Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג'ולייטה - כן או לא


שי צ
שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הייתי ממליץ לך לבדוק את הבת דודה, הלנצ'יה דלתא שמגיעה עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים ומנוע 1.75 טורבו עם 200 כ''ס, רכב מדהים ביופיו וממש לא מאכזב בביצועים (לפי מבחנים). ככה לדעתי תספק את הצרכים של שניכם.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דרך אגב עוד חודש מגיע הגולייטה 170 כ"ס אוטומט ב170 אלף שח

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה שואל אותנו על מצבך הכלכלי וסדרי העדיפויות שלך בחיים... קצת מעבר לפוקוס של הפורום הזה, אבל אנסה.

 

למה אתה רוצה דווקא אלפא?

מה זה ייתן לך, רגשית?

 

חג שמח

 

ככה: רציתי להודות לך (בלי ציניות) שמיקדת את הדברים:

כן, את עניין האלפא אני כנראה צריך להפנות לפסיכולוג שאין לי, כי העניין בראש ובראשונה רגשי, וכמו כל ילד קטן, גדל ומגודל, אני זקוק לחיזוקים...

 

דבר נוסף, שאני בטוח שאני לא מחדש לך: כשאתה מתחיל לחפש לקנות צעצוע חדש (שים לב לילד שבי...), אתה מגיע לנקודה, בה אתה חש שאתה רגע לפני שאתה משתולל יותר מדי עם הרצונות שלך, ומכיוון שאני הגעתי לנקודה זו, חשתי את הצורך לשמוע דעות נוספות, ולשמחתי, מצאתי אוזת קשבת בפורום הספציפי.

 

אז שוב תודה!

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי ממליץ לך לבדוק את הבת דודה, הלנצ'יה דלתא שמגיעה עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים ומנוע 1.75 טורבו עם 200 כ''ס, רכב מדהים ביופיו וממש לא מאכזב בביצועים (לפי מבחנים). ככה לדעתי תספק את הצרכים של שניכם.

 

אהלן

 

כן, ראיתי, אבל כאן יש את העניין של מחיר מוגזם ומכונית, שנראית מוחצנת מדי לטעמי.

 

תודה!

 

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב עוד חודש מגיע הגולייטה 170 כ"ס אוטומט ב170 אלף שח

 

כן, עודכנתי על כך, אך זה לא יהיה בעוד חודש, אלא בתאריך מאוחר יותר ולא ברור.

 

 

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא היום חולקת אותו בית עם פיאט, ובתכל'ס אותו אופי בנוגע לאמינות:

תטפל יפה ועם חלקים איכותיים? הרכב יהיה אמין. אין דבר כזה אפס תקלות, אבל אתה לא תבקר במוסך כל יומיים ולא כל שלושה.

תזניח ותשתמש בחלפים זולים? אתה תאכל קש, והרבה. (זה נכון לגבי כל רכב, אבל פה מדובר על ליגה אחרת)

לדעתי הגיע הזמן להזיז את הסטיגמה על פיאט וחברותיה מ "לא אמינות" ל "לא סלחניות".

 

בקשר למה לקחת... האופציה של 2 מכוניות נראית לא כזה רע, והמיטו זו קופסה קטנה של כיף.

על הדרך, אם אתה מוכן ללכת על גיר ידני, אני מציע לך לשקול שוב את הבראבו ולצאת לנסיעת מבחן. הרכב מהיר מאוד, בעל אחיזת כביש מעולה, נוח, כיפי, ונראה מעולה. כל זה בלי להכביד יותר מדי על התקציב.

-תקף רק לגרסה הידנית, הגיר הרובוטי, למרות שהוא לא אסון, טיפה מעיק ומוריד מפקטור הכיף של הרכב. עד שיכנס TCT לפיאט בארץ, בכל הנוגע לרובוטי הולכים על DSG.

 

שלום

הבראבו היתה המכונית הראשונה, שבחנתי אותה - ובגרסא הרובוטית שלה, שהית מפתיעה לטובה.

