Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוכש רכב חדש מהיבואן ויש לי דילמה לגבי הרכבים הנ"ל,האאודי רכב פצצה אבל העלות-תועלת שלו ממש נמוכה,ברמת איבזור מינימלית הוא יקר (135K),המיטו אותו סיפור ואפילו יקרה יותר ופחות מאובזרת (150K) לדגם סביר ולא עגלתי),הרכב היחידי שתמורת סכום סביר נותן הרבה הוא הלאון (140K) הבעיה איתו שככל הנראה הוא מחליף צורה בתחילת שנה הבאה.

בוצעו נסיעות מבחן בכל הרכבים והאמת שנהניתי מכולם.

אשמח לשמוע המלצות או/ו הצעות נוספות.

 

תודה!

פורסם

נהנת מכולם באותה מידה מבחינת נהיגה? אם כן לדעתי קח את הלאון. היא נראת מעולה, זולה יחסית ומציעה אבזור גבוהה יחסית לשאר באותה רמת מחיר. אז מה אם היא מחליפה צורה

פורסם
נהנת מכולם באותה מידה מבחינת נהיגה? אם כן לדעתי קח את הלאון. היא נראת מעולה, זולה יחסית ומציעה אבזור גבוהה יחסית לשאר באותה רמת מחיר. אז מה אם היא מחליפה צורה

 

ירידת ערך משמעותית החל מהשקת הצורה החדשה.

מה לגבי צריכת דלק וטיפולים של הרכבים האלה? (בפועל ולא נתוני יצרן).

פורסם

הלאון מחליפה צורה בסוף השנה הבאה - משמע תגיע לישראל בסביבות תחילת 2013...

לא הייתי לוקח את זה כשיקול כרגע.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אם אתה מסתכל במונחים של עלות תועלת, הלאון היא היחידה מהרשימה שלך ששווה משהו. ה-A1 מכונית טובה מאוד, אבל במחיר הבסיס מקבלים מעט מאוד ובשביל אבזור ראוי צריך להוציא עוד הרבה כסף. מיטו מכונית פחות טובה, אבל נראית מצוין ומאובזרת יותר בגרסת הבסיס (הידנית).

 

הלאון היא מכונית גדולה יותר - קומפקטית ולא סופר מיני. יש עליה הנחות יפות ונכון - היא תוחלף תוך שנה-שנתיים, אבל ממילא ירידת הערך שם גדולה, והיא כנראה לא תגדל משמעותית עם המעבר לדגם חדש.

 

אופציה נוספת היא ה-DS3 של סיטרואן, עדיף בגרסת טורבו ידנית. אפשר גם ללכת לכיוונים אחרים כמו ניסאן ג'וק או 500 אבארת'.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

את הA1 הייתי שולל על הסף, בגרסה הבסיסית הוא מאכזב מאוד מבחינת אבזור.

 

גם אני בדעה שכדאי לך לבדוק את הDS3

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
אם אתה מסתכל במונחים של עלות תועלת, הלאון היא היחידה מהרשימה שלך ששווה משהו. ה-A1 מכונית טובה מאוד, אבל במחיר הבסיס מקבלים מעט מאוד ובשביל אבזור ראוי צריך להוציא עוד הרבה כסף. מיטו מכונית פחות טובה, אבל נראית מצוין ומאובזרת יותר בגרסת הבסיס (הידנית).

 

הלאון היא מכונית גדולה יותר - קומפקטית ולא סופר מיני. יש עליה הנחות יפות ונכון - היא תוחלף תוך שנה-שנתיים, אבל ממילא ירידת הערך שם גדולה, והיא כנראה לא תגדל משמעותית עם המעבר לדגם חדש.

 

אופציה נוספת היא ה-DS3 של סיטרואן, עדיף בגרסת טורבו ידנית. אפשר גם ללכת לכיוונים אחרים כמו ניסאן ג'וק או 500 אבארת'.

 

רוני

 

על איזה ירידת ערך אתה מדבר ?! הלאון הוא האוטו היחיד, לפחות במחירים של לוח יד 2, עליו אתה משלם יותר כשהוא משומש. יש שם כמה חתיכות מ 2010 ונדמה לי גם 11, שבמחירן תוכל לקבל אוטו חדש זהה ואפילו יישאר לקפה ומאפה בארומה הסמוכה.

פורסם
אם אתה מסתכל במונחים של עלות תועלת, הלאון היא היחידה מהרשימה שלך ששווה משהו. ה-A1 מכונית טובה מאוד, אבל במחיר הבסיס מקבלים מעט מאוד ובשביל אבזור ראוי צריך להוציא עוד הרבה כסף. מיטו מכונית פחות טובה, אבל נראית מצוין ומאובזרת יותר בגרסת הבסיס (הידנית).

 

הלאון היא מכונית גדולה יותר - קומפקטית ולא סופר מיני. יש עליה הנחות יפות ונכון - היא תוחלף תוך שנה-שנתיים, אבל ממילא ירידת הערך שם גדולה, והיא כנראה לא תגדל משמעותית עם המעבר לדגם חדש.

 

אופציה נוספת היא ה-DS3 של סיטרואן, עדיף בגרסת טורבו ידנית. אפשר גם ללכת לכיוונים אחרים כמו ניסאן ג'וק או 500 אבארת'.

 

רוני

 

הA1 יותר טובה מהמיטו? נהגת עליה?

אם פותח השירשור מעוניין שאנשים יסעו איתו, אין סיכוי שאנשים יצליחו להיכנס למושב האחורי, רק המשענת גב של המושב הקידמי מתקפלת, בנוסף, הוא הרבה יותר קטן בתא הנוסעים, ואין מרווח לגובה. הA1 זה רכב שמתאים אם אתה רוצה לנסוע כל הזמן עם 2 אנשים ואת המטען אתה שם במושב האחורי בגלל שהתא מטען נראה כמו תא כפפות.

