Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא בעד דיווחים אמינים. אם כתב ריסק אוטו אז אולי זה מעיד על פגם ברכב ואולי טעות אנוש. בכל מקרה זה משהו שרצוי לפרסם.

היתה פעם הערה של תומר הדר עוד כשהוא עבד בפיאט על כתבי רכב שקופצות להם מדרכות לכביש. מסתבר שזה עניין נפוץ יותר ממה שנראה.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
לא יודע מאיפה הבטחון שמדובר בכתב רכב. לא שמעתי על אף ריסוק של עיתונאי בזמן האחרון, ותאמינו לי - שמועות רצות מהר בברנז'ה...

 

רוני

רוני, אכן מדובר בכתב רכב של אחד מהאתרים הקטנים, היה בזמנו שרשור באתר מועדון אלפא ופורסם שמו, שאינני זוכר כרגע.

 

תאונות זה לא הצרה היחידה שהרכבים האלו עוברים, נתקלתי בהמון קלאצ'ים שרופים וצמיגים שחוקים לחלוטין ברכבי הדגמה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

גירסתי לחיים

 

רק מי שלא עובד לא מרסק (טועה)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא יודע מאיפה הבטחון שמדובר בכתב רכב. לא שמעתי על אף ריסוק של עיתונאי בזמן האחרון, ותאמינו לי - שמועות רצות מהר בברנז'ה...

 

רוני

 

רוני, לא רק שכתב רכב ריסק 159 ,זו כבר השניה!

הראשונה ראיתי במו עיניי הפוכה בציר לוזית על הגג, בירור קצר עם אלפא וזה היה מדריך נהיגה מתקדמת שכותב על רכבים באחד הפורומים. אגב הוא שכח לציין פרט שולי זה בכתבה שלו,והעדיף להשתיק את העיניין.

פורסם
לא יודע מאיפה הבטחון שמדובר בכתב רכב. לא שמעתי על אף ריסוק של עיתונאי בזמן האחרון, ותאמינו לי - שמועות רצות מהר בברנז'ה...

 

רוני

 

העיקר להציג את הגויים באור שלילי כנהגים גרועים. אבל אנחנו כתבי הרכב בארץ טלית שכולה תכלת, לא עשינו שום תאונה, לא החזרנו רכבים חצי גמורים, ממש נהגי פורמולה. :roll:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

לדעתי זהו יושר מקצועי לרשום גם שהדברים לא עבדו כמתוכנן.

לא חוכמה לרשום רק על הצלחות ועל סיפורי הגבורה על איך נהגתם על רכבים עם 500 כ"ס וכו'.

יש משהו אמיתי מאוד כשמדווחים על פאדיחות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...