המכונית עצמה נראתה לי אידיאלית, אך לבת זוגי עדיין זכורים הטראומות, הסבל, בזבוזי הזמן, שנגרמו לנו מפיאט האונו, שהיתה לנו מהיום הראשון ועד היום האחרון שהיתה ברשותנו (אני יכול לכתוב ספר זכרונות קשה מאוד ....).

 

כן, אני מודע, שפיאט של היום אינה הפיאט של אתמול, ולדעתי הבראבו הינה החבילה המשתלמת ביותר מול כל מתחרה בסגמנט שלה, אבל ...

 

תודה!

 

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה נוספת שכדאי לכם לשקול היא הסיאט לאון 1.8TSI עם תיבת הDSG.

גם חזקה (160 כ"ס) גם מאובזרת, גם אוט' בזכות הDSG ועל הכביש תוציא אותה ב135K.

אם כבר מדברים על עיסקה משתלמת, היא בהחלט שווה בדיקה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא היום חולקת אותו בית עם פיאט, ובתכל'ס אותו אופי בנוגע לאמינות:

תטפל יפה ועם חלקים איכותיים? הרכב יהיה אמין. אין דבר כזה אפס תקלות, אבל אתה לא תבקר במוסך כל יומיים ולא כל שלושה.

תזניח ותשתמש בחלפים זולים? אתה תאכל קש, והרבה. (זה נכון לגבי כל רכב, אבל פה מדובר על ליגה אחרת)

לדעתי הגיע הזמן להזיז את הסטיגמה על פיאט וחברותיה מ "לא אמינות" ל "לא סלחניות".

 

בקשר למה לקחת... האופציה של 2 מכוניות נראית לא כזה רע, והמיטו זו קופסה קטנה של כיף.

על הדרך, אם אתה מוכן ללכת על גיר ידני, אני מציע לך לשקול שוב את הבראבו ולצאת לנסיעת מבחן. הרכב מהיר מאוד, בעל אחיזת כביש מעולה, נוח, כיפי, ונראה מעולה. כל זה בלי להכביד יותר מדי על התקציב.

-תקף רק לגרסה הידנית, הגיר הרובוטי, למרות שהוא לא אסון, טיפה מעיק ומוריד מפקטור הכיף של הרכב. עד שיכנס TCT לפיאט בארץ, בכל הנוגע לרובוטי הולכים על DSG.

יפה כתבת באשר לאמינות וסלחנות הפיאט. אלא שזה נכון לגבי כל שאר המכוניות ואינו מיוחד רק לפיאט, למרות הפרוט המרשים על שיטת הליגות. עוד יותר יפה היא הזזת הסטיגמה מ"אמינות" ל"סלחנות". בקיצור אנחנו מתקדמים, מי יודע אולי לא רחוק היום בו תבוטל הסטיגמה כליל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה נוספת שכדאי לכם לשקול היא הסיאט לאון 1.8TSI עם תיבת הDSG.

גם חזקה (160 כ"ס) גם מאובזרת, גם אוט' בזכות הDSG ועל הכביש תוציא אותה ב135K.

אם כבר מדברים על עיסקה משתלמת, היא בהחלט שווה בדיקה.

 

עידן

 

תודה, רעיון לא רע - לא איטלקיה אבל קרוב....

 

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניית אלפא רומיאו תמיד מלווה בלספק את הילד הקטן שבך, מה לעשות כשאתה קונה אלפא אתה אומר לעצמך "יש פחות טובות יש יותר טובות - אבל אין כמוה" ואתה פשוט מתאהב כל פעם מחדש ברכב, שזה משהו שאין ברכב אחר שאתה נוסע בו.

ואנשים שיש להם את ההרגשה הזאת ומוותרים עליה, אח"כ שיסעו ברכב אחר ויצא להם להגיד "אך איך ויתרתי עליה".

זאת נקודה למחשבה.

