Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע הבא, אני וחברתי נוסעים לאילת וחשבנו לעשות נסיעת לילה ולצפות בזריחה במצפה רמון.

האם יצא למישהו להתנסות בטיול זה? ויכול לשתף במקומות מומלצים שמהם כדאי לראות את הזריחה?

מתיי בערך כדאי להגיע לאזור כדי לראות את הזריחה בצורה טובה?

הנחיות מיוחדות?

 

תודה.

פורסם

באופן אישי אני לא מצאתי את זה מרגש יתר על המידה.

השקיעות בארץ יפות יותר לטעמי (כולל שקיעות באילת בה השמש יורדת להרים ולא לים כמו בכל המרכז)

בתקופה הזו גם קפוא במצפה בשעה הזו.

 

בכל אופן, אני היתי יורד ממצפה רמון עד למטה (את כל הכביש המתפתל) וממשיך על הקטע הישר שאחריו כמה ק"מ, מוצא שוליים גדולים (יש שם המון נתיבי כניסה לשבילים, פשוט בחר אחד) ונעמד במרחק בטוח מהכביש.

 

יש להצטייד בתה ועוגיות ;-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

איזה מבאסים אתם.

לך על זה.

תסתכל על לוחות זריחה ושקיעה, ותתכוונן להיות במקום כחצי שעה עד שלושת רבעי השעה קודם לכן. (הזריחה מגיעה הרבה זמן אחרי שהאור של השמש מתחיל).

תגיע למצפה רמון, תרד לתצפית על המכתש (חניה מייד אחרי היציאה מהעיר, לכיוון המכתש), תמתין במקום (לחנות בצד ובזהירות), להצטייד בעוגיות האהובות עליכם ובתה חם, אם יש לך ערכת קפה ושני כסאות מתקפלים אז אתם יכולים לשבת בחוץ להכין תה/קפה, ולהנות מהאוויר הצלול.

יהיה שם קר מאוד. באיזור 5-10 מעלות, חרמונית, כובע צמר, כפפות. אתם יכולים כמובן להמתין באוטו.

 

אין על הזריחה במדבר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נתת את המיקום הגרוע ביותר לדעתי להמתין בו, אאל"ט התצפית היא מערבה, מה שאומר השזריחה היא מהצד השני של התצפית, מה יש מהצד השני של התצפית ? קיר אבן אחד גדול שמסתיר הכל...

זו בדיוק הסיבה שאמרתי לרדת עד למטה, איפה שפתוח גם מזרחה.

 

אני טועה בכיוונים ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

בזהירות, אני סבור שאתה טועה בכיוונים. מעולם לא עמדתי שם עם מצפן. התצפית היא בטוח לא מערבה.

תסתכל על קווי הרשת.

מצ"ב מפה של המקום.

מצפה רמון.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אתם רוצים להיות בציביליזציה (נגיד..) מיד בכניסה לעיר מהכיכר יש פני השמאלה למרכז המבקרים. עלו כמה מטרים ברגל ושבו שם. תפתית טובה למזרח-דרום ומערב. אבל אי אפשר ממגרש החניה.

אלטרנטיבה טובה היא לנסוע בכיכר שמאלה לדרך הפסלים, על נקודה שתראה טובה לתצפית. תהיו לבד, אבל אפשר להשאר באוטו. למה? כי קרררררררררר בחוץ. מאוד !

לדעתי עדיף להיות במקום גבוה עם מקחר צפיה של עשרות קילומטרים בגובה ההרים, ולא למטה במכתש. אלא אם אתה מחפש תנאי צילום ומיקום יחודיים.

הבעיה שבעונה הזו קשה לחזות מתי השמיים בהירים ומתי יש ערפילים/אובך שמתייתרים (מלשון מיותר) את כל הסיפור.

לדוגמה: בסוכות האחרון, ליד הכנרת, אני מכין את הדור הצעיר לקום בחמש וחצי לצפות בזריחה מעל הים והגולן.

אבל מה ? היה בוקר של ערפל כבד, בקושי ראו 100 מטר קדימה, ועם עיני ערפל. חזרתי לישון מתחת הפוך.

 

אולי מישהו נחמד באחד מבתי ספר שדה יוכל לשתף אותך במידע מהשטח, כמה ימים קודם.

וחוצמזה - למה לא לנסוע בנינוחות באור יום, אולי לשוטט בכמה מקומות יפים בדרך?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

יש את הנק' תצפית בחלק המערבי של מצפה הנקראת הר גמל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אכן טעיתי, התצפית היא ברובה דרומה.

אני רואה שיש פה הצעות טובות נוספות לאורך השרשור לגבי מיקום.

תודה על התיקון :-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

באופן אישי, אני לא ממש מבין את ההתלהבות מהזריחה. השקיעה הרבה יותר יפה לטעמי.

 

זריחה זה תהליך של שעה ומשהו, בחלק הכי קר ומדכא של היממה, כשכל מה שאתה רוצה לעשות זה לישון, והמח שלך בקושי מתפקד. אצלי זה מעורר בעיקר זכרונות מאינסוף שמירות שעשיתי בשעות האלה. חלק מהן היו במיקומים מאד פסטורליים, אבל הזריחה לא ממש הרשימה, סתם כאילו מישהו שיחק עם הדימר.

 

שקיעה לעומת זאת היא תהליך הרבה יותר אפקטיבי. גם מהיר יותר, גם בשעות נורמליות, וגם אפשר אשכרה לראות את השמש, ולא רק קרני אור ואת זה שהסביבה הופכת להיות יותר מוארת.

 

למען הסר ספק, גם את טיול הזריחה באילת יצא לי לעשות, ועדיין נשאר רושם די שלילי מהחווייה. בעיניי, זה אחד הדברים האלה שרק "מבינים" יכולים להנות מהם. לאדם הפשוט זה בכלל לא כזה מרגש/רומנטי/מעניין.

פורסם

אני מבין למה אתה מתכוון, אבל למה לבאס את הבחור. לך תדע איזה תכנון יש לו בראש על החברה. אולי סתם רומנטי, אולי הצהרת אהבה מיוחדת, אולי טבעת, אולי...

אגב, ככה נראתה הזריחה ב 3.2.2011 ברמת השרון.

זריחה 3.2.2011 - רמת השרון.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה לכל המגיבים.

מכל התגובות עדיין לא הגעתי למסקנה אם שווה לנסוע או לא, כנראה שאחליט בהמשך.

לבחור מעליי, אין צורך לקלל בטבעות, סה"כ אמרתי זה בדרך אז לעצור לראות יכול להיות חוויה יפה.

 

תודה לכולם.

פורסם

:mm_yeah:

 

טיילת הפסלים על המצוק במצפה רמון אחת הנק' היותר יפות לצפייה בזריחה - שם בדיוק באותה סיטואציה הצעתי לאישתי נישואין.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

שקיעה זה דבר יפה מאוד, אבל לדעתי יש משהו מיוחד יותר בזריחה.

גם התהליך שלוקח יותר זמן, ובעיקר בגלל ששקיעה אפשר לראות כל הזמן. רובינו ערים בשעות השקיעה ואפשר לומר שלפחות פעמיים בשבוע אפשר לתפוס שקיעה.

זריחה זה משהו אחר, "נדיר" יותר וזה בעיקר מה שמייחד אותה בעיני.

ואדים, בהחלט מסכים איתך לגבי הקונוטציות שזריחה מעוררת בי. אני חושב ש95% מהזריחות שראיתי היו במדים :lol:

בהצלחה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...