Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם שמתם לב לאחרונה לפיאט יש מבצע גדול מביאים להם פיאט שלכם ומבצעים טרייד אין לפיאט בראבו חדשה אכשיו מה כ"כ "מבצע" בזה.

בפרסומת נטען שתוכלו לקבל 10% מעל מחיר המכירון על הרכב ללא שום בדיקה..

 

ואם הבנתי נכון אפשר לבצע דבר כזה:

א.לקנות פיאט כולשהי (נגיד גרנדה פונטו) "שרצחו" אותה במכיר נמוך בהרבה מתחת למכירון (המחירון 50 אלף הרכב נמכר נגיד ב35)

ב.להביא אותה לטרייד אין הזה של המבצע.

ג.לקבל אליה 55 אלף (פער של 20 אלף ממחיר הקנייה) ולהתקדם לבראבו.

סה"כ קצת כאב ראש אבל היי מקבלים בראבו חדשה (שהיא אחת המשפחתיות הטובות בארץ לדעתי) ב100 אלף שקל.

 

לא כדאי 8)? או שיש קאט'ץ כולשהו לחכמולוגים כמוני?

פורסם

הגלגלות של הראש הישראלי התחילו להסתובב... יאללה, תרים את הכפפה ונראה איך זה ממשיך משם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

תסתכל בתקנון של המבצע. אני סמוך ובטוח שכדי למנוע מחכמולוגים לעשות את מה שאתה מתאר יהיה רשום שם שעליך להיות בעל הפיאט שאתה רוצה לעשות עליה טרייד-אין לפחות כמה חודשים.

Mazda 2 2013

פורסם

מבירור קצר שעשיתי בסוכנות בת"א, הרכב צריך להיות רשום על שמך, חוקי (מספרי שלדה ומנוע תואמים רישיון), להגיע בכוחות עצמו וזהו בגדול. לפי דברי אחד הנציגים.

 

לפותח השרשור, שים לב שהמבצע הוא רק בקניית פונטו, ולא בראבו.

!AWDSOME

פורסם

מרוב פליאה ותדהמה שמא ייתכן דבר שכזה, נכנסתי לאתר של פיאט וקראתי את התקנון. אפילו הבאתי שלושה ציטוטים:

 

- הרכב ייבדק במכון בדיקה מורשה , בתאום עם נציג הטרייד- אין , חברת "אוטו דיל בע "מ או חברה



אחרת שתקבע ע "י סמל "ת )להלן: " נציג הטרייד- אין"(, לאחר חתימה על טופס "התחייבות לפני

בדיקה".

 

באם מספר הק "מ /



בעלויות אינו מופיע בטבלת ההפחתות במחירון לוי יצחק נציג הטרייד אין יהיה רשאי לקבוע הפחתה

נוספת ממחיר המחירון .

 

למען הסר ספק מובהר תוספות עפ "י מחירון יצחק לוי , כגון תוספות עבור קילומטארג ' או מספר



בעלים נמוך , לא יילקחו בחשבון , והלקוח לא יהא זכאי לכל תמורה נוספת בגינן.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

מדובר ברכבים מ-2006, לא עד 2006.

 

אין להם אינטרס לקחת פיאט אונו ב-10% מעל המחירון ולתת לך 3300 ש"ח במקום 3000 ש"ח :lol: :lol: :lol: .

 

כשאומרים "עד 2006" סופרים משנת 2010, לא משנת 1988.

 

 

בכל מקרה - אם אתה מוכן לעסקה הסיבובית הזו, ויש לך סבלנות ברזל - אז כן, אם תצליח לשחוט מישהו למכור לך גרנדה פונטו ב-15K מתחת למחירון ועוד תקבל עליה בטרייד אין 10% מעל המחירון, הרווחת. אני בספק אם מישהו אשכרה ילך על זה, לקנות רכב רק כדי למכור אותו לאוטו דיל עבור אוטו חדש.

 

 

אגב - רק בשביל לסבר את האוזן - גרנדה פונטו חדשה מהיבואן עולה 99K אחרי מיסים וכו'. כשקנינו אותה מאוטו דיל כ"יד ראשונה מיבואן" היא עלתה 79K. גם סמל"ת וגם אוטו דיל גם הרוויחו, הם לא מכרו בשביל צדקה. כך שזה מראה את מתח הרווחים של היבואן כאשר קונים רכב חדש במחיר המחירון בחברה. אפשר להציע גם 20% מעל המחירון ועדיין יהיה רווח...

פורסם
מדובר ברכבים מ-2006, לא עד 2006.

 

אין להם אינטרס לקחת פיאט אונו ב-10% מעל המחירון ולתת לך 3300 ש"ח במקום 3000 ש"ח :lol: :lol: :lol: .

 

כשאומרים "עד 2006" סופרים משנת 2010, לא משנת 1988.

 

 

קראתי וקראתי שוב ולא הבנתי מה אתה רוצה.

 

cue-l7y9y8bkp6.jpg

פורסם

לא יודע על איזה קידמה עם מדברים, אבל פיאט תישאר פיאט גם אם ישימו לה מולטיאייר, מכטרוניק, מולטיטרוניק או לא יודע מה.

גם פונטו איבו חדשה דנדשה נגררה היום על ידי 5 אנשים לאורך הרחוב לאחר שכבתה בצומת:lol:

אחח פיאט פיאט, מחלה ארורה שכמותך!:-D

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ליאור, זו היתה תצוגת תכלית, עם שלל "הקטנות החסכוניות" ששטפו את ארצנו- גם פיאט רוצה להציג נתוני צריכה מדהימים !

ככה משיגים 30KM/L :)

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

התקשרו אליי, הציעו 10% מעל מחירון (לא משוכלל) ולהשתדרג.

ברכבים עד 2006, גובה ההנחה הוא 3-4-5 אלף ש"ח בלבד!

 

דעתי, כמו שכבר אמרתי בעבר, היא שהמבצע לא כדאי.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...