Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הבנתי מה יש לעשות עם 360 כ"ס ברכב הנעה קדמית, ועוד כזה שלא שודרג מבחינת מתלים או דיפרנציאל.

נסעתי בקופרה-R שהיא משודרגת בטירוף מבחינת מתלים, צמיגים, אחיזה, דיפרנציאל, ועוד מהרכב שלך, ובעלת מערכת בלימה א-ד-י-ר-ה, והכח שלה (240) לא מסוגל לעבור בצורה מושלמת לכביש, שים לב שאתה רוצה 50% מעל זה, ברכב נחות משמעותית מבחינת רכיבי מתלה, בולמים, צמיגים ובלמים ... תחשוב טוב שוב ...

 

My 2 Cents

 

ליאור

 

תפסיק להיות חיי בסרט שכולם פה נהגי מסלול כי אין מסלול לנהיגה בארץ

וזה לא מעניין כל אחד איך האוטו ייקח סיבוב עם פול גז כי פשוט לא עושים את זה,אחרי כל סיבוב יש ישורת

ולזה האוטו מיועד

אם כ"כ מפריע לך למה יש הרבה כ"ס על הנעה קידמית אז לך תתלנון על מירוצי דראג ששמה משקיעים כסף לא פחות מרכבי מסלול כמו שאתה כ"כ מתלהב מהם.

רייסים זה לא רק מסלול,יש גם קו ישר

תתעורר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח דוגמא לאחלה מיקום לטורבו בלאון:twisted:

 

 

[/url]

 

הלאון הזאת מפלצת,אלה שעבדו עלייה פשוט חולי נפש!!! TFSI החזקה שראיתי(לא במציאות).:-D

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוציא 360-380 בלי מתנול (ועוד על מנוע סגור) זה להיות אופטימים, אבל אנחנו רגילים למספרים אופטימים מבית REVO.

שיהיה בהצלחה, עם מתנול בהחלט אפשר להגיע למספרים האלו עם הטורבו הנ"ל!

 

רשימת החלקים באמת מכילה את המוצרים המובילים בתחום, רק נקודה קטנה:

CAT BACK במכוניות שלנו לא נותן כלום מעבר לצליל, הצנרות והדודים האחוריים מגיעים 2.5" ולפחות בGTI גם פתוחים, ככה שקניה של מערכת כזו ספק אם תתן משהו בסעיף הביצועים, אבל מהסאונד בטוח תהנה.

שוב, קיים סיכוי ויש הבדל בין הGTI ללאון ספורטUP שלך ואולי אצלך הדודים אינם "פתוחים", אבל כל עוד אין הבדל, שהשיפור הנ"ל לא מניב כלום מלבד סאונד.

 

אתה ועוד הרבה אחרים אומרים את אותו דבר בעניין,בגלל זה CAT BACK אינו בעדיפות ראשונה אצלי.פשוט עלוב מדי לדעתי דוד אחורי בלאון.אבל כן אני בהחלט לא מוכן להתפשר על פחות סוסים.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח דוגמא לאחלה מיקום לטורבו בלאון:twisted:

 

 

[/url]

 

ראיתי את זה לא מזמן הבחור מטורף/לא מובן/לא יודע מה

 

הנה התמונות שלו

 

http://www.facebook.com/album.php?aid=477214&id=654855421&l=b64976aa4e

 

VWVORTEX

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4956061-Leon-Cupra-PTE-6262-build

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אחלה פרויקט - בהצלחה!

 

רק הערה קטנה שאף פעם לא ברורה לי: למה לבחור כבסיס רכב מאמצע ה Range של היצרן ולשפר אותו? איכשהו תמיד נראה לי עדיף (גם מבחינת עלות וגם מבחינת תועלת) להשקיע את הכסף בלקנות את הדגם הספורטיבי ביות, ואם צריך אז להשתמש בו בתור בסיס לשיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אחלה פרויקט - בהצלחה!

 

רק הערה קטנה שאף פעם לא ברורה לי: למה לבחור כבסיס רכב מאמצע ה Range של היצרן ולשפר אותו? איכשהו תמיד נראה לי עדיף (גם מבחינת עלות וגם מבחינת תועלת) להשקיע את הכסף בלקנות את הדגם הספורטיבי ביות, ואם צריך אז להשתמש בו בתור בסיס לשיפור.

 

 

במקרה הזה, למה ?

קויילאוברים איכותיים, בושינגים ואולי מוטות מייצבים עבים יותר יעלו לו פחות אם אתה הולך בכיוון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אחלה פרויקט - בהצלחה!

 

רק הערה קטנה שאף פעם לא ברורה לי: למה לבחור כבסיס רכב מאמצע ה Range של היצרן ולשפר אותו? איכשהו תמיד נראה לי עדיף (גם מבחינת עלות וגם מבחינת תועלת) להשקיע את הכסף בלקנות את הדגם הספורטיבי ביות, ואם צריך אז להשתמש בו בתור בסיס לשיפור.

 

אתה תופתע אבל הייתה לי הזדמנות לבצע החלפה על קופרה שכבר מגיעה על K04 בסטוק,אבל העניין הוא שאני אוהב את הצבע שלי והוא די נדיר בלאון,למען אמת לדעתי אין בארץ לאונים בכזה צבע.

ABCD0012.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינויים בין הקופרה לבין שאר הדגמים הוא מעבר למנוע שונה לגמרי

 

משולשים קידמיים (אלומניום בקופרה)

ברקסים קידמיים 345 מ"מ בקופרה 312 מ"מ בשאר הדגמים

 

אבזור פנימי שונה

 

* ועוד כמה שינויים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינויים בין הקופרה לבין שאר הדגמים הוא מעבר למנוע שונה לגמרי

 

משולשים קידמיים (אלומניום בקופרה)

ברקסים קידמיים 345 מ"מ בקופרה 312 מ"מ בשאר הדגמים

 

אבזור פנימי שונה

 

* ועוד כמה שינויים

משולשים,ברקסים עניין שולי בעניי,נגיע גם לשידרוג שלהם.איבזור פנימי זה:סלון בצבע שחור,הגה,ג'אנטים,כיסאות,ידית הילוכים ו לוח שעונים+דוושות,פגוש קדמי+אחורי.

אצלי ברכב הוחלפו מלא דברים בקוסמטיקה פנימית חיצונית.ידית של קופרה וג'אנטים+לוח שעונים+דוושות+פגושים ועוד דברים שאני לא זוכר.השקעתי לא מעט כסף לכן פשוט כואב לי מלחשוב להיפרד מהרכב.קצת תמונות של הדברים שהוספתי.

וזה מאוד רחוק מלהיות הכל.:-)

ABCD0019.jpg

ABCD0014.jpg

1phbrrot.jpg

1pskcr.jpg

800-leist-1p-in.jpg

leist1p-schw-400-05.jpg

sp1pR01.jpg

abcd0002i.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...