Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

seatleon ,אמרת שהלאון שלך באה עם 185 כ"ס .

אבל למיטב ידיעתי הלאון FR באה עם 200 כ"ס במקור.

אפשר הסבר?

 

זה דגם SPORT UP שיצא מהראשונים 06-07,FR יצא גם ב 07 בגירסה ידנית בלבד.רכב שלי מגיע במקור עם 185 כ''ס וFR אכן עם 200.אין שוני בין הרכבים,מכלולים זהים לחלוטין.הבדל היחיד הוא ב15 כ''ס שאותם ישיגו בטח עם עידכון תוכנה קטן.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תארתי לעצמי שלא יכול שסטייג' 5 של ריבו לא ישתווה לסטייג' 4 של APR.

איפה ראיתה ש STAGE 4 APR מגיע לספק של 600 סוסים?:shock:

הטורבו שהיה בו שימוש בקופרה לא מסוגל להוציא כזה ספק ולא משנה מה תעשה עם המנוע.עזוב עכשיו שטויות כמו דלק מרוצים עם אוקטן גבוהה כי אף אחד אינו נוסע עם זה ביום יום.בגדול..שתי חברות מובילות בתחום עם מוצרים שונים.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ראיתה ש STAGE 4 APR מגיע לספק של 600 סוסים?:shock:

הטורבו שהיה בו שימוש בקופרה לא מסוגל להוציא כזה ספק ולא משנה מה תעשה עם המנוע.עזוב עכשיו שטויות כמו דלק מרוצים עם אוקטן גבוהה כי אף אחד אינו נוסע עם זה ביום יום.בגדול..שתי חברות מובילות בתחום עם מוצרים שונים.

 

לא 600, אבל ממה שאני שמעתי וראיתי תחת כיסוי לא רחוק משם:wink: .

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל תיקון.

 

512 כ"ס ו63 קג"מ.

 

יאללה נו, ה100 כ"ס האלה יעשו את ההבדל ? ;)

 

שגם זה לא מעט בכלל.:wink:

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב רוצה קצת לשתף על עניין מאוד חשוב שהוא צריכת הדלק.

כמו שכבר אמרתי הרכב משמש אותי ביום יום לנסיעות בין עירוניות בעיקר.אז היום הייתה לי נסיעה מעניינת למרכז כדי לתת כיוונים אחרונים למחשב ובכך לסיים את הנושא של עידכוני תוכנה.במהלך הנסיעה החלטתי לתת דגש לצריכת הדלק כי היה מאוד מסקרן איך הרכב מתנהג לאחר הפרוייקט.לא נדרש הרבה האמת..לתפוס נתיב על שיוט באזור של 100-110 קמ''ש וזה מה שעשיתי.

כייף לפעמים לנהוג ולא למהר לשום מקום. :wink:

ובכנות הייתי די מופתע מתוצאות.7.4 ליטר דלק(95) ל 100 ק''מ.הספקתי עוד לצלם את זה.אבל לאחר 20 ק''מ בערך זה ירד ל 7!

עם K03 כזכור לי הייתי מגיע גג ל 8-8.5 ליטר בשיוט של 100 קמ''ש,לחיצה קטנה לאזור 110-120 והייתי עובר את ה 8 ומתקרב אפילו ל 9.

לאחר חישוב קל יצא לי שהצריכה ירדה באופן משמעותי,ליטר דלק ל 14.2 ק''מ.כמובן שכל ליטוף בדוושות גורר השלכות אבל כייף לראות כאלה מספרים בפועל מדי פעם.:-P

ABCD0001.jpg

ABCD0002.jpg

ABCD0003.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תארתי לעצמי שלא יכול שסטייג' 5 של ריבו לא ישתווה לסטייג' 4 של APR.

נכון אין בכלל השוואה בין שני החברות

 

stage 5 זה תוכנה שהיא ליגה בפני עצמה כרגע בשימוש במספר מועט במקומות שונים בעולם

 

עם תוצאות של 10 שניות גבוה 1/4 מייל כרגע תוכנה זו מיועדת למספר מצוצמם של רכבים

 

ל REVO יש גם STAGE 4 שמיועד לתת מענה לתוכנות מקבילות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה לא מתדלק 98? תקבל יותר ביצועים וגם ישמור לך יותר על המנוע..

