Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה ?

מאיפה הבנת שיש לי טויוטה או סקודה ? אולי זה בכלל סובארו ? בכל אופן לא עיניינך.

כתבתי שהנושא נבדק, אני בחיים לא אקנה פאביה כי היא פשוט מכוערת.

 

RS

אשמח מאוד אם תשתעשע שאני אראה בעיניים שלי איך הפאביה שלך ''פותחת פער'' על המזדה.

 

מה אכפת לי מכוערת? אתה כבר ממציא תירוצים חדשים למה הסקודה לא טובה

 

יודע מה? עזוב סקודה, יש פולו! יש גולף! יש ג'טה!

 

אני לא קונה רכב בגלל עיצוב (אחרת גם לא היתי קונה 106 GTI), עיצובית הסקודה פחות יפה מבחינתי לעומת הפולו, אבל היא יותר טובה ממנה ולכן בחרתי ברכב הזה.

 

זה עדיין לא משנה את העובדה שיש לה מנוע 1.2 TSI שהוא חזק יותר מ-1600 ממוצע. אנחנו יכולים להתוכח עד מחר, בשורה התחתונה ברחתי עם הפביה הזאת גם למכוניות עם מנוע 2 ליטר.

 

אתה סתם מטפל למותג בזמן שמדברים על מנוע

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאוד פשוט וקל - אין לך, גם לא נהגת בהן. לא ב-TSI לפחות, ואני בטוח בכך.

אעצור את זה כאן כי זה הופך עקר ומיותר כשדברים נאמרים באוויר ולא על סמך נהיגה - מצידך.

 

יפה / לא יפה - עניין של טעם. אתה לא אוהב, אני כן אוהב.

 

קורה גם קורה, קרה גם קרה. שאל את תומר (והוא בכלל PSAיסט) :-)

 

 

יש לי ניסיון עם 1.2-1.4-1.8-2.0 מהסדרה האחרונה של VAG,

לא כתבתי דבר רע על המנוע. אלה רק שיבחתי אותו, לתשומת לבכם 2 הלייצנים שחופרים שאני משנה נושא לסקודה.

 

כתבתי בפירוש שלהחזיק אוטו כזה ללא אחריות זה סיכון, האחזקה שלו במקרה של כשל באחת המערכות המתקדמות יקרה מאוד, ובאוטו סופר מיני זה חשוב (הרי למה קונים סופר מיני ? כמובן בישביל לחסוך) !

 

התגובה שלי הייתה לצורת התבטאות של RS, שעשה מפאביה משהו שהיא לא.

פורסם
יש לי ניסיון עם 1.2-1.4-1.8-2.0 מהסדרה האחרונה של VAG,

לא כתבתי דבר רע על המנוע. אלה רק שיבחתי אותו, לתשומת לבכם 2 הלייצנים שחופרים שאני משנה נושא לסקודה.

 

כתבתי בפירוש שלהחזיק אוטו כזה ללא אחריות זה סיכון, האחזקה שלו במקרה של כשל באחת המערכות המתקדמות יקרה מאוד, ובאוטו סופר מיני זה חשוב (הרי למה קונים סופר מיני ? כמובן בישביל לחסוך) !

 

התגובה שלי הייתה לצורת התבטאות של RS, שעשה מפאביה משהו שהיא לא.

 

היא לא GTI, ואני לא עושה ממנה GTI.

 

היא - חד וחלק - קנייה טובה ומתחרה חזקה ומשמעותית בשוק הסופר מיני'ס, בעיקר כידנית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מנוע ה 1.2 TSI לא נועד להפוך את הפאביה\פולו\איביזה למכוניות "חמות", אלא פשוט נועד להחליף את מנוע ה 1.6 ולהציג צריכת דלק נמוכה יותר ורמת זיהום אוויר נמוכה יותר.

ברור שככל שרמת הטכנולוגיה עולה גם עלות התיקונים העתידיים תעלה מן הסתם, ומי שלא רוצה "לקחת סיכון" מוזמן לבחור במכוניות אחרות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היא - חד וחלק - קנייה טובה ומתחרה חזקה ומשמעותית בשוק הסופר מיני'ס, בעיקר כידנית.

