Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע על איזה קידמה עם מדברים, אבל פיאט תישאר פיאט גם אם ישימו לה מולטיאייר, מכטרוניק, מולטיטרוניק או לא יודע מה.

גם פונטו איבו חדשה דנדשה נגררה היום על ידי 5 אנשים לאורך הרחוב לאחר שכבתה בצומת:lol:

אחח פיאט פיאט, מחלה ארורה שכמותך!:-D

אם כך אני מניח שכבר מאה שנה רק צרכנים מטומטמים קונים פיאט, כולנו טיפשים!

פורסם
קראתי וקראתי שוב ולא הבנתי מה אתה רוצה.

 

cue-l7y9y8bkp6.jpg

 

כתבו רכבים עד 2006, גרנדה פונטו יש רק מ2007. תנסה עם פונטו ספייס. :-)

 

עוד פעם -

רכבים עד 2006 - הכוונה היא משנת 2010 עד שנת 2006. לא משנת 1900 עד 2006.

ז"א שאפשר לקנות גרנדה 2007.

 

הבנת?

פורסם

לדעתי אתה לא צודק,

שלי 2005 וגם קיבלתי מכתב וגם טלפון.

 

זה גם הגיוני שיתנו הנחה של לא יותר מ-5 אלפי שקלים בשדרוג לפיאט חדשה.

אם יש לי פיאט בת שנה, אין להם מה לשלם לי 10% מעל מחירון.

משכנתא זה קל

פורסם

עכשיו הבנתי אותך, מקודם לא הבנתי כי מה שכתבת עכשיו נשמע קצת לא הגיוני.

 

בדקת את זה איתם, או שזה מה שהבנת מהפרסום?

פורסם

זה מה שאמר לי הסוכן בסוכנות בעכו.

 

זה גם נשמע לי הגיוני, גם מבחינת האפשרות להיפטר מהרכבים אח"כ וגם מבחינת תקציב - עם כל הכבוד, אנשים עם בראבו 98 לא מתקדמים בד"כ לאיבו חדשה.

פורסם

המבצע אולי שווה למשהו שיודע שלא יצליח למכור את האוטו שלו במחיר מחירון בגלל תאונה או משהו כזה.

מחירון של פיאטים ישנים נמוך ותוספת 10% - זה אלפים בודדים שגם ככה הנחה כזאת אפשר להשיג אצל יבואנים.

פורסם

גם לי שלחו מכתב + טלפון, האוטו שלי מ 2003.

אולי איפשהו בתקנון יש גם שנה מינימאלית (כדי לפסול אונו משנות השמונים).

זאת רק השערה, לא קראתי את התקנון.

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

להיפך, ככל שתביא להם רכב יותר ישן הם ירוויחו יותר. מבחינתם זה כאילו מכרו רכב חדש בהנחה של 5K ש"ח ואת הרכב שתביא להם ישלחו לגריטה. במבצעים של חבר/הוט למינהם ההנחה הרבה יותר גדולה.

×
×
  • תוכן חדש...