Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אני לא טועה הרכב שלו הוא מודל 07 ועד 2007 הלאון TFSI הגיע עם גיר רגיל בלבד

צודק.הרכב שלי במקור דגם SPORT UP עם 185 סוסים בסטוק.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איך התגובה של מנוע בטורים נמוכים?

יש השהיית טורבו גדולה יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, אני גם רוצה כזה סף אבל יחיד לאיביזה שלי ובחברה רוצים 1000 שקל, יש מקום להשיג ביותר זול?

יש גם סופית של SEAT SPORT לרכב שלך והויא עולה הרבה פחות מהסכום שציינת,יש לי חבר ויש ברשותו אחת מקורית חדשה בקרטון.מעוניין?

6jauspbl.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך התגובה של מנוע בטורים נמוכים?

יש השהיית טורבו גדולה יותר?

שאלה עניינית :mm_yeah:

K04 נכנס לפעולה לאחר 2000 סל''ד ומתחיל למשוך בהילוך שני בעיקר,אבל משיכה משיכה .

K03 הקודם שלי גם היה נכנס לפעולה בסל''ד דומה אבל המשיכה הייתה לא כל כך מורגשת.עוד דבר נוסף לזכות K04 היא משיכה בסל''ד גבוהה,גם כאשר נמצאים בהילוף שישי לחיצה קטנה והרכב ממשיך למשוך,הדבר שלא היה קיים ב K03.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקח לדוגמא את פולקסווגן.

אתה חושב שהייצרן מייצר את המנוע שיעבוד בדיוק בעומס שהוא מייצר ועוד קג"מ אחד הוא יתפוצץ? הם לוקחים מקדם בטיחות מאוד גבוה כדי שלא בכל רכב שני ישברו מכלולים.

זה שאתה מכיר כמה רכבים עם ציפ' בלבד שהלך מנוע לא אומר כלום, אני מכיר גם כאלה עם מנוע סטנדרטי שהלכו מנועים עקב יחס לא נכון למנוע מוגדש וכ'ו.

נניח קח את הK04, אתה חושב שמה שהוא מספק זה כל מה שהוא יכול?! אין לו בעיה לתמוך גם ב300 כ"ס.

 

כמובן לא יקרא נזק מידיי, שאל תחשוב אני נגד שיפורים להפך אני תומך ומברך שיפורי רכב ופרויקטים כאלו, אבל יש הבדל בין שיפור חלקי ושיפור מקיף!! בגלל זה רוב האנשים בעולם מעדיפים לא לשפר ונשארים סטנדרט, אין מתנות לחינם שיפורים לכ"ס באמינות גבוהה דורשת הרבה כסף ולא מסתכמת בהחלפת חלק אחד או שניים. אך לעזאזל יש אנשים שמגיעים לכפול כ"ס ועדיין נוסעים על מערכת היגוי ומתלים סטנדרט ?. אתה חושב זה לא מוסכן:x. פגשתי לא מעט אנשים ששיפרו רכבים לכ"ס מטורף ועדיין עם ברקסים מקוריים:-( .

זה מעיד על בורות וחוסר ידע . בקשר למקדם בטיחות אכן יש אבל זה לא גבוה מאוד לצערנו. תאמין או לא כמה צ'יפ לרכב מוגדש יכול לעשות בלאי למנוע ולטורבו ולשאר מכלולי הרכב. כמובן יהיה בלאי קטן, לזמן הקרוב אבל לזמן הרחוק יותר יהיה בלתי הפיך, ואם היצרן ידע ישר מבטל את האחריות.

קח דוגמה נוספת מנוע 1.8T של VAG. בגולף GTI ו S3 הישנות הבלוק זהה. אבל המכלולים שונים לגמרי. הכל שונה שם גיר,מצמד שונה מערכת מתלים שונה... בקיצור 99% מהמכלולים שונים וזה בצדק.וכולה 75

כ"ס יותר. גם דוגמה חזקה מאוד WRXו STI אין כמעט שום חלק משותף בניהם.....

