Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תענוג לעיניים, עבודה מעולה- כל הכבוד על ההשקעה ! :arrow:

לדעתי (ובלי להעליב אף LEON אחרת) הלאון היפה ביותר שראיתי עד עכשיו בפורום, השילוב של צבע יחודי ונגיעות הקרבון במקומות הנכונים הופכים את חזות הרכב למאוד מיוחדת. :mm_yeah:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה טוב!

הרכב הולך להבדק על דיינו?

מה השאיפה מבחינת הספק ומומנט?

כמה הרכב שוקל?

 

דרך אגב אני הייתי מוריד כמו דברים מבחינה חיצונית כי הרכב מרגיש מצועצע לטעמי :|.

אבל איך אומרים,על טעם ועל ריח אין להתווכח. העיקר שאתה מבסוט!

 

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז לאחר בילוי במוסך במשך יומיים מסתבר שאצטרך לבלות בו יום נוסף...:?

התקנת טורבו-נשמע מאוד פשוט נכון? אבל לא ב TFSI !!! סיוט מתמשך עם כל החיבורים,צינורות שמן,אטמים,ברגים וחיפוש התאמות.לא להיבהל..K04 מחליף אחד לאחד את K03 מכל הבחינות בהרכבה,אבל בעקבות גישה שהיא מאוד מוגבלת התהליך יוצר הרבה מכשולים בהתקנה.דרך אחת לפרק היא פירוק צירייה קדמית(הדבר שוויתרתי עליו),והנוספת היא למשוך אותו מעלה מעל המנוע.יחד עם זאת לאחר מאבק לא קטן ביצענו את כל הפירוק+הרכבה.הרבה דברים חדשים מגלים תוך כדי אגב.מחר מבצעים שלבים אחרונים וזהו..מתחילים להתרגל לסוסים החדשים.

תודה על הפירגון מצד האנשים,מעלה חיוך :-).

 

נ.ב:נכון להים מראה חיצוני של הרכב שונה,הוסר קרבון ממכסה מנוע כי נגמר העידן שלו מבחינתי,הייתי מהראשונים שניסה אותו בארץ וזה יספיק לי.

ABCD0003.jpg

ABCD0002.jpg

ABCD0001.jpg

ABCD0019.jpg

ABCD0013.jpg

ABCD0018.jpg

ABCD0015.jpg

ABCD0016.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבע נדיר יש לבובה, צולמה באוטוספורט:wink:

 

55820178946328786161100.jpg

תמונה נחמדה תודה,אגב היה בחור שם שהוא צייר לא מהעולם הזה שצייר לי תמונה בדיוק מהזווית הזאת.

seat leon.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הכי חם בפורום !

אדון seatleon הנכבד , מאז שפתחת את השרשור הזה אני עוקב אחריו כל יום - ממכר יותר מכל סידרת ריאלטי :-P:-P.

כל הכבוד לך על ההשקעה ברכב , אתה משקיע המון כסף , ועוד יותר זמן , ושפע של מחשבה :mm_yeah:.

וזה שאתה מדווח פה על כל התקדמות גורם לשרשור הזה להית קבוע פתוח על המחשב שלי .

אז בחייך.. זרוק כמה פירורים של עידכונים , תמונות וסתם מה המצב ?

בהצלחה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הפרוייקט המדובר בשלב זה יגיע לסיומו,קפצתי הבוקר לצ'מפיון כדי לרכוש נוזל קירור G12 כ4 מיכלים של ליטר וחצי.רק חבל שכל מיכל כזה עולה כמו בקבוק של אבסולוט :roll:...הוספנו קרוב ל 4 ליטרים ותוך כדי התעסקנו עם חיבור והתאמתו למערכת יניקה.כעבור 30 דקות הרכב היה מוכן להנעה הראשונה!!! אני חייב לספר לכם על ההתרגשות המשתקת בזמן שהכנסתי את הממפתח לסוויץ? :nono:

ואז..סיבוב ועוד סיבוב של מפתח ו..הרכב מניע.

''עצור-עצור" צעק לי השותף לעבודה..מה כבר קרה לכל רוחות חשבתי.מסתבר שאחד הצינורות שמן היה לא מחוזק והחלה נזילה.

חיזוק בורג קטן+כמה בדיקות נוספות ושוב הנעתי את הרכב,רק הפעם לא התרחשו חריגות והכל הלך כשורה.

מתקינים פנסים,מגיני פלסטיק ופגוש,והרכב מוכן לנסיעת מבחן.כעיקרון היה מאוד נחמד אם היה לידי טיונר והיה מבצע עידכון תוכנה של שידרוג STAGE לפני הנסיעה,כעכשיו הרכב מבולבל כנראה.עד לפני העבודה הוא היה ועדיין נמצא ב STAGE 1 עם טורבו מקורי K03,לכן לא ממש מובן איך זה משפיע על הנסיעה לאחר שינוי סטייג'.

עם זאת תוכנה דומה שמותקנת בקופרות עם K04 ו S3 אז הספק צריך להיות באזור 300 סוסים.האמת שאני לא ממש יודע מה קורה במצב כזה אבל מה שכן אני יודע שלפני העבודה עם K03 הייתי באזור 260 סוסונים של REVO.

טוב,יצאתי מהמוסך,רמזור ועוד רמזור והנה הדרך לכבישון קטן שבו אפשר קצת לתת לרכב באמת לנסוע..עצירה.

יו שמתי לב שאני כמו ילד קטן כאשר מקבל צעצוע חדש ומרוצה עד השמיים.:oops:

הילוך ראשון,שני (ברגוע) שלישי ולחיצה..ישר הורדתי את הרגל מהגז..מה זה?! :idea:

שוב..שלישי,רביעי ולחיצה..רבאק זה לא יכול להיות! מישהו יושב מאחורה ופשוט בועט לי בגב!

(אפילו הסתכלתי במראה כדי לוודות שאני לבד ברכב).

הרכב יתחיל באמת לנסוע.נקודה.

טוב אז היה נחמד לספר על חוויות עד כאן,בימים הקרובים הרכב יעבור סידרה של בדיקות,עידכונים ויתכן שבוע הבא נזמין כבר תור לדיינו.

 

נ.ב (הלכתי לעשות עוד סיבוב) :wink:

ABCD0006.jpg

ABCD0005.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מברווק אחשלי אחלה אוטו שבעולםם

אם בא לך רק תרשום נתונים של האוטו עכשיו ותרשום בנקודות יענו מה עשית לו...

וגם תעלה תמונות הכי חשוב..

תתחדש אחיי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...