צודק אין ויכוח,אבל רציתי מעט לראות ולהרגיש את הנסיעה של 95 לפני שאני עובר ל 98.אז ההבדל יהיה לפחות מורגש.וחוץ מזה בקרוב אני מבצע החלפה של פילטר דלק+שמן ואז אהיה מוכן לזה.:wink:

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו אתה משייט על 110 בסל"ד יחסית גבוה.

 

הצריכה של ה7.4 ליטר זה נטו על כביש החוף או כולל ממוצע גם של כבישים עירוניים?

 

ככה זה בלאונים אין מה לעשות.זה נטו כביש לא כולל שום דבר.אבל בנסיעות רגועות לפי דעתי אהיה באזור 8 ליטר קבוע בממוצע.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר חשבתי זה הממוצע, היתי רוכש לאון וגם בונה סטייג' 3 :)

 

עדיין, תצרוכת מעולה!

 

 

אני במקומך, במצב של היום הופך את האוטו ליותר סולידי.

המדבקה של הקרבון על המכסה מנוע מושכת הרבה עיניים.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תארתי לעצמי שלא יכול שסטייג' 5 של ריבו לא ישתווה לסטייג' 4 של APR.

 

לא רלוונטי משתי סיבות ענייניות:

1. כל חברה מגדירה שונה את הסטייג' ולכן, סטייג' 5 פה לא דומה לסטייג' 4 שם (טורבו ושאר חלקים שונים) ולכן - אין כל בסיס להשוואה.

2. חשוב יותר, בשתי הדוגמאות שנתנו כאן מדובר על תוכנות מותאמות אישית לרכב (בניגוד לסטייג' 2,1,K04 וסטייג' 3 שהם למעשה תוכנות מדף (גם אם ישנה אופציה לכיוונון עדין, עדיין הם תוכנות מדף)

כל מה שמעבר לכך - הם תוכנות מותאמות אישית לכל פרוייקט ופרוייקט בדיוק כפי שנעשה בקופרה סטייג' 4 של APR פה בארץ שהוציאה 513 כ"ס בגלגל (אפשר להתווכח כמה זה במנוע. מה שבטוח זה שזה יותר, הרבה יותר) ומתגלגלת על כבישי ארצנו באמינות ובשקט כבר כמעט חצי שנה.

לכל החברות יש פרוייקטים וסטייג'ים מתקדמים, אף אחד מהם (נכון להרגע) אינו מוצר מדף שניתן להזמין ולהתקין לבד.

כך למשל ל APR יש רכבי מירוץ ותוכנית סדורה לבניית רכבי מירוץ עבור לקוחות שמעוניינים ברכבי מירוץ זהים לאלו ש APR בונה ל VW אמריקה. כל רכב כזה נבנה במיוחד ומכוייל במיוחד בהתאם לפרוייקט, לחלקים ולצרכים. אפשר לקרוא לזה סטייג' X אבל אין לזה משמעות מעשית. כל רכב הוא פרוייקט בפני עצמו.

 

השימוש במונח "סטייג'" ברמות האלו נעשה מתוך הרגל ומושפע מצרכים שיווקיים. בפועל אלו הם פרוייקטים נקודתיים וכל קשר בינם לבין תוכנות המדף הוא שיווקי ומותגי בלבד. בדיוק מהסיבה הזאת לא תמצאו הרבה מידע על התוכנות האלו בצמוד לתוכנות המדף המפורסמות באתרי היצרנים השונים.

 

גם יצרני רכב משחררים מידי פעם גרסאות מפלצתיות לצרכי תצוגה ותצוגת יכולת. אין להם כל קשר לרכבים הסטנדרטיים שיוצאים את שערי המפעל.

 

ולדוגמה: אמנם קוראים לה GOLF GTI W12 אבל ברור שלמעט קווי עיצוב כלליים, אין בינה לבין ה GTI שום קשר.

http://www.autoblog.com/2007/05/17/worthersee-2007-vw-shows-off-monster-golf-gti-w12-650-concept/

 

מניעים שיווקיים כבר אמרנו?

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...