Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע לגבייך, אני רק יכול להגיד שכשאני רכשתי את הלאון שלי מהסוכנות בהרצליה התקשרתי ביום ראשון בבוקר, ב4 הגעתי לאולם התצוגה, שתיתי אספרסו עם נציג המכירות הוא הציג לי את הברושור של הרכב, יצאנו לנסיעת מבחן על האיביזה (תכננתי לרכוש איביזה בכלל).

אחרי שחזרנו מנסיעת מבחן של כחצי שעה על האיביזה אמרתי לנציג שאני מאוכזב מהרכב, וכנראה לא ארכוש אותו, אבל הוא הציע לי נסיעת מבחן מיידית באותו הרגע בלאון, שדווקא כן מצאה חן בעיניי, עשינו עוד נסיעת מבחן של כ20 דקות, וכשחזרנו ביקשתי מספר דקות לעבור על האוטו באולם, ישבתי עוד רבע שעה ברכב פתחתי מכסה מנוע, בגאז' כל דלת ודלת והתיישבתי לדעתי בכל רכב בסוכנות. במהלך כל הזמן הזה לא ישבו לי על הראש, לא הלחיצו אותי ובאופן כללי הצוות היה מאוד אדיב כלפיי.

 

מעבר לכל זה, ציינת שזה אולי הגיל שלך, אז אני רק יציין שאני צעיר ממך בכמה שנים, הגעתי לבד לאולם ואף אחד לא עשה לי פרצוף כשביקשתי את נסיעות המבחן.

 

אבי.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בינתיים כל האופל שראיתי, אף שהן נראות חמודות מאוד, היו עם תג השכרה/ליסינג של שלמה. אולי הציבור הפרטי לא ממש מעניין אותם?

אתה כנראה צודק, למרות שאני דווקא כן ראיתי כמה אינסיגניות פרטיות. די ברור מהגישה שלהם שלמכור לצרכן הפרטי זה כאב ראש שהם לא מעוניינים להתעסק איתו. המחירים לא אטרקטיביים בצורה שראויה למותג שמוחדר ארצה בצורה אינטנסיבית אחרי שנים רבות של גלות הלכה למעשה - והמכוניות אף פעם לא עומדות בראש הקטגוריה. חוץ מזה, הם עושים טובה שהם מביאים את האסטרה לכאן עם שתי רמות גימור - הם אפילו לא התאמצו עם האינסיגניה. אולם התצוגה - המרכזי, יש לציין - די עלוב וקטן, ואין בו שום דבר ייחודי או מושך, להבדיל למשל מאולם סובארו הסמוך.

 

ובאמת, למה שזה יעניין אותם? בישראל, הרבה יותר קל למכור מאות כלי רכב בעסקה אחת מאשר להשקיע רכב בתהליך המכירה והשיווק - ורק אנחנו אשמים בכך שהגענו למצב שנציג מכירות פשוט לא רוצה למכור.

פורסם

כמו שציינתי רכשתי כבר 2 רכבים מסוג סיאט ., לא הייתה בעיה אני לא מבין מה קורה עם החברות לא בודקים את מי הם מעסיקים, ואיך השירות שלהם מה שהתחשק לי לעשות רגע עם אותה נציגה זה לצעוק עליה .

התאפקתי כדי למנוע אי נעימיות עם לקוחות אחרים

פורסם

התאפקתי כדי למנוע אי נעימיות עם לקוחות אחרים

 

פעם הבאה אל תתאפק.

 

ברצינות, לפעמים דווקא זה ש"תתפוצץ" עליהם מול לקוחות אחרים יביא את התוצאה המבוקשת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני אישית לא ממש מחבב את צ'מפיון באופן כללי. אבל אני כן יכול לספר שבזמנו הייתי באולם התצוגה של סיאט בחיפה ודווקא קיבלתי שירות ויחס טוב. לא קניתי מהם כלום בסוף מסיבות אחרות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לשם שינוי אני נאלץ לחזק את דבריך.

 

באולם התצוגה ברשל"צ ישנו סוכן העונה לשם קובי, הוא בהחלט אדיב ונותן שירות מצויין. בעברו עבד באולם המרכזי בהרצליה.

 

+1

קניתי את האיביזה שלי בהרצליה בעזרתו של אותו הקובי, השירות באמת היה מצויין.

116i

פורסם
לשם שינוי אני נאלץ לחזק את דבריך.

 

באולם התצוגה ברשל"צ ישנו סוכן העונה לשם קובי, הוא בהחלט אדיב ונותן שירות מצויין. בעברו עבד באולם המרכזי בהרצליה.

 

אוראל, אני עוד זוכר את קובי רק שהתחיל בכלל לעבוד בצ'מפיון בתור נציג נסיעות מבחן, ומשם הוא רק התפתח ומגיע לו שאפו על כך.

