סע לשלום.

מגבר מתחמם כי זו הצורה שלו לפלוט את החום הרב שהוא מייצר. מגבר רותח זה אומר מגבר טוב שיש לו יכולת פיזור חום מצויינת.

ייכנס לפרוטקשן? סבבה, תשקול להתקין מאווררים (וכן, מאווררי מחשב 12V הם פתרון זול וטוב שבהחלט עוזר במקרים של התחממות קיצונית).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מגניב המאוורר הזה :-o

אבל עדיין השאלה היא האם שני מאווררי מחשב סטנדרטיים יעשו את העבודה בלי להשתגע על טורבו מאווררים?

 

מצטרף לשאלה, וגם לי יש בעייה דומה במגבר רק שאחרי בערך 40 דקות הוא נכנס לפרוטקט..

פורסם
סע לשלום.

מגבר מתחמם כי זו הצורה שלו לפלוט את החום הרב שהוא מייצר. מגבר רותח זה אומר מגבר טוב שיש לו יכולת פיזור חום מצויינת.

ייכנס לפרוטקשן? סבבה, תשקול להתקין מאווררים (וכן, מאווררי מחשב 12V הם פתרון זול וטוב שבהחלט עוזר במקרים של התחממות קיצונית).

 

איתמר.

 

dorez5, והנה התשובה. :-P

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם

נדחף קצת לנושא, אבל גם אני חשבתי לחבר מאוורר למגבר שלי, כי גם הוא מתחמם בצורה חולנית, ואני רוצה שהוא ישאר איתי לתקופה ארוכה ולא יתחיל להיכנס לפרוטקשנים בימי הקיץ החמים.

 

השאלה היא: איך לחבר את המאוורר בצורה נכונה ?

 

 

את המינוס אני מחבר לגוף הרכב, ומה עם הפלוס ? אני רוצה שהוא ידלק כמו המגבר- בכל פעם שנדלק הרדיו דיסק.

 

אז לפי ההיגיון צריך לחבר אותו איכשהו לרימוט, אבל גם שהוא יהיה מחובר לחשמל כל הזמן.

 

זה אומר שעליי לפצל את כבל הפלוס של המאוורר לשתיים ? אחד לרימוט ואחד לפלוס של המגבר ?

 

 

אשמח לקבל קצת מידע בנושא.

 

תודה רבה מראש !!

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

קראתי, אבל משום מה לא כ"כ הבנתי איך בדיוק עושים את זה.

 

מישהו יכול אולי לעזור ?

 

:?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

יצא לי להתעסק הרבה עם ריליים ושלל חלקים אלקטרוניים אחרים ברכב, ואני יכול להגיד לך שכמה שזה נראה פשוט צריך קצת ידע בסיסי בחשמל אפילו בשביל להרכיב ריליי כזה.

 

הנה הוראות פשוטות למי שלא הבין:

 

ריליי בעברית זה ממסר, תפקידו הוא לקבל אות נכנס ממקור מסוים (רימוט של הHU למשל) וברגע קבלת האות החיובי לסגור מעגל אחר כדי לספק חשמל לצרכן (מאוורר)

 

ניקח לדוגמה ריליי בעל חמישה רגליים, הם באים ממוספרים בד"כ ככה: 85,86,87,87a ו30.

כל רגל יש לה תפקיד:

30 - זה + קבוע. מכבל ה+ שבא מהמצבר למשל.

86 - זה + מפעיל. האות המפעיל, כמו הרימוט של הHU למשל.

87 - זה + יוצא. זה בעצם יחובר לחוט האדום של המאווררים, חוט ה+.

85 - זה מינוס של הריליי.

87a - אין לנו שימוש בה לאפליקציה הזאת, מכיוון שהמעגל שלנו צריך להיסגר בהינתן האות ולא להיפתח.

את המאווררים רצוי לא לחבר למינוס של המגבר כי זה יכול ליצור רעשים בכיבוי המגבר (זה מה שיש לי כרגע, טוב שהזכרת לי לסדר את זה :-D)

רצוי למצוא להם נקודת מינוס אחרת וכמה שיותר רחוקה מהמגבר. כמובן שלא צריך להגזים ולהריץ חוט עד המצבר.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

×
×
  • תוכן חדש...