Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מוכרח לציין שעשית עבודה נהדרת בלי יותר מדי שטויות מסביב, התא מנוע נראה נהדר עם המצב שלנו כיום !

 

האם הבאת את כל החלקים לבד ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכרח לציין שעשית עבודה נהדרת בלי יותר מדי שטויות מסביב, התא מנוע נראה נהדר עם המצב שלנו כיום !

 

האם הבאת את כל החלקים לבד ?

אכן,הבאתי הכל לבד.תודה על הפירגון )

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה סוג חומר השתמשתה לבידוד הפילטר ? והיכן ניתן לקנות , נראה שנחתך על ידך ולא משהו שהיה מוכן מראש תקן אותי אם אני טועה

 

קיט יניקה ITG הינו מקורי לחלוטין.לא חתכתי שום דבר מלבד התאמה של חיבור ליניקה.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהנדסי ואג יודעים טוב מאוד שבמנוע הזרקה ישירה מצטבר פיח, אבל הם לא יכולים להתקין Catch can בכל רכב משני סיבות:

א. עלות

ב. אי אפשר לצפות מכל מי שקונה רכב חדש מ VW לרוקן ולנקות פעם בשבועיים שלוש את המיכל.

 

אם תרצה אביא לך PDF מקורי של VW על חלק מהמערכות במנוע ותראה שקיים בו סוג של מיכל איסוף שמנים מובנה, כזה שלא צריך לרוקן, אף מובן שזה לא מספיק ולכן יש מוצרים אפטרמרקט.

 

מסיבה דומה אגב, יש באוטו צינורות גדישה מגומי ובאפטרמרקט אפשר לקנות מסיליקון - נטו שיקולי עלות של היצרן.

 

לי אין בעיה לטרוח לרוקן מיכל כזה פעם ב..:wink:

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עידכונים:

היום רכב עבר עידכון תוכנה ל STAGE 3 בהצלחה,אך עדיין צריך קצת כיוונים למחשב.אם לאחר ההתקנה של קיט התלהבתי מהנסיעה אז היום בכמה לחיצות הייתי בשוק!:idea:

זה לגמרי רכב אחר..שונה ובכלל לא שלי!

הטורבו הזה ממש אבל ממש טוב,זה עולם אחר לגמרי.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עידכונים:

היום רכב עבר עידכון תוכנה ל STAGE 3 בהצלחה,אך עדיין צריך קצת כיוונים למחשב.אם לאחר ההתקנה של קיט התלהבתי מהנסיעה אז היום בכמה לחיצות הייתי בשוק!:idea:

זה לגמרי רכב אחר..שונה ובכלל לא שלי!

הטורבו הזה ממש אבל ממש טוב,זה עולם אחר לגמרי.

תן לנו כמה סרטונים להנות. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לפרויקט שלך, הייתי במקומך מחכה ומשפר הכל ביחד. חייב לטפל במנוע!!!

אתה כמעט מכפיל את הסוסים במנוע חבל להסתכן ולהצטער אחר כך .... כי המומנט שמייצר הטורבו יכול להעיף לך טלטלים כמו זיקוקים שם! בשיפורים יש כלל או שעושים במכה אחת או שלא עושים בכלל!!!. אני מבין אותך שאתה רוצה במינימום עליות אבל זה לא הולך. אגב מנוע TFSI אחד המנועים הפחות טובים של VAG!!! כנגד מנוע 1.8T.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

driftking על מה אתה מסמתך שאתה אומר שהTFSI זה אחד המנועים הפחות טובים של קונצרן?

אם הTFSI לא היה טוב, לא היית מוצא אותו בדגמי הטופ של הקונצרן (לאון קופרה, גולף R אודי S3 ואפילו הR8

חוץ מזה שהTFSI הוא מנוע הרבה יותר מתקדם מה1.8T ובכלל כמה רמות מעליו כמעט בכל אספקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...