Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רגיל בדרך כלל לראות בהשקת דגם רכב חדש , שמחליף גרסא קודמת , בשיפור מסויים בביצועים , או לפחות שמירה

 

על רמת הביצועים הקודמת.

 

שמתי לב בהשקת שני דגמים של מכוניות קטנות יפאניות במגמה הפוכה !

 

ניסן מיקרה החדשה שזה עתה הוצגה עברה ממנוע 4 צילינדר עם 1400 סמ"ק שנותן 88 כ"ס למנוע 3 בוכנות 1200 סמ"ק

 

עם פחות הספק כמובן , רק 80 כ"ס.

 

סוזוקי סוויפט החדשה גם כן "שונמכה" ממנוע 1500 סמ"ק 102 כ"ס למנוע 1200 סמ"ק עם 94 כ"ס.

 

מה הסיבה ? אולי כדי לשפר נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים שמאוד מוקפדת באירופה , אבל לי זה נראה כהרעה לצרכן

 

וכאכזבה. בטח חוסכים כאן על גב הצרכן.

 

להבדיל , ראו קונצרן כמו VAG או פיאט שמנועיהם הולכים ואף מתחזקים , יחד עם צריכת דלק וזיהום משתפרים וזאת

 

תודות להשקעה בטכנולוגיית מנועים וותיבות מתקדמים.(מנועי TSI, מולטי איר וכו').

 

מעניין אם זאת מגמה ממשית או מקרה, בכל אופן אני חושב שצרכן נבון צריך לשים לב לתמורה החדשה .

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הסיבה ? אולי כדי לשפר נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים שמאוד מוקפדת באירופה , אבל לי זה נראה כהרעה לצרכן

 

וכאכזבה. בטח חוסכים כאן על גב הצרכן.

 

אתה יכול להסביר איך חיסכון בצריכת דלק הוא "על גב הצרכן?"

 

מעבר לזה, נתוני המנוע הם חסרי משמעות. הנתון היחיד שמעניין הוא ביצועים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברצון אבהיר.

 

אם היצרן מתוך מגמה מבורכת ורצויה ,גם לכלל וגם לצרכן, משפר את תצרוכת הדלק ואת נתוני פליטת המזהמים - נהדר.

 

אם על מנת להגיע לכך היצרן לא רק שאינו משפר את ביצועי הרכב אלא הרכב החדש ירוד בביצועיו - אזי המהלך התבצע "על

 

גב" הצרכן , אלא אם כן חלה הוזלה תואמת במחיר.

 

ראה לדוגמא סוזוקי סוויפט החדשה - הקודמת 102 כ"ס, 11.7 שנ' למיאוץ הקלאסי. מי שיזמין סוופיט חדשה 1200

 

יקבל ביצועים ירודים של 2 שניות פחות.

 

אומר שנית, באותו סגמנט רכב דגמים כמו פולו,פאביה ואיביזה שודרגו למנועי TSI עם שיפור גדול בתצרוכת דלק ופליטת

 

מזהמים ולא רק שביצועיהם נשמרו אלא השתפרו באופן משמעותי - זה שינוי לא על גב הצרכן.

 

כנראה , הרבה יותר זול ומשתלם ליצרן לא לפתח מנוע מתקדם ויעיל טכנולוגית אלא לשים מנוע קטן וחלש יותר לשיפור מדדי

 

התצרוכת והזיהום.

פורסם
ברצון אבהיר.

 

אם היצרן מתוך מגמה מבורכת ורצויה ,גם לכלל וגם לצרכן, משפר את תצרוכת הדלק ואת נתוני פליטת המזהמים - נהדר.

אם על מנת להגיע לכך היצרן לא רק שאינו משפר את ביצועי הרכב אלא הרכב החדש ירוד בביצועיו - אזי המהלך התבצע "על

גב" הצרכן , אלא אם כן חלה הוזלה תואמת במחיר.

 

1. אתה לא הצגת פערי ביצועים בין הרכבים, אלא ביצועי מנוע בלבד, נתון לא רלוונטי לצרכן.

 

2. העדפת תכונה אחת על פני השנייה, היא לגיטימית. זה לא "על גב הצרכן" בשום מקרה, משום שהצרכן יכול לבחור איזה מוצר נותן את התמורה המתאימה לו. הביטוי "על גב הצרכן" בא לדבר על מקרה בו זכויותיו החוקיות של הצרכן נפגעות. זה בטח לא המקרה.

 

3. בהמשך ליכולת הצרכן לאזן בין תכונות שונות בבחירת רכב, תזכור שיתרון הביצועים של מנועי הטורבו למיניהם בה על חשבון מורכבות טכנולוגית, שגוררת עלויות לצרכן, אם במחיר הרכב, ואם בעלות אחזקתו.

