Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העניין הוא שאני אוהב את הצבע שלי והוא די נדיר בלאון,למען אמת לדעתי אין בארץ לאונים בכזה צבע.

 

אל תבין אותי לא נכון - אני לא מבקר את הפרויקט שהחלטת לעשות, ממש לא.

 

סתם תהיתי למה להתחיל פרויקט על רכב שהוא לא top of the range, כיון שהרכבים האלו מגיעים בדר"כ כבר עם "חומרה" טובה יותר בבסיסם (במקרה הזה משולשים מאלומיניום לדוגמה), ולכן לשפר אותם יהיה זול יותר - ואני כבר לא מדבר על פנים מפואר יותר/מאובזר יותר.

 

סתם סקרנות, חלילה לא ביקורת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לאדון AVIRI

 

כל מערכות האגזוז של MILLTEK למנוע TFSI הינם בקוטר 70 ולא 63 מ"מ והם בהחלט נותנות יותר מצליל

העניין נבדק במספר רכבים והתוצאות הם מרשימות.

 

אני לא אכנס איתך לויכוחים על מי מוציא יותר או איזה תוכנה טובה יותר

במיוחד לאור העובדה שברכבך מותקנת תוכנה מתחרה.

 

אם מתישהו תרצה לבדוק את המספרים "האופטימיים" האלו אתה מוזמן לבקר אצלינו

 

נסיון חינם עלינו:wink:

 

להוציא 360-380 בלי מתנול (ועוד על מנוע סגור) זה להיות אופטימים, אבל אנחנו רגילים למספרים אופטימים מבית REVO.

שיהיה בהצלחה, עם מתנול בהחלט אפשר להגיע למספרים האלו עם הטורבו הנ"ל!

 

רשימת החלקים באמת מכילה את המוצרים המובילים בתחום, רק נקודה קטנה:

CAT BACK במכוניות שלנו לא נותן כלום מעבר לצליל, הצנרות והדודים האחוריים מגיעים 2.5" ולפחות בGTI גם פתוחים, ככה שקניה של מערכת כזו ספק אם תתן משהו בסעיף הביצועים, אבל מהסאונד בטוח תהנה.

שוב, קיים סיכוי ויש הבדל בין הGTI ללאון ספורטUP שלך ואולי אצלך הדודים אינם "פתוחים", אבל כל עוד אין הבדל, שהשיפור הנ"ל לא מניב כלום מלבד סאונד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהדבר שעיקב אותי בהרכבת הקיט הוא אינטרקולר.אלמנט מאוד חשוב ללא ספק,בהתחלה הזמנתי קולר של S3 אשר בהחלט מספק בסטייג'ים אלה ועושה את העבודה מעולה.חשבתי על כמה אופציות.למשל קולר S3 עם שילוב של קולר FORGE

TWINCOOLER.יחד הם עושים עבודה מעולה ב 400 סוסים ומעלה.אבל לאחר הרבה שיקולים הוחלט ללכת על קולר APR.

הוא הרבה יותר גדול מזה של הסטוק שלי ואפילו של S3.מה שקנה אותי זו הרכבתו ללא שום בעיות,כל בורג שייך למקום מדוייק ללא אילתורים מיותרים.לאחר שראיתי אותו בפעם הראשונה במציאות הבנתי שזה הקולר שאני רוצה.בתחילת שבוע הבא הרכב משלים הרכבה סופית של כל הדברים ויאללה..באים לבקר אצל קובי לקפה :lol: כדי לשדרג תוכנה של REVO STAGE 3.

ABCD0016.jpg

ABCD0019.jpg

ABCD0011.jpg

ABCD0009.jpg

ABCD0013.jpg

ABCD0015.jpg

ABCD0014.jpg

ABCD0006.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהדבר שעיקב אותי בהרכבת הקיט הוא אינטרקולר.אלמנט מאוד חשוב ללא ספק,בהתחלה הזמנתי קולר של S3 אשר בהחלט מספק בסטייג'ים אלה ועושה את העבודה מעולה.חשבתי על כמה אופציות.למשל קולר S3 עם שילוב של קולר FORGE

TWINCOOLER.יחד הם עושים עבודה מעולה ב 400 סוסים ומעלה.אבל לאחר הרבה שיקולים הוחלט ללכת על קולר APR.

