Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

אני מחר הולך לראות סיטרואן ברלינגו שנת 97 ..

אין לי עדיין הרבה פרטים על הרכב קילומטרז' וכו אין לי..

אני יודע שלרכב הוחלף: מנוע , רדיאטור..

 

האם מישהו מכיר מהשנים האלו תדגם הזה?

או לפחות יגיד לי ממה להיזהר על מה להסתכל? מחלות, וכו..

 

תודה רבה לעוזרים :wink:

פורסם

יתרונות : חלוץ הקטגוריה, מודרני מאוד ביחס לשנתון. הביא אחריו שורה ארוכה של חיקויים.

 

נוח ומרווח מרוב המכוניות הפרטיות.

זול מאוד לרכישה.

הדגם מיוצר עד היום עם מנועים אחרים ועם עידכון עיצובי קל.

הרכבה בספרד בניגוד לדגמים החדשים שמורכבים בתורכיה.

 

עדיין נראה יחסית זביר ולא מיושן.

 

חיסרונות:

אין דלת צד.

הספק מנוע נמוך, האוטו ממש נקרע בעליות ובמהירויות של כביש 6.

לא ניתן להחליף למנוע של מודלים מתקדמים יותר, אלא רק של מודלים 97 ו98.

רועש ורועד, במיחד אחרי הרבה שנים וקילומטרים.

צריכת דלק לא נמוכה בכלל, קשה להגיע לממוצע טוב יותר מ 1ל 12.

גיר ידני מעפן עם בעיה בסנכרון של הילוך שלישי.

כסא נהג גם כן מעפן ושוקע אחרי זמן מה.

כבל קלאץ הולך בתדירות גבוהה.

משולשים קידמיים גם כן.

יתכנו בעיות רבות אחרות בהתאם לרמת התחזוקה והבלאי.

אם תיפול על תיקון דגול, הוא בשקט יכול לעבור את מחיר האוטו

 

 

פורסם

דוקא הכסא גם אחרי השקיעה יותר נוח מהמאדזה 6 שעליה אני נוהג עכשיו, בכלל ברלינגו אחד הרכבים הנוחים (מבחינת מתלים ומושב) שנהגתי בהם. רכב ממודל 97 כמעט תמיד יהיה פגר קרוב לסוף דרכו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...