Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יעני כאילו שהטבעת הישנה לא יכולה לאטום אחרי פתיחה.

יש לי טנדר דימקס אצלי כבר 3 שנים ואף פעם לא החליפו לי טבעת ועד היום אין שום נזילה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
יעני כאילו שהטבעת הישנה לא יכולה לאטום אחרי פתיחה.

יש לי טנדר דימקס אצלי כבר 3 שנים ואף פעם לא החליפו לי טבעת ועד היום אין שום נזילה.

יוסי מה שאתה אואמר בעצם זה שאני יכול להרים את הרכב ולהלחיף שמן בעצמי ומקסימום להחליף גם פילטר בלי סיבוכים מיותרים..

 

כי במוסך אוטודן בחוצות המפרץ (מורשה) אמרו לי החלפה (ללא מכונה) עם "רינג" ופילטר תחליפי 500 לא כולל מעמ

 

אגב עוד שאלה- כמה ליטר אני אצטרך בכלל?

פורסם

בעניין החלפת השמן אני לא היתי אומר לך להחליף לבד, כי גם אני לא נוגע בדברים האלה ואני מטפל במוסך מורשה בלבד.

אם אתה מכונאי או יש לך רקע בזה אז אתה יכול לעשות את זה לבד אבל אם לא עדיף שלא תתעסק בזה.

 

אם אתה מאזור חיפה, אז אני ממליץ לך ללכת למוסך "מישל" בנשר, זה מוסך מורשה סובארו וגם אחד המקצוענים ביותר בסובארו.

לגבי מחירים אני לא יודע אבל הם יקחו לך מחיר חברה רגיל, אבל תנסה ללחוץ אותם ותגיד להם שתהיה לקוח קביע שלהם אולי יקמבנו לך הנחה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
בעניין החלפת השמן אני לא היתי אומר לך להחליף לבד, כי גם אני לא נוגע בדברים האלה ואני מטפל במוסך מורשה בלבד.

אם אתה מכונאי או יש לך רקע בזה אז אתה יכול לעשות את זה לבד אבל אם לא עדיף שלא תתעסק בזה.

 

אם אתה מאזור חיפה, אז אני ממליץ לך ללכת למוסך "מישל" בנשר, זה מוסך מורשה סובארו וגם אחד המקצוענים ביותר בסובארו.

לגבי מחירים אני לא יודע אבל הם יקחו לך מחיר חברה רגיל, אבל תנסה ללחוץ אותם ותגיד להם שתהיה לקוח קביע שלהם אולי יקמבנו לך הנחה.

מכיר את המקום ואפילו קיבלתי שם כבר הצעת מחיר. תודה רבה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...