הוא הרבה יותר גדול מזה של הסטוק שלי ואפילו של S3.מה שקנה אותי זו הרכבתו ללא שום בעיות,כל בורג שייך למקום מדוייק ללא אילתורים מיותרים.לאחר שראיתי אותו בפעם הראשונה במציאות הבנתי שזה הקולר שאני רוצה.בתחילת שבוע הבא הרכב משלים הרכבה סופית של כל הדברים ויאללה..באים לבקר אצל קובי לקפה :lol: כדי לשדרג תוכנה של REVO STAGE 3.

 

קולר חזיר, אין ספק, אותי מטרידה עד היום השאלה איך הוא משפיע על K03, אם הוא לא יוצר LAG בעקבות הגודל.

 

מה עשית עם הקולר S3 שהזמנת? יש לך אותו עדיין?

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קולר חזיר, אין ספק, אותי מטרידה עד היום השאלה איך הוא משפיע על K03, אם הוא לא יוצר LAG בעקבות הגודל.

 

מה עשית עם הקולר S3 שהזמנת? יש לך אותו עדיין?

 

לא,לצערי אין לי מכוון שביטלתי את ההזמנה.אבל תוכל לרכוש אותו תמורת 250$+100$ למשלוח.יוצא בערך 1300 ש''ח לא כולל מיסים ומס.לדעתי גג תשלם עליו 2000 ש''ח.כאן בארץ כשהתעניינתי בקניה היה מדובר במחירים של 4000-4500 ש''ח.

בעניין LAG צריך להתעניין במקומות הנכונים כי אין לי מושג.כאן למשל יש דיון מעניין בין GIAC ו APR.תשאל שם.

 

http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?4992655-AWE-K04-vs.-APR-Stage-3&p=67141961

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה בפרוייקט:-)

תוכל לפרט מדוע החלטת ללכת על הקולר של APR ולא על הקולר של S3? ההבדלים יהיו כל כך משמעותיים?

בשמחה :-P

א.הוא יותר גדול,זרימת אוויר קר יותר גבוהה.

ב.בעתיד במידה וארצה לשדרג שוב טורבו ליותר גדול לא יהיה צורך בהחלפת קולר.

ג.צינורות רחבים מסיליקון איכותי,ולא נוצר מכשול כמו ב OEM.

intercooler_mkv_vergleich.jpg

intercooler_mkv_hoses_th.jpg

intercooler_mkv_coupler_th.jpg

intercooler_fmic_hoseflow_th.gif

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה ממש מעניין... איך אתה מתכוון להחזיק את הרכב על הכביש? מה עם שיפורי בלימה? יש משהו באופק?

 

אגב - תמונות תוך כדי התקנה יכולים להיות ממש מועילים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה ממש מעניין... איך אתה מתכוון להחזיק את הרכב על הכביש? מה עם שיפורי בלימה? יש משהו באופק?

 

אגב - תמונות תוך כדי התקנה יכולים להיות ממש מועילים :)

 

:lol:להחזיק? אם כבר אז לעצור!?

מה שבטוח הוא לא יברח לי ברמזור.שיפור בלימה יבוא בהמשך כי קודם צריך לדאוג מה לבלום,וכן זה בהחלט באופק.

תמונות התקנה לא חושב שזה כל כך מעניין ומועיל אבל תוצאות דיינו לאחר התקנה סופית ועידכון תוכנה בהחלט מעניינים.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחזיק הכוונה שכשתתחיל נסיעה לא תפרפר במקום חצי שעה עם כל הסוסים האלה :)

שקלת קויילאוברים? קפיצי הנמכה? או שאתה ממשיך עם המקוריים?

דיינו לפני ואחרי זה בהחלט אחלה דבר :)

אבל גם התקנה של תוך כדי, מה הולך לאן? למה? איך? מה השוני וכו - לעשות את זה קצת יותר חינוכי (כמו הפורומים מחו"ל).

