Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני רוצה להחליף שמן גיר לאימפרזה שנת 99 ומעוניין בשמן הכי טוב שאני יכול\צריך לשים בתיבה האוטומתית שלה.

המלצות לסוג\חברה יתקבלו בברכה (לפני מה שמתאים כמובן)

 

תודה רבה ושבת שלום

אסי

פורסם
אתה צריך שמן dex3 אותו אפשר להשיג בכל חנות חלקי חילוף לרכב, אוטו דיפו, ודומיהם.

אני לא מאמין שתמצא שמן גיר סנטטי באוטו דיפו למינהם

פורסם

זיסו, DEX-III לא צריך להיות סינטטי. אפשר להשיגו בכל מקום. ASA GOREN, נוזל תיבה DEX-III יתאים לך בהחלט. נסה את ACDELCO TYPE III עולה כ-70 ש''ח ל-4 ליטר. נוזל איכותי ומומלץ (תוצרת ארה''ב).

 

למי שלא הבין, כאשר רשמתי שאני משתמש ב- SUBARU ATF סינטטי מלא התככונתי שאצלי ברכב זה חובה, אצלך חובה DEX-III שהוא לא סינטטי. ה-SUBARU ATF אינו DEX-III. בארצות אחרות נמכר גם נוזל SUBARU ATF DEX-III, אבל אצלינו בארץ לא ראיתי שהביאו אותו. התחליף שלו זה DEX-III מכל יצרן.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
זיסו, DEX-III לא צריך להיות סינטטי. אפשר להשיגו בכל מקום. ASA GOREN, נוזל תיבה DEX-III יתאים לך בהחלט. נסה את ACDELCO TYPE III עולה כ-70 ש''ח ל-4 ליטר. נוזל איכותי ומומלץ (תוצרת ארה''ב).

 

למי שלא הבין, כאשר רשמתי שאני משתמש ב- SUBARU ATF סינטטי מלא התככונתי שאצלי ברכב זה חובה, אצלך חובה DEX-III שהוא לא סינטטי. ה-SUBARU ATF אינו DEX-III. בארצות אחרות נמכר גם נוזל SUBARU ATF DEX-III, אבל אצלינו בארץ לא ראיתי שהביאו אותו. התחליף שלו זה DEX-III מכל יצרן.

תודה על התגובות אני לא מבין בסינטטי או לא אני רק רוצה את ההכי טוב לביצועים ולשמירה על התיבה כי אני יודע שלא החליפו שם מלא זמן שמן והתיבה מתחילה להגיב לא טוב (מחלה בדגם הזה לפי מה שראיתי שלוקח שניה להילוך להכנס מרוורס וD)

dex3 יש גם של STP ומלא יצרנים אני צריך לדעת "מותג" של איכות שיתאים

אתה אומר ACDELCO TYPE III זה משהו בסט אני אנסה להשיג אותו :)

תודה רבה על העזרה

 

לגבי ה"רינג" זה עניין קריטי להחליף? והאם זה סיפור? כי לא התעסקתי עם זה אף פעם

 

עריכה:

ראיתי נושא שהגבת בו מ2008 ושם הוזכר שיש זיופים של השמן הנ"ל בארץ, איך להזהר מזיופים לא הוזכר.. הגעת למסקנה בעניין?

פורסם

לגבי הכניסה להילוך R ול D זה ככה בכל רכבי סובארו וזה טבעי, תמיד יש לך את זמן השהייה של שנייה עד שזה נכנס להילוך וזה לא מחלה זה תקין.

ועדיף ומומלץ בזמן המעבר הזה תמיד לחכות ולעצור עם בלם לחוץ עד הסוף ולא להכניס ל D או R ויש לתת גז.

וגם יש לי נסיון עד עוד כמה יצרני רכב וגם שם זה אותו דבר יש זמן השהייה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
לגבי הכניסה להילוך R ול D זה ככה בכל רכבי סובארו וזה טבעי, תמיד יש לך את זמן השהייה של שנייה עד שזה נכנס להילוך וזה לא מחלה זה תקין.

ועדיף ומומלץ בזמן המעבר הזה תמיד לחכות ולעצור עם בלם לחוץ עד הסוף ולא להכניס ל D או R ויש לתת גז.

וגם יש לי נסיון עד עוד כמה יצרני רכב וגם שם זה אותו דבר יש זמן השהייה.

קודם כל אני מופתע שזה נורמלי.

יש לי ידידה עם סובארו 2000 צורה ישנה שהרכב שלה לפעמים מתחיל להדרדר לה איזה 10 שניות (כאילו ניוטרל) עד שהוא נזכר להכנס לD וזה בגלל שלא טיפלו בגיר כמו שצריך.

אז חשבתי שזה סימן רע, אבל נשמע שאתה יודע בדיוק על מה אני מדבר וזה באמת מה שאני עושה.

פשוט ההילוך באופל אסטרה המסכנה שהייתה לי היה נכנס יותר מהר

פורסם

תשמע, 10 שניות זה כבר חריג מאוד וזה נקרא תקלה.

אני מדבר איתך על שנייה בערך ולא יותר, אני מחזיק באימפרזה 2006 מנוע 2.0 וגם אצלי זה לוקח בערך שנייה והיתי בכמה אימפרזות אוטומתיות וזה ככה ושאלתי ואמרו לי ככה זה בנוי.

אבל אם אתה מדבר על זמן ארוך משנייה אז צריך לבדוק את הגיר מהר מאוד לפני שתתחיל בעייה רצינית.

 

אם אצלך היה לוקח שנייה ועשכיו מתחיל לקחת יותר זמן אני חושב שכדאי לך לבדוק את הגיר במוסך או מכון גירים דחוף.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

במקביל להחלפת השמן גיר תחליף גם את הפילטר שמן של הגיר (הוא חיצוני, צד שמאל [צד נהג] של התיבה) ורוב הסיכויים שפתרת את בעיית השילוב הילוך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תשמע, 10 שניות זה כבר חריג מאוד וזה נקרא תקלה.

אני מדבר איתך על שנייה בערך ולא יותר, אני מחזיק באימפרזה 2006 מנוע 2.0 וגם אצלי זה לוקח בערך שנייה והיתי בכמה אימפרזות אוטומתיות וזה ככה ושאלתי ואמרו לי ככה זה בנוי.

אבל אם אתה מדבר על זמן ארוך משנייה אז צריך לבדוק את הגיר מהר מאוד לפני שתתחיל בעייה רצינית.

 

אם אצלך היה לוקח שנייה ועשכיו מתחיל לקחת יותר זמן אני חושב שכדאי לך לבדוק את הגיר במוסך או מכון גירים דחוף.

לא לא סתם נתתי דוגמא, אין אצלי החמרה במצב והמצב אצלי בדיוק כמו שאתה מתאר

במקביל להחלפת השמן גיר תחליף גם את הפילטר שמן של הגיר (הוא חיצוני, צד שמאל [צד נהג] של התיבה) ורוב הסיכויים שפתרת את בעיית השילוב הילוך.

 

איציק

תודה על הטיפ! בטוח שזה יהיה שימושי.

מה לגבי ה"רינג" שנאמר לי במוסך מרכזי שמחליפים? זה קריטי?

×
×
  • תוכן חדש...