היונדאי I20 1.6 חזקה ומהירה ממנה, אחרי הכל 126 כ"ס זה יותר מ 105.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ספר לנו מה תעשה אחרי שהאחריות על הסקודה של אמא שלך תגמר ? מי באמת יקנה TSI ללא אחריות ?

האם באמת שווה לשחק בלוטו עם הDSG והTSI ? כיום זה לא שמועות שאדון עורך דין שקנה גולף ב180 אלף ילך להפריח , הרי גם לאדון עורך דין הלך המכטרוניק, וכנראה שאם היה רואה את החשבון ללא אחריות אז היה מתעצבן ומשנה את הדעת על VAG.

הטכנולוגיה מדהימה ללא ספק, המנועים עובדים בצורה מדהימה והגיר מהיר ונותן ביצועים מטורפים.

אבל, וזה אבל גדול ! -> לקנות כיום אוטו בעל גיר DSG ומנוע TSI ללא אחריות זה הימור !!

 

יש משהו במה שטוען פאפה קרלוס. מנועי ה- TSI מיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשה, ודרושים עוד כמה וכמה שנים טובות וכמה מאות אלפי ק"מ כדי שיהיה ניתן להסיק מסקנות כלשהן על טיבם של המנועים האלה.

 

כבר עכשיו אנו עדים לתקלות בגירי ה- DSG של רכבי VAG, וניתן להריץ חיפוש בפורום הטכני. לי יש פאביה עם מנוע 1.6 האטמוספרי והאמין, אפילו טיימינג אני לא צריך לעשות - מעבר לזה גם הגיר האוטומט הרגיל 6 ההילוכים מוכיח והוכיח את עצמו במכוניות מקבילות. גם במידה ותהיה תקלה התיקון יהיה נמוך ממנוע/גיר בטכנולוגיה החדשה.

 

מעבר לזה, כבעל סקודה, אני לא מבין את תופעת הסקודות בפורום הזה. אני יכול להגיד שכשיבוא היום אני לא אחליף את הרכב לסקודה אחרת - לא בגלל משהו ספציפי, אבל חסרות מכוניות? אני למשל שמתי עין על אופל החדשות...

פורסם
היונדאי I20 1.6 חזקה ומהירה ממנה, אחרי הכל 126 כ"ס זה יותר מ 105.

 

בדקת?

זה שהמנוע מוציא הספק גבוה יותר, לא אומר שהיא יותר מהירה בפועל.

פורסם

לפי הנתונים הרישמיים (ואני לא חסיד גדול של השוואות תיאורטיות) היונדאי זריזה יותר מהפאביה.

בסיכומו של עיניין יש לה 24 כ"ס יותר והיא גם מכונית קלה למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה עדיין לא משנה את העובדה שיש לה מנוע 1.2 TSI שהוא חזק יותר מ-1600 ממוצע. אנחנו יכולים להתוכח עד מחר, בשורה התחתונה ברחתי עם הפביה הזאת גם למכוניות עם מנוע 2 ליטר.

 

הפביה יותר זריזה גם מהיונדאי I20 כי המנוע של הפביה מושך טוב בכל סלד , גם התוספת של עוד 24 כוח סוס לא עוזרים ליונדאי כי הטורבו בפביה עושה את ההבדל

פורסם

אבל בסוף הדרך יש ליונדאי 24 כ"ס יותר, למרות שאני מניח שתאוצות הביניים של הפאביה טובות יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לפי הנתונים הרישמיים (ואני לא חסיד גדול של השוואות תיאורטיות) היונדאי זריזה יותר מהפאביה.

בסיכומו של עיניין יש לה 24 כ"ס יותר והיא גם מכונית קלה למדי.

 

חן, אני מוכן לשבור לך את התיאוריה הזאת שלך, היא מוטעית.

 

גיא, את הקורסה בדקנו עם הצגתה - פחות איכותית, מאוד צפופה מאוחר ואין אפשרות להזמין כידנית. חבל....