כפי שנאמר, אין ארוחות חינם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שימו לב לדבר מעניין - אין כמעט אף מכונית מיינסטרים יפנית מוגדשת (הגרסה החזקה של הג'וק עולה לי לראש כרגע, זהו). אין לי הסבר לזה, אני בטוח שלמישהו יש. מבחינתי, עד שמגיעים למנועים גדולים באמת, לטורבו יש רק יתרונות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רוב האנשים לא צריכים את הביצועים הגדולים, והעולם כולו מצמצם את הצריכה שלו, 94 כ"ס על סוויפט מספיקים לרוב קהל היעד, תסתכל על היאריס והג"אז.

בקשר לTSI מול אטמוספירי, המנוע הכי יעיל שנהגתי עליו במשפחתיות הוא ה1.6 של טויוטה, הוא חסכוני אם אתה נוהג חסכוני ונותן מספיק כוח (יותר מכול מנוע אחר) אם סוחטים אותו, מה שאי אפשר להגיד על ה1.2 TSI.

פורסם

אני חוזר עוד פעם ואומר, להתייחס לביצועי מנוע זה חסר משמעות. ביצועי הרכב בוודאי שקשורים למנוע, אבל לא תלויים רק בו, ובוודאי שלא רק במדידה התקנית של כ"ס. תמסורת, משקל, מדדים אחרים של המנוע, כל אלו משמעותיים לא פחות, אם לא יותר, למה שבאמת משנה - האצות הרכב בפועל, במצבים משתנים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נכון, אבל לא צריך לחשב את הכל מחדש ואפשר להסתמך על דוגמאות קרובות מרכבים אחרים מבלי לנהוג, רכבים קטנים, ומנועים קטנים (1.2 - 1.3) עם הספק גבוהה לנפח כבר יש בג"אז ,יאריס ופונטו ספייס ובכולם זה עובד (למרות שב1.2 של הג"אז חסר קצת כוח), ואפשר לעשות הקבלה, זה לא מבחן מספיק לקניה אבל מספיק בשביל לא לשלול את הרכב ישר.

פורסם

בשביל מה להשוות בקרוב לרכב אחר?

כל הנתונים, כולל האצות, זמינים (למי שזה חשוב לו).

וכמובן, אפשר פשוט לנהוג ברכב...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מנסיון עם ספלאש, בעלת אותו מנוע 1250 של סוזוקי, הרכב הרבה יותר זריז וחזק מיונדאי I20 1400 בעלת 100 כוח סוס.

הגודל לא קובע ...

פורסם
שימו לב לדבר מעניין - אין כמעט אף מכונית מיינסטרים יפנית מוגדשת (הגרסה החזקה של הג'וק עולה לי לראש כרגע, זהו). אין לי הסבר לזה, אני בטוח שלמישהו יש. מבחינתי, עד שמגיעים למנועים גדולים באמת, לטורבו יש רק יתרונות.

אין גם יפניות מיינסטרים עם תיבת DSG.

לדעתי הסיבה היא השמרנות המסורתית של היצרנים היפנים בכלל וסוזוקי בפרט. סוזוקי אף פעם לא התהדרו במילה האחרונה של הטכנולוגיה ותמיד השתמשו במכלולים ותיקים, מוכרים ובעיקר אמינים. בניגוד לכל מיני יצרנים אירופאים, שתמיד רצים קדימה עם הטכנולוגיה החדשה ביותר, גם אם היא לא ממש בשלה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בקשר לTSI מול אטמוספירי, המנוע הכי יעיל שנהגתי עליו במשפחתיות הוא ה1.6 של טויוטה, הוא חסכוני אם אתה נוהג חסכוני ונותן מספיק כוח (יותר מכול מנוע אחר) אם סוחטים אותו, מה שאי אפשר להגיד על ה1.2 TSI.

 

ואת זה אתה אומר על סמך ניסיונך העצום עם ה-1.2TSI, הכולל בעלות על רכב עם המנוע המדובר. כן? :roll:

 

(ובשפה שתבין: 1.2TSI שובר את הראש לקורולה 1.6, גם החדשות, גם הרובוטיות - מכל בחינה)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אין גם יפניות מיינסטרים עם תיבת DSG.

לדעתי הסיבה היא השמרנות המסורתית של היצרנים היפנים בכלל וסוזוקי בפרט. סוזוקי אף פעם לא התהדרו במילה האחרונה של הטכנולוגיה ותמיד השתמשו במכלולים ותיקים, מוכרים ובעיקר אמינים. בניגוד לכל מיני יצרנים אירופאים, שתמיד רצים קדימה עם הטכנולוגיה החדשה ביותר, גם אם היא לא ממש בשלה.

מה שמצחיק באמת, שאחרי שפולקסווגן נכנסו כשותפים בסוזוקי לא רחוק היום לסויפט 1.2 TSI DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...