בנוסף האיבזור שלו במחיר הזה מאד מאד בסיסי, גם ברמה ה"מאובזרת" הוא מגיע פחות או יותר ברמה הלא מבאובזרת של המיטו.

מבחינת איכות נסיעה, הוא משעמם וחלש יחסית למיטו.

לגבי הלאון ההשוואה שלו היא מול הג'ולייטה ולא מול המיטו, הוא אכן יותר מרווח וגדול, אם זה מה שאתה מחפש אני מציע לך ללכת לכיוון של הג'ולייטה.

 

יהיה הרבה יותר קל אם תגיד מה אתה מחפש

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

גודל הרכב פחות משמעתי אך מכיוון שהלאון נותנת יותר בפחות אז היא אופציה טובה מה שגם היא מגיעה עם נתונים מעולים ורמת איבזור גבוהה.DS3 לפני מה שראיתי במחירון מאוד גבוה מה שגם זו סיטרואן ואני לא כלכך מתלהב מצרפתיות.מיטו נראית מעולה והמחיר אכישהו סביר מול האיבזור שמתקבל,אבראט עולה סביב ה 160K וזה המון אין לי תקציב לזה,אני מחפש משהו בתקציבים בין 120K ל 140K שיהיה רכב מהנה עם נטיה לספורטיבי,סופר מיני או קומפקטי ידני בכל מקרה,חדש מהחברה בכל מקרה.

בעניין ההערה של הרכב המרווח,לא כלכך מעניין אותי,אם יש אקסטרה מקום אז אחלה,אם לא אז לא כזה משנה.

פורסם

כמו שנאמר - בדוק את הלאון, ואולי חלק מדגמי האיביזה.

בתקציב שלך אני לא חושב שתוכל לרכוש את המיטו ה"מאובזרת" (שהאבזור שלה הוא לא משהו מטורף, כן?).

כ"כ, בדוק את הDS3, אני חושב שהיא מציעה לא מעט 'תמורה לאגרה'.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הA1 יותר טובה מהמיטו? נהגת עליה?

אם פותח השירשור מעוניין שאנשים יסעו איתו, אין סיכוי שאנשים יצליחו להיכנס למושב האחורי, רק המשענת גב של המושב הקידמי מתקפלת, בנוסף, הוא הרבה יותר קטן בתא הנוסעים, ואין מרווח לגובה. הA1 זה רכב שמתאים אם אתה רוצה לנסוע כל הזמן עם 2 אנשים ואת המטען אתה שם במושב האחורי בגלל שהתא מטען נראה כמו תא כפפות.

בנוסף האיבזור שלו במחיר הזה מאד מאד בסיסי, גם ברמה ה"מאובזרת" הוא מגיע פחות או יותר ברמה הלא מבאובזרת של המיטו.

מבחינת איכות נסיעה, הוא משעמם וחלש יחסית למיטו.

לגבי הלאון ההשוואה שלו היא מול הג'ולייטה ולא מול המיטו, הוא אכן יותר מרווח וגדול, אם זה מה שאתה מחפש אני מציע לך ללכת לכיוון של הג'ולייטה.

 

יהיה הרבה יותר קל אם תגיד מה אתה מחפש

 

כמובן שנהגתי, לא הייתי אומר סתם. מסכים איתך שהמושב האחורי מגוחך, שתא המטען מצחיק ושהאבזור גרוע בדגם הבסיסי. מבחינת איכות נסיעה - הוא טוב מהמיטו במרבית המובנים. אגב, ביחס למיטו האוטומטית הוא בפירוש לא חלש יותר.

ובנוגע ללאון - בעולם הגיוני ההשוואה מול הג'ולייטה. בפועל, יש הפרש גדול במחיר בין השתיים, וזה מה שהופך את הלאון למציאה במידה מסוימת.

 

גודל הרכב פחות משמעתי אך מכיוון שהלאון נותנת יותר בפחות אז היא אופציה טובה מה שגם היא מגיעה עם נתונים מעולים ורמת איבזור גבוהה.DS3 לפני מה שראיתי במחירון מאוד גבוה מה שגם זו סיטרואן ואני לא כלכך מתלהב מצרפתיות.מיטו נראית מעולה והמחיר אכישהו סביר מול האיבזור שמתקבל,אבראט עולה סביב ה 160K וזה המון אין לי תקציב לזה,אני מחפש משהו בתקציבים בין 120K ל 140K שיהיה רכב מהנה עם נטיה לספורטיבי,סופר מיני או קומפקטי ידני בכל מקרה,חדש מהחברה בכל מקרה.

בעניין ההערה של הרכב המרווח,לא כלכך מעניין אותי,אם יש אקסטרה מקום אז אחלה,אם לא אז לא כזה משנה.

 

מיטו לא עולה 140K, אלא עשירייה יותר, שזה כמו ה-DS3 הידנית. בכל מקרה, נראה שהלאון הידנית (1.8 TSI 160) מתאימה לצרכיך.

 

ומנוי לכירופרקט השכונתי?

 

המיטו לא הרבה יותר נוחה... מה גם שיש אנשים שזה פחות מפריע להם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה רבה! אני דיי מכוון למטרה בעקבות התגובות! יש למישהו מושג מה צריכת הדלק של הלאון בפועל ולא ע"פ נתוני יצרן? מה עלות הטיפולים והאחזקה באופן כללי?

פורסם

לדעתי קנה סיאט איביזה הצורה החדשה האוטו הכי יפה על הכביש כרגע ויהיה לך בבנק עוד 30 אלף שקל. תעדכן אותי בהחלטות.

×
×
  • תוכן חדש...