נושא של האמינות, סטיגמות מהעבר, אפשר להיכנס לפורום של אלפא רומיאו הישראלי ותוכל לדעת מכמה אנשים שבאמת מרגישים את ההבדל דרך הידיים שלהם ודרך הכיס שלהם שהאלפות של היום הרבה יותר אמינות וזה לא כמו שהיה בעבר.

כיום הרכב אמין כמו שאר הרכבים בסיגמנט אם לא יותר, ועוד לפני שפתחנו את הנושא של השירות המזעזע של חברות אחרות כגון צ'מפיון, שרק בגלל השירות הזוועתי שלה אני לא מוכן להיכנס לסוכנויות שלהם.

באתר של מועדון אלפא רומאו הישראלי, אתה תוכל לשאול שם המון שאלות ולקבל המון תשובות מניסיון של אנשים.

 

בהצלחה! =]

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניית אלפא רומיאו תמיד מלווה בלספק את הילד הקטן שבך, מה לעשות כשאתה קונה אלפא אתה אומר לעצמך "יש פחות טובות יש יותר טובות - אבל אין כמוה" ואתה פשוט מתאהב כל פעם מחדש ברכב, שזה משהו שאין ברכב אחר שאתה נוסע בו.

ואנשים שיש להם את ההרגשה הזאת ומוותרים עליה, אח"כ שיסעו ברכב אחר ויצא להם להגיד "אך איך ויתרתי עליה".

זאת נקודה למחשבה.

נושא של האמינות, סטיגמות מהעבר, אפשר להיכנס לפורום של אלפא רומיאו הישראלי ותוכל לדעת מכמה אנשים שבאמת מרגישים את ההבדל דרך הידיים שלהם ודרך הכיס שלהם שהאלפות של היום הרבה יותר אמינות וזה לא כמו שהיה בעבר.

כיום הרכב אמין כמו שאר הרכבים בסיגמנט אם לא יותר, ועוד לפני שפתחנו את הנושא של השירות המזעזע של חברות אחרות כגון צ'מפיון, שרק בגלל השירות הזוועתי שלה אני לא מוכן להיכנס לסוכנויות שלהם.

 

בהאתר של מועדון אלפא רומאו הישראלי, אתה תוכל לשאול שם המון שאלות ולקבל המון תשובות מניסיון של אנשים.

 

בהצלחה! =]

 

אהלן

 

תודה על ההמלצות - תאמין לי או לא, אך אני ממתין לנסיעת מבחן בגולף TSI, אשר על הנייר היא אמורה להיות אלטרנטיבה טובה למדי.

בקשר לשירות והאמינות של VW וצ'מפיון, שמם יצא למרחוק (אני עוד זוכר את פרשת "החלונות הנופלים" בכמעט כל דגמי המכוניות של קונצרן פולקסווגן - כולל סיאט, אשר חלונות הדלת נהגו להינתק ממקומם - והיבואן התכחש לכך למרות אישור של היצרן על הבעייה).

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין או לא, זה קרה לנו פעמיים בסקודה אוקטביה, מיותר לציין שאנחנו שילמנו את הנזק, אפילו שהרכב היה באחריות.

ואני לא אפתח את הפה על הפאסאט שיש לנו בבית. =X

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאתה לא נשוי, או מכור לאופנועים.

אני איתך בלב ובנפש אבל...

 

  1. אני כן נשוי
  2. יש לי אופנוע איטלקי ומגניב, אבל אני לא מגדיר את עצמי כ"מכור" לאופנועים, מפחד ...
  3. היה לי סיאט (לאון טורבו 4) אמין, אבל לא חף מתקלות, גם של חלונות נופלים, אני לא חושב שאלפא נופלת בסעיפי האמינות מקונצרן VAG ...
  4. כמו שכתבתי - אם אתה יכול, לך עם הלב, למרות שהלב שלי היה מתלבט קשות בין הג'ולייטה-GTI-לאון קופרה-מיטו-ואפילו פונטו אבארט, הלב נוטה לכיוון הספרדיה או האבארט (טוב, סיאט היתה לי)
  5. לגבי שני כלים, - האחד פרקטי השני פאן, גם רעיון מעולה, אני כנראה בכיוון הזה בימים אלו.
  6. תשמח שיש לך את האופציה להתלבט כך עם האשה - זה לא טרוויאלי בימינו 8)

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה: רציתי להודות לך (בלי ציניות) שמיקדת את הדברים:

כן, את עניין האלפא אני כנראה צריך להפנות לפסיכולוג שאין לי, כי העניין בראש ובראשונה רגשי, וכמו כל ילד קטן, גדל ומגודל, אני זקוק לחיזוקים...