בתכלס כל אחד יכול לעשות מה שבא לו ולשפר בצורה שהוא אוהב. אבל זה לא משנה שום דבר מעובדות שאי אפשר להתווכח בהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברת על מערכת בלימה ומתלים.

קבל דוגמא, בשירוקו 1.4 160 כ"ס ובשירוקו 2.0 יש הבדל של 40 כ"ס ו4 קג"מ.

חוץ מהמנוע, הכל זהה מבחינת שלדה/מתלים/בלמים.

 

תראה, יש רכבים שבאים במקור עם ברקסים מאוד חזקים כגון STI, אני חושב שהם ידעו להתמודד עם תוספת הספק מכובדת.

 

אתה לא מסתכל על זה נכון, זה שמישהו הכפיל את ההספק המקורי לא אומר שכל היום הוא סוגר סקאלה או מאיץ בצורה ברוטאלית ככה שהברקסים לא צריכים לעבוד הרבה שעות נוספות.

בוא נגיד שלא צריכים להיות גם תמימים, אף אחד לא משפר להספקים כאלה כדי לנסוע 70 קמ"ש, אבל לא כל יום הוא גורם למחוג בסקאלה להגיע למגבלה שלו שהוא צריך ברקסים של RS6.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן לא יקרא נזק מידיי, שאל תחשוב אני נגד שיפורים להפך אני תומך ומברך שיפורי רכב ופרויקטים כאלו, אבל יש הבדל בין שיפור חלקי ושיפור מקיף!! בגלל זה רוב האנשים בעולם מעדיפים לא לשפר ונשארים סטנדרט, אין מתנות לחינם שיפורים לכ"ס באמינות גבוהה דורשת הרבה כסף ולא מסתכמת בהחלפת חלק אחד או שניים. אך לעזאזל יש אנשים שמגיעים לכפול כ"ס ועדיין נוסעים על מערכת היגוי ומתלים סטנדרט ?. אתה חושב זה לא מוסכן:x. פגשתי לא מעט אנשים ששיפרו רכבים לכ"ס מטורף ועדיין עם ברקסים מקוריים:-( .

זה מעיד על בורות וחוסר ידע . בקשר למקדם בטיחות אכן יש אבל זה לא גבוה מאוד לצערנו. תאמין או לא כמה צ'יפ לרכב מוגדש יכול לעשות בלאי למנוע ולטורבו ולשאר מכלולי הרכב. כמובן יהיה בלאי קטן, לזמן הקרוב אבל לזמן הרחוק יותר יהיה בלתי הפיך, ואם היצרן ידע ישר מבטל את האחריות.

קח דוגמה נוספת מנוע 1.8T של VAG. בגולף GTI ו S3 הישנות הבלוק זהה. אבל המכלולים שונים לגמרי. הכל שונה שם גיר,מצמד שונה מערכת מתלים שונה... בקיצור 99% מהמכלולים שונים וזה בצדק.וכולה 75

כ"ס יותר. גם דוגמה חזקה מאוד WRXו STI אין כמעט שום חלק משותף בניהם.....

בתכלס כל אחד יכול לעשות מה שבא לו ולשפר בצורה שהוא אוהב. אבל זה לא משנה שום דבר מעובדות שאי אפשר להתווכח בהם.

 

אף אחד לא מנסה כאן להתווכח,אבל אתה משום מה נחוש בדעתך שכולם יסכימו איתך בדברייך.מה אתה כל כך הרבה מקשקש על הבלאי?

אתה הולך לרכוש ממני את הרכב או מה? למה אתה כל כך מוטרד אני לא מבין..אני אישית לא מרכיב שום דבר ברכב לפני שארגיש שזה בהכרח נחוץ.אני לא רייסר ולא סוג של,הרכב משרת אותי ביום יום לכן אני רוצה לבצע שידרוגים לפי הצורך.אני חילקתי את הפרוייקט לשלושה חלקים ועל זה כבר דיברתי,כמו כן כרגע אני שוקל אפשרויות לשידרוג מטלים ושוב,יש לי די סבלנות וכל צעד נשקל בקפידה.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מנסה כאן להתווכח,אבל אתה משום מה נחוש בדעתך שכולם יסכימו איתך בדברייך.מה אתה כל כך הרבה מקשקש על הבלאי?

