Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project LEON MK2 TFSI


שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם כל הכבוד לפרויקט שלך, הייתי במקומך מחכה ומשפר הכל ביחד. חייב לטפל במנוע!!!

אתה כמעט מכפיל את הסוסים במנוע חבל להסתכן