Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי קצת המלצות מהזמן האחרון (בעיקר על איפה לקנות), ובכל זאת אשמח להמלצות טריות יותר, על פי הדרישות הנ"ל:

 

המחשב מיועד עבור אחותי כאמור,

השימושים הם דיי בסייסיים. אופיס, אינטרנט, מוזיקה ותכנות C# קליל (תלמידת תיכון).

בבית הוא יתחבר למסך חיצוני ומקלדת ועכבר.

 

אני חשבתי על:

מעבד i3 - האם כדאי? או שאולי DUAL CORE יספיק?

4GB RAM - האם באמת יש צורך? או שמא ניתן להסתפק ב2? אני יודע שאני מעדיף את העוד קצת, השאלה היא האם השימוש מצריך או לא.

כרטיס מסך לדעתי אחד מהבסיסיים יספיקו.

צורב - דיי חובה.

עד 13". למרות שגם 14" יכול להיות בסדר.

Win 7 כלשהו.

תקציב לא יותר מ3000 ש"ח.

 

מה שהכי חשוב לי הוא שיהיה נוח לעבוד איתו גם כאשר לא מחברים מקלדת + עכבר. כלומר, טרקפאד יחסית גדול, עד כמה שניתן, ומקלדת נוחה.

 

לאן אני צריך לכוון?

 

תודה ! :)

!AWDSOME

פורסם

אני קניתי לא מזמן dell n4030 עם מעבד I3,14 אינץ', חצי טרה, 4 ג'יגה זיכרון, עכשיו הוא עולה כ 3000 ש"ח

גם הn3010 מומלץ אבל בא בלי כונן CD בכלל

הכי חשוב זה ששניהם בים עם 3 שנות אחריות

 

ספק אם תמצא כזאת תמורה לכסף שלך

פורסם

כמו שהמליצו מעלי, הN4030 הוא אחלה תמורה לכסף, 14" זה די נישה, לא קטן מדי, לא גדול מדי, יש צורב, 3 שנים אחריות של DELL, מוצר מצויין ועומד בדיוק בתקציב.

 

מצ"ב קישור למוצר אצל אחד מהיבואנים, אתה יכול גם לשוטט בשאר המוצרים שם, אם הינך מעוניין באחד מהדגמים צור איתי קשר.

http://c-data.co.il/catalog/product.aspx?maincat=2&cat=18&subcat=187&prod=2759&page=1&psize=30

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בדקתי אצל שתי יבואנים של דל עד עתה, בשניהם הN4030 קיים רק בשחור, אם תהיה מעוניין אוכל לנבור עוד..

המחיר אצלם הוא 400$ אך עם שנת אחריות אחת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

קניתי לפני שבועיים את הLG 380. מעבד קצת חלש 1.3 ליבה כפולה זכרון 4 GB.

 

בתכלס השימוש שלי הוא רק אינטרנט ואופיס ולכן הוא מספיק חזק בשבילי ועומד בכל המשימות יפה מאד.

 

את המחשב הזה רציתי לפני שנה אבל אז הוא עלה 4,000 וויתרתי. עכשיו הוא עולה 2500 ש"ח כולל WINDOWS 7.

 

סוללה מחזיקה נטו 7-8 שעות ולא 10 כמו שהם מצהירים, מסך 13.3 שוקל 1.9 קילו. תענוג :lol:

×
×
  • תוכן חדש...