אתה הולך לרכוש ממני את הרכב או מה? למה אתה כל כך מוטרד אני לא מבין..אני אישית לא מרכיב שום דבר ברכב לפני שארגיש שזה בהכרח נחוץ.אני לא רייסר ולא סוג של,הרכב משרת אותי ביום יום לכן אני רוצה לבצע שידרוגים לפי הצורך.אני חילקתי את הפרוייקט לשלושה חלקים ועל זה כבר דיברתי,כמו כן כרגע אני שוקל אפשרויות לשידרוג מטלים ושוב,יש לי די סבלנות וכל צעד נשקל בקפידה.

 

SEATLEON אני מתנצל בפניך ,ומכל מהנדסי VAG ו SUBARU,HONDA...והכי חשוב מהנדסי ארץ הקודש,בפורום אני מתנצל מראש על הדברים שהזכרתי ומאחל לך בהצלחה . אגב שמעתי מאחד המהנדסים הגדולים של VAG הרכיב טורבו GT3037S על מנוע TFSI ועשה קרוב למיליון ק"מ עם שמן מנוע מינרלי ורוב הזמן היה ב 8000 סל"ד . אז אולי הטורבו הזה יהיה מתאים יותר מ K04. אגב המחיר זול מאוד 2500 דולר ויש לך 500 כ"ס במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן אדם אתה לא מבין את אשר נאמר, הוא מתכוון שהמנועים של ואג מאוד מאוד אמינים.

 

קח לדוג מנועים של bmw אתה יודע שהם עושים מנועים שעומדים בפי 7 לחץ מאשר מה שהמנוע באמת נותן נכון שמכיוון שהלחץ של הבוכנות לא עומד ביחס ישר עם ההספק לכן אם bmw מקורית באה עם 100 כ"ס היא לא תעמוד ב-700 אבל היא תוכל להחזיק בשקט הספקים גדולים בפי 2-3 מהמקור. אבל זאת רק דוגמא. דוג' מאוד טובה היא m3 בצורה של e46 היא באה במקור 333 כ"ס ובחו"ל יש קיטים שמגדילים את ההספק ל-600-700 בגלגל בלי לחזק מנוע קח דוג' את סדנת hpf בארה"ב.

 

קח דוגמא מנועים zc של הונדה הם באים 125 כ"ס ואפשר להרכיב להם טורבו td04 וליסוע עם זה באמת שנים.

 

קח דוג' איביזה קופרה מנוע 1.8 שעד היום שמים שם טורבינות גדולות מאוד (gt3076 ודומיהם) ומחיזיקים שנים.

 

ועכשיו אני אגיב לך באמת אתה יודע מתי ישברו טלטלים במנוע של ואג (כנראה שאתה לא יודע מהתגובה שלך שאמרת "המנוע יתפותץ לזיקוקים") כדי לשבור מנוע של ואג יש 2 אפשרויות או לקחת טורבו שזמין מאוד אבל מאוד זמין ולתת לו לגדוש את המנוע בלחץ גבוה (25-28psi) או שיהיה טיונר (מכיוון) גרוע מאוד אבל מאוד כי המחשב של ואג יודע להתמודד גם עם כיוונים רעים בצורה טובה יחסית.

 

וכמובן שאנשים פה לא שמים טורבואים שבחו"ל לא שמעו ולא יודעים להכל יש תקדים בחו"ל ולא כל מי ששם טורבו k04 של קופרה מחזק מנוע וראש מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם סופית של SEAT SPORT לרכב שלך והויא עולה הרבה פחות מהסכום שציינת,יש לי חבר ויש ברשותו אחת מקורית חדשה בקרטון.מעוניין?[/

שלחתי לך הודעה פרטית , תודה :wink:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...