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש משהו במה שטוען פאפה קרלוס. מנועי ה- TSI מיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשה, ודרושים עוד כמה וכמה שנים טובות וכמה מאות אלפי ק"מ כדי שיהיה ניתן להסיק מסקנות כלשהן על טיבם של המנועים האלה.

 

טכנולוגיה חדשה?! על איזה טכנולוגיה חדשה מדובר פה בדיוק? הזרקה ישירה או מגדש טורבו?

הדבר היחיד ש-VAG המציאו זה את שילוב האותיות TSI.

פורסם
מנוע ה 1.2 TSI לא נועד להפוך את הפאביה\פולו\איביזה למכוניות "חמות", אלא פשוט נועד להחליף את מנוע ה 1.6 ולהציג צריכת דלק נמוכה יותר ורמת זיהום אוויר נמוכה יותר.

.

אז יצאה להם בטעות מכונית חמה ,לאוטו יש כוח כמעט בכל סל''ד ,

פורסם

איזה דיון חסר טעם, השוואת נתוני תאוצות של מכוניות משפחתיות או סופר מיני כאלה ואחרות.

"הפאביה TSI שלי שוברת כל מאזדה 3 2.0 מליסינג של אבא !@@#!@!@# אחד אחד!!!" ככה בדיוק זה נשמע, ילדותי ומטופש.

אפשר לחשוב שכל נהג ממוצע יוצא מהרמזור עם רגל מלאה על הגז רק כדי להגיע ל-100 קמ"ש, מאוד יעיל בפקקים כל הקטע של התאוצות. מה גם שעם TSI +DSG היציאות החזקות מהמקום לא בדיוק גורמות להן להאריך חיים.

 

בקיצור ולעניין, לרוב הנהגים הממוצעים כיום בהחלט מספיקים הביצועים של המנועים הסטנדרטיים. גם הסיוויק הקורולה וגם המאזדה 3 מרגישות זריזות יחסית ולרוב הנהגים זה מספיק, אז כן אבסולטית מנועי ה-TSI חזקים יותר מהנפח אליו הם מקבילים. SO WHAT?.

זה בדיוק כמו שלרוב הנהגים היום ממש לא משנה שמאזדה 2 או 3 מהנות למדי לנהיגה.

 

אבל כן לרוב הנהגים חשובה האמינות של הרכב, המנועים האלו מתקדמים אבל כבר היום עוד בתקופת האחריות הם בעייתים והאחריות שלהם היא רק שנתיים.

עלות התיקון או החלפת קלא'צים ב-DSG יקרה להחריד והפוטנציאל תקלות של ה-TSI גדול למדי בעיקר בדגמים של השני מגדשים.

להחזיק את הרכבים האלו אחרי תום האחריות זה פשוט יכולה להיות התאבדות כלכלית לאדם המומצע.

ה-10% בקושי שהם חוסכים יותר בדלק יעלמו מהר מאוד כבר בתיקון הראשון שלהם.

 

בקשר לפאביה \ אוקטביה, מכוניות נחמדות יחסית לקבוצה שלהן אבל מלבד זה שהן זריזות קצת הן לא מצטיינות בשום סעיף מיוחד בעיקר לא בנושא הקצת יותר חשוב, בטיחות, האוקטביה גם מיושנת משהו ולא מרווחת במיוחד מאחור.

פורסם
חן, אני מוכן לשבור לך את התיאוריה הזאת שלך, היא מוטעית.

שוב, אלו רק נתונים רשמיים וכך צריך להתייחס אליהם.

למנוע ה 1.2 TSI יש משרעת סל"ד שמזכירה מאד דיזלים מודרניים, רק שבטוח שתגובת הדוושה עדיפה בהרבה ואין להם את רעש הדיזל האופייני.

ובעיניין הכוח, בוא נזכר בדגמי ההונדה סיביק הישנים, בייחוד אלו עם מנוע ה VTEC בעל 125 כ"ס.

היא היתה זריזה ומהירה מכל 1.6 אחרת, כי בסיכומו של עיניין גם להספק הסופי ישנה חשיבות, בייחוד בבוחן ה 0-100 הקלאסי (והחסר חשיבות, לדעתי).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...