 

אני שאלתי שאלות במטרה לנסות להציע לך אלטרנטיבות שיענו על החשקים, לא בשביל לפתוח דיון פילוסופי על הפסיכולוגיה של הרכישה...:wink:

 

אבל מאז זרמו הודעות בשרשור.

 

תראה, שיקול כמו "היו לנו פעם בעיות בפיאט..." זה שיקול לא ענייני. אם זה הטיעון היחידי נגד הבראבו, אני חושב שזו יכולה להיות הפשרה הנכונה בינך ובין אשתך. גם הלאון המוצעת היא אופציה טובה (כמו הבראבו, גם נראית טוב, אפילו מצויין לטעמי, וגם ביצועיסטית).

 

לגבי סיפורי זוועות על אלפא, בשנות ה-90, לתוך העשור הקודם, היו לנו שלוש אלפות ופיאט קופה אחת במשפחה, כשלאף אחת מהן לא היו בעיות אמינות רציניות (להוציא סלספיד אחד, שהוחלף באחריות). כל אחת הוחזקה מעל 5 שנים.

 

אם אתה ממש מאוהב בעיצוב של האלפא, שומדבר אחר לא יספק אותך. אבל אני לא שצריך לקנות את הקשקוש שיש בה משהו שאין באחרות. אין באלפות שומדבר שמבדיל אותן באופן יוצא דופן, לא מבחינת ביצועים ולא מבחינת מכנית/טכנולוגית (עיצובית, כן). כמכוניות נהיגה פרופר הן כבר לא מובילות עשורים (אם כי היוו תמורה מצויינת לכסף). הפיז'ואים של פעם, כמו גם BMW, היו מכונות נהיגה טובות יותר.

המסורת של אלפא היא בעיקר שווקית ועיצובית, פחות בתוכן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק חייב להעיר, שלפסול פיאט של היום - בפרט הבראבו, שהיא החדשה יותר בהצעה מבחינת תכנון והרכבה - בגלל אונו, מכונית מלפני 30 שנה - זה אפילו לא מצחיק. במיוחד אם תחשוב על סקודה, היום סמל של פרקטיות ואיכות, הרי טנדרים של סקודה עד לפני 10 שנים ואף פחות עוד פיארו את כבישי ארצנו כשהם תקועים מעת לעת בנתיב זה או אחר, או (אם היו בני מזל) בשוליים ואף אחד אז לא חשב בכלל על סקודה כרכב פרטי. כך שרמת הטיעון הזו קצת מזכירה תיירים שמגיעים לתל-אביב ומתפלאים שאף גמל לא בא לאסוף אותם מהתחנה המרכזית לאוהל שלהם.

 

אם לחדד את ההבדלים בין הבראבו לג'ולייטה: מתלים משופרים באלפא (שאני אישית לא מת עליהם, ולדעתי האחיזה המשופרת שחשים בג'וליטה נובעת במידה רבה מהצמיגים הרחבים והדביקים יותר שהיא מגיעה איתם); הגה משופר באלפא (אכן, בהשוואה לתחושה המלאכותית מדי בבראבו); עוד חיזוקים בשלדה שקשה באמת לחוש בהם, להוציא אולי מבדגם החזק ביותר (QV); עיצוב שונה (לטעמי, של הפיאט יותר נקי ויותר מוצלח, בפנים ובחוץ). למיטב שיפוטי, ראש מול ראש בדגמי 120, אין סיבה לשלם יותר בשביל האלפא. כך שבפועל היתרון העיקרי של ג'וליטה 170, הוא פשוט ה-170...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...