 

בכל אופן אני ממש מצפה לראות את התוצאה הסופית, נראה אחלה פרוייקט - בהצלחה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה תוצאות של כמה מבחנים של האינטרקולר



(נבחן ע"י APR )

 

במבחן הזה הם הריצו 5 פעמים אותו רכב על הדיינו

* אפשר לראות את הריצות על הגרף (קו בצבע אפור) [קצת קשה לראות אבל רואים]

בצבע האדום אינטרקולר מקורי (ממוצע ל5 בדיקות על הדיינו) 72 מעלות

בצבע הלבן אינטרקולר APR (ממוצע ל5 בדיקות על הדיינו) 55 מעלות

* רכב המבחן הוא AUDI A3 2007 20t_fsi_fmic_temparature.gif

 

 

 

בדיקת דיינו של רכב על הדיינו



קו מקוטע - אינטרקולר מקורי

קו רצוף - אינטרקולר APR

 

20t_fsi_fmic_dynograph.gif

 

נתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,בואו נדבר קצת על מערכות יניקה ל TFSI.קיים שוק רחב בעולם עם מלא מוצרים טובים ואיכותיים,אבל הקושי הגדול הוא בעצם לבחור את הדבר הפוטנציאלי ביותר.לפני הפרוייקט שהחלטתי לבצע רציתי למצות את K03 הסטוק במלאו,אבל מהר מאוד הבנתי שיותר מ 300 סוסים אין מה לצפות עקב המוגבלות של הטורבו.אז לכן עד לפני מספר חודשים הייתי במרדף אחר קיט יניקה המועיל ביותר ל TFSI.התעניינות בקיטים כמו P-FLOW,NEWSPEED,BSH,FORGE,CARBONIO,K&N ועוד רבים שלא ציינתי הביאה אותי לקיט הפופולרי ביותר באירופה ITG.בארץ לא ממש הצלחתי למצוא אנשים שהתנסו בו,שמעתי פה ושם שפילטר עשוי ספוג לא יחזיק מעמד באקלים הישראלי,התפורר ,התייבש וכן הלאה..אך לעומת זאת באירופה המשתמשים בו מאוד מרוצים וטוענים שהוא אחד המובילים ב TFSI עם העלת ספק של 40 סוסים.והמספר אינו המצאה של מישהו אלא התבססות על גרפים ובדיקות רבות שנעשו.ובכן לאחר שיקול דעת החלטתי ללכת עליו לרכוש ולהתנסות בו.רכשתי קיט ל K03 כי אז עדיין לא תיכננתי לעבור ל K04.זה אותו קיט רק ללא חיבור לצינור בכניסה לטורבו.כמו שכבר אמרתי הפורק בקופרה וS3 נמצא בחזית הרכב ויוצא עם חיבור למערכת יניקה.הדילמה..מה עושים?הרי בקיט שרכשתי לא קיים חיבור כזה :-(.

לא הצלחתי למצוא תשובות אצל אנשים בארץ,שוב..המטרה שלי הייתה שימוש בחלקים מקוריים לכן העדיפות הייתה מציאת פיתרון בהתאם.פניתי ליצרן ITG וסיפרתי על קשיים בהרכבה והדילמות סביב העניין.לאחר שעומת שאני הלקוח של הקיט ואף נדרשתי להציג קבלה הופנתי לשירות הטכני שלהם..ויאללה.לא יודע מדוע לא עשיתי את זה מהתחלה.מסתבר שהכל נורא פשוט ושלחו לי את החיבור בדואר.טענו שהרבה פונים אליהם בהקשר לבעיית שידרוג הקיט לK04.

אז זהו יש פיתרון ובימים הקרובים אני מבצע שידרוג בעצמי,מה לעשות אני חובב עבודות כאלה :-P

קצת תמונות כדי להבין במה מדובר:

ABCD0003.jpg

!B9he9jw!2k~$(KGrHqR,!lkEy+jCyLTeBM6D9BzDVQ~~_12.jpg

!Bu4rbcQEWk~$(KGrHqN,!gsEv1sfRRvfBMCPIVuT2Q~~_12.jpg

!Bu4q5eQBmk~$(KGrHqN,!icEv1+0F2hlBMCPFBl-QQ~~_12.jpg

fg.jpg

ITG_S3.jpg

DSC_9658.JPG

DSC_9653.JPG

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזלי בחרתי קיט שהוא עשוי מסיליקון ולא מקרבון או מתכת כי אז התאמה הייתה הרבה יותר בעייתית.

וזה החיבור וככה זה מגיע ל K04:

DSC_9628.JPG

DSC_9624.JPG

ABCD0003.jpg

ABCD0002.jpg

ABCD0001.jpg

ABCD0020.jpg

IMG.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקוטר של הבית MAF נישאר מקורי?

או שהוא מוחלף לגדול יותר עבור הKO4?

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...