חוץ מזה שמשפחתי גם ביקרה בראשון לגבי הלאון, וגם הוא נתן שירות מצויין לפני שצויין שאני מכיר אותו.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
אני אישית לא ממש מחבב את צ'מפיון באופן כללי. אבל אני כן יכול לספר שבזמנו הייתי באולם התצוגה של סיאט בחיפה ודווקא קיבלתי שירות ויחס טוב. לא קניתי מהם כלום בסוף מסיבות אחרות.

 

 

טוב שהדגשת "בזמנו" כי הם פיטרו\העבירו את האנשים התותחים וקידמו את האפסים.

כרגע נשארו שם צוות של אפסים שאין מצב שאקנה מהם שוב!!!!

אסע עד הרצליה כדי לא לקנות מסניף חיפה.

פורסם

אני יכול רק לשבח את הסוכנות בירושלים ואת צוות העובדים שם !! גם אופיר וגם חזי מדהימים.

 

חוייה מצויינת ויוצאת דופן , קניתי כמה רכבים של חברות שונות לפני כמה חודשים ושרות כמו שהם נתנו לא קיבלתי באף חברה אחרת.

 

אני יכול להוסיף שהתלבטתי ברכב עבור אימי בזמנו , בדקתי את הסקודה יטי , ונכנסתי גם לאולם התצוגה של יונדאי בגבעת שאול.

 

פנה אלי נציג חביב מאוד שהסביר לי על הרכב ואף ציין שאכן הרמה הכללית של הרכב נופלת מהסקודה אבל הוא יותר סחיר מבוקש גדול ... .

כך שיש כאלה שלא מתביישים לאמר את האמת ולהדגיש מה שטוב ברכב שאתה מנסה למכור ולא לספר סיפורים על המתחרים .

 

את האמת הוא קצת שכנע אותי למרות שמראש נכנסתי עם דיעה שלילית על היונדאי והלכתי לראות אותו רק בגלל אימי .

פורסם

כנראה רוב האנשים מקבלים את היחס הזה, בלי שזה מפריע להם יותר מידי. אם כולם היו צוחקים (או צועקים) לו בפנים והולכים, הוא לא היה עובד שם יותר.

פורסם

אולי זה היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל, אבל בסניף סקודה בחיפה השירות דווקא היה מעולה.

הנציג שטיפל בי - רומן היה מעל ומעבר למה שציפיתי מנציג של צ'מפיון הן בזמן ההזמנה והן אחריה. נדיבות ומקצועיות כזאת לא ראיתי באף סוכונות רכב אחרת בחיפה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
טוב שהדגשת "בזמנו" כי הם פיטרו\העבירו את האנשים התותחים וקידמו את האפסים.

כרגע נשארו שם צוות של אפסים שאין מצב שאקנה מהם שוב!!!!

אסע עד הרצליה כדי לא לקנות מסניף חיפה.

חלי וברק כבר אינם שם? למרות שקשה לי להאמין שפיטרו אותם.

 

מצטרף להמלצה על סקודה במפרץ חיפה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
****אבל בימינו צריך להודות שלפחות לא יורקים לך בפרצוף.

******

 

זאת הגישה של עדר הפרות שמצטופף בדרך לחליבה: "לפחות לא מכים אותנו\שוחטים אותנו\יורד גשם". הצרכן הישראלי רגיל שמז**נים אותו, הוא רק מבקש את החיבוק שאחרי. כל עוד לא נאבקים לקבל שירות טוב, זה היחס שנקבל.

הסיפור שלך בהחלט מצביע על בחירה לא נכונה של סוכן המכירות הנ"ל בעיסוקו. ***.

 

זה כנראה נכון, אבל תשמע, מישהו סינן, מיין ובחר אותו, לא?

 

אין קשר לצ'מפיון, כן יש קשר לכך שחלק ניכר מאנשי המכירות באולמות התצוגה הינם חבר'ה צעירים שעבודה רצינית לא בראש סדר העדיפויות שלהם וכך נראה השירות שהם נותנים.

 

נכון, ולרובם אין גם חיבה מסויימת אפילו לתחום הרכב.

 

פעם הבאה אל תתאפק.

 

ברצינות, לפעמים דווקא זה ש"תתפוצץ" עליהם מול לקוחות אחרים יביא את התוצאה המבוקשת.

 

נכון מאד

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

עם כל הכבוד לחווית הקניה בסוכנות, החוויה המשמעותית היא חוויית השירות שאיתה צריך לחיות במשך שנים.

אצלי מכוניות נרכשות רק אחרי שהשתכנעתי שאקבל שירות סביר במוסך...

פורסם
חלי וברק כבר אינם שם? למרות שקשה לי להאמין שפיטרו אותם.

 

מצטרף להמלצה על סקודה במפרץ חיפה.

 

 

ניחשת נכון!!!! 12 נקודות דוז פואה:)

חלי היתה פשוט נכס אדיר לסניף סיאט בחיפה,בסוף היא פוטרה

גם דדי(שמציץ פה מיידי פעם פה בפורם) כבר אנינו בסיאט

בקיצור נשארנו עם האפסים(מבלי לציין שמות....) ,גם לא את ג... המנהל:evil:


×
×
  • תוכן חדש...