Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, האמת שסתם הגזמתי בכותרת כדי שתיכנסו. אבל זה עדיין מאוד משעשע. אז קודם כל את הסרטון אתם יכולים לראות כאן.

 

הם לא באמת מרסקים אותה, סתם שוברים לה שני ג'נטים, אבל מה שיפה בכל הסיפור הוא שבמקום להסתיר את הנזק וללכת להתבייש בפינה - הם מפרסמים את זה באתר שלהם! עכשיו נסו לדמיין דבר דומה בישראל. לא עם פרארי, חס וחלילה, עם איזה יונדאי... :lol:

 

לילה טוב!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אווופס... פשלה.

אז גם לכתבים מומלץ לא להביט למצלמה ולא לדבר יותר מידי בזמן נהיגה. גם שלוקחים חזק סיבוב עם פרארי צריך להביט על הכביש.

בהתחלה אני בכלל חשבתי שהוא יתסכל על הנופים.

שמת לב לתגובה הראשונה (מלמטה), שמספרת שעיתון אחר הרס לגמרי דיאבולו? ומסתיימת בהמלצה מחייכת:

... grow a pair of balls son

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

האמת שזו פאדיחה מטומטמת במיוחד מאחר וה"תאונה" היתה במהירות נמוכה ובעיקול לא ממש חד.....

 

הדבר הראשון שיודע כל מי שנוהג ברכב כזה זה שאסור להתקרב איתו למדרכות וכו' כי הוא נמוך ובנוסף לדפיקת הג'אנטים הוא בקלות יכול לדפוק את כל החצאית בצד....

 

ובכל מקרה, אמנם רק 2 ג'אנטים, אבל חתיכת ג'אנטים יקרים........

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ומה עם הבן של כתב רכב קנדי שריסק פורשה 911 טורבו על דלת החניה? :lol:

 

אגב, לא חסרות גם דוגמאות מקומיות. באופן אישי ידוע לי שהשירוקו שהחזיקה צ'מפיון בזמנו כרכב הדגמה רוסקה לחלוטין על ידי מפיק של אחד מתוכניות הרכב בארץ. גורל דומה היה גם ל-GTI דור 5...

פורסם

הסרטון הזה גאוני בערך באותה מידה כמו הכתבה של אודי עציון ב"ממון", על הלגאסי שהוא ריסק. אוקיי, פידחתם ועשיתם תאונה

עם מכונית מבחן, שהופקדה בידכם מתוך ההנחה שאתם יודעים לנהוג. וריסקתם אותה. אז אולי לפחות לא תרוצו ותספרו על

הפאדיחה לכל העולם? (כאילו אין מספיק פרסום רע ליכולת הנהיגה ה"מדהימה" של חלק מעיתונאי הרכב).

פורסם

לא יודע מאיפה הבטחון שמדובר בכתב רכב. לא שמעתי על אף ריסוק של עיתונאי בזמן האחרון, ותאמינו לי - שמועות רצות מהר בברנז'ה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הסרטון הזה גאוני בערך באותה מידה כמו הכתבה של אודי עציון ב"ממון", על הלגאסי שהוא ריסק. אוקיי, פידחתם ועשיתם תאונה

עם מכונית מבחן, שהופקדה בידכם מתוך ההנחה שאתם יודעים לנהוג. וריסקתם אותה. אז אולי לפחות לא תרוצו ותספרו על

הפאדיחה לכל העולם? (כאילו אין מספיק פרסום רע ליכולת הנהיגה ה"מדהימה" של חלק מעיתונאי הרכב).

 

דווקא ההוא מקאר זה אחד שיודע לנהוג (ראלי וכו'). נשמע כאילו שהוא קצת חתך את הסיבוב והופיעה לו מדרכה באמצע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה שתפס אותי זו ההרגשה

 

זה לא משנה איזה אוטו, כמה זה יעלה וכ"ו התגובה היא תמיד אותו דבר.

 

!? fuck, fuck, fuck, How did that happen

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הסרטון הזה גאוני בערך באותה מידה כמו הכתבה של אודי עציון ב"ממון", על הלגאסי שהוא ריסק. אוקיי, פידחתם ועשיתם תאונה

עם מכונית מבחן, שהופקדה בידכם מתוך ההנחה שאתם יודעים לנהוג. וריסקתם אותה. אז אולי לפחות לא תרוצו ותספרו על

הפאדיחה לכל העולם? (כאילו אין מספיק פרסום רע ליכולת הנהיגה ה"מדהימה" של חלק מעיתונאי הרכב).

 

סליחה על האיחור בתגובה, צוקי, ראיתי את השרשור רק עכשיו. בניגוד אליך וגם לבוס שלך ("ממתי אנחנו כותבים על המכוניות שאנחנו מרסקים? וכשאני אני משתין במבחן, אני גם צריך לכתוב על זה?", הסביר לי פרומצ'מקו אחרי שקרא את מה שכתבתי) אין לי מה להסתיר מהקוראים שלי. אני חולק איתם גם את ההצלחות וגם את הפאדיחות. אולי, ובטח במקרה של ה-B4 זצ"ל, הם גם ילמדו משהו. המכה מכרית האוויר כאבה לי הרבה יותר באגו מאשר בחזה. למדתי הרבה אז.

 

מה שאתם ב"אוטו", אני מבין מההערה שלך, כנראה שלא למדתם מהריסוקים שלכם.

פורסם

זה חלק מהסיכון כשלוקחים רכב לנסיעת מבחן,

מן הסתם בודקים גם את מגבלות הרכב ודברים כאלה - הגיוני שיקרו.

בשביל זה יש ביטוח, לא?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...