Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזה (כלומר מה זה) Audioson bit one??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה כאב ראש

:-P

 

אני הייתי הראשון שהביא אחד כזה וכמה "ח#א" הייתי צריך לאכול מחברי פורום לגבי הדיעות שלהם על המוצר והמותג הזה.

 

היום לחצי מהפורום יש אחד כזה... :-D

 

תריץ חיפוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה פרוססור. בעיקרון משתמשים בו על מנת להכניס דיליים מתאימים (השהיות) ובכך לאפשר קבלת תמונה מדויקת שבה כל כלי נמצא במקום שלו, כלומר הדמיה של במה.

זאת אומרת כאשר אתה יושב במושב הנהג אתה מרגיש כאילו הזמר מופיע מולך. זה על קצה המזלג, יותר מזה אדע כשיהיה לי אחד :)

פורסם

בעצם זה נותן הרבה שעות של ישיבה באוטו למטרות כיוונים .

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

הרבה כאב ראש

:-P

 

אני הייתי הראשון שהביא אחד כזה וכמה "ח#א" הייתי צריך לאכול מחברי פורום לגבי הדיעות שלהם על המוצר והמותג הזה.

 

היום לחצי מהפורום יש אחד כזה... :-D

 

תריץ חיפוש.

הראשון שהיה לו :evil: אתה רואה למה אנשים רוצים לרגום אותך

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

הביט 1 הוא מנחת מהטובים ביותר שיש,יעודו להתחבר למערכות מובנות OEM של הרכב ולשפר

את הסיגנל ,המכשיר מציע אקולייזר משוכלל טיים קורקשן וקרוס 4WAY ,מדובר במכשיר מאוד ורסיטאלי

שיכול לעבוד גם כפרוססור עצמאי כתוספת לרדיודיסק אפטרמארקט.

העלות שלו בארץ היא באזור ה-3500 שח לדגם החדש,המתחרים העיקריים שלו הם:

הרוקפורד 360.3 וה-JBL MS8.

פורסם
הראשון שהיה לו :evil: אתה רואה למה אנשים רוצים לרגום אותך

 

לאון ואני היינו פחות או יותר שפני הניסוי של הדגם הישן של הפרוססור הזה.

 

זה פרוססור - DSP

 

הוא מסוגל לקבל שש כניסות אנלוגיות

שתי כנסיות דיגיטליות - אופטית וSPDIF

כניסת דיבורית לביצוע MUTE

 

לא זוכר אם זה שש או שמונה כניסות HI LEVEL לשימוש כמנחת.

 

-- יש לו שמונה יציאות למגברים ויציאת RJ45 למגברי תסיסס של אודיסון בשביל לשלוט בהם מרחוק בDSP הפנימי של המגברים מהסדרה הזו.

 

מעבר לכך לכל ערוץ וערוץ יש:

 

1. בקרת הנחתה (ווליום אפשר לקרוא לזה) ובקרת קליפינג.

2. אקולייזר שליש אוקטבה מלא.

3. השהיית זמנים.

4. קרוס אובר מתקדם מ-א-ו-ד בשתי תצורות (לינקוויץ ובאטרסוורט')

5. שליטה על היפוך פאזה.

 

ניתן לשלוט בתצורות מערכת רבות מאוד -

 

סט 3WAY קדמי אקטיבי

שני סטי 2WAY

סאב בודד

סאב בסיגנל סטריאו

נדמה לי שגם אפשר להגדיר שם רמקול סנטר אבל אני לא בטוח בקשר לזה.

 

4 זכרונות לDSP

שלט הDRC מהווה גם שלט ווליום מאוד מאוד רגיש

 

בעצם שני הדברים שחסרים שם הם

 

בשביל העצלנים שבינינו - שידע לכוון את עצמו.

בשביל העצלנים מאוד שבינינו - שידע להכין קפה.

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...