Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

כמו בכותרת אני מחפש מחליפה קטנה יותר למאזדה 6 עקב חוסר בשימושיות ובגודל.

מחפש רכב משפחתי/סופר מיני בתצורת האצ'בק בלבד.

ברכב יסעו 1-2 אנשים רוב הזמן, מעל גיל 25.

בעיקר נסיעה עירונית אבל פה ושם גם נסיעות ארוכות.

את הרכב נקנה גם דרך חברת ליסינג, תקציב עד 70 אלף שקל.

מחפש משהו חסכוני למרות שהכל לעומת ה6 יהיה שיפור..

בינתיים עלו לי לראש סובארו B3 ויונדאי I30 ומהסופר מיני סוזוקי סוויפט ואולי סיאט איביזה למרות שלא ממש ראיתי אותה בחברות ליסינג.

גטס וסיריון לא באות בחשבון.

האם יש עוד אופציות נחמדות?

פורסם

היי,

האופציות שהציעו לך הן טובות מאד.

יונדאי i30 קומפקטית אך אמינה ומפנקת מבחינת אבזור (יחסית לאבזור סטנדרטי בדגמי ליסינג).

ה- B3 היא גם אופציה אמינה, אך היא בעלת אופי "סולידי" יותר (שלא לומר "משעמם"). אופציות נוספות שאפשר לקחת בחשבון – פורד פוקוס 5 דלתות, רנו מגאן 5 דלתות, סוזוקי SX4 בתצורת ההצ'בק, ניסאן טידה 5 דלתות. נ

יסאן מייקרה גם יכולה לבוא בחשבון אך היא קטנה משמעותית מאופציות ה- 1600, ובעלת תא מטען צנוע מאד מאד.

מאזדה 2 קטנה לכם מדי?

 

מקווה שעזרתי :wink:

גיל מאוויס

 

 

אהלן חבר'ה

כמו בכותרת אני מחפש מחליפה קטנה יותר למאזדה 6 עקב חוסר בשימושיות ובגודל.

מחפש רכב משפחתי/סופר מיני בתצורת האצ'בק בלבד.

ברכב יסעו 1-2 אנשים רוב הזמן, מעל גיל 25.

בעיקר נסיעה עירונית אבל פה ושם גם נסיעות ארוכות.

את הרכב נקנה גם דרך חברת ליסינג, תקציב עד 70 אלף שקל.

מחפש משהו חסכוני למרות שהכל לעומת ה6 יהיה שיפור..

בינתיים עלו לי לראש סובארו B3 ויונדאי I30 ומהסופר מיני סוזוקי סוויפט ואולי סיאט איביזה למרות שלא ממש ראיתי אותה בחברות ליסינג.

גטס וסיריון לא באות בחשבון.

האם יש עוד אופציות נחמדות?

פורסם

האם יש עוד אופציות נחמדות?

בטח שיש עוד אופציות נחמדות!

 

ממשפחת הסופר מיני יש לך מאזדה 2, ניסאן מיקרה, פיאט פונטו, רנו קליאו.

ממשפחת המשפחתיות יש לך את הניסאן נוט, רנו מגאן, פורד פוקוס ומאזדה 3 הפופלארית.

 

כולם יהיו חסכוניות יותר מה-6 שיש לך עכשיו ויוכלו לקחת בנוחות שני מבוגרים ואפילו ציוד.

פורסם

תודה על התגובות,

מאזדה 2 היא בהחלט רכב שלא הייתי מתנגד לקנות אבל ממה שראיתי היא קצת מעל התקציב לא?

ולאיזה מהמכוניות שציינתם יש שליטה על מערכת שמע מההגה?

פורסם

ל-SX4 יש שליטה למערכת השמע מההגה, ואאל"ט גם לניסאנים.

אצלי המאזדה 3 צורכת דלק בכמות גדולה יחסית(8 ק"מ לליטר) - אבל יתכן שנובע מאופי הנהיגה (כמעט כולו בתוך חיפה, אבל גם עם גיחות בין עירוניות, והחושים הטכניים של אשתי אינם מפותחים לגבי תפעול הרכב). ל-SX4 שלי הצריכה סביב 1:10 (רק חיפה - קריות, ואופי הנהיגה שלי מאוד רגוע).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוקר טוב,

 

מאזדה 2 ממש כמעט נכנסת לך לתקציב. עם קצת מזל אולי יהיה אפשר למצוא אחת שתיכנס בדיוק לתקציב.

שליטה מההגה על המערכת יש גם במאזדה 2, בדגם המאובזר.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם
ל-SX4 יש שליטה למערכת השמע מההגה, ואאל"ט גם לניסאנים.

 

אתה לא טועה, שליטה על מערכת השמע מההגה יש במיקרה וגם בנוט.

בכלל, אם אתה מחפש מכונית משפחתית לא ממוצעת אז הנוט היא אחלה בחירה.

פורסם

ותר על הסובארו, צריכת הדלק תהיה גבוה והרכב עצמו לא מתעלה.

היונדאי I30 אופציה מעולה לדעתי. מציעה צריכת דלק טובה (מניסיון 12.5 קילומטרים בנסיעה משולבת), יש שליטה על המערכת מההגה וברוב דגמי 2009 גם סאנרוף חשמלי בדגמי הליסינג (אבל ספק אם יכנסו לתקציב). האחות מבית קיה, הסיד, גם היא אופציה טובה ומוצעת בדרך כלל במחירים נמוכים יותר.

 

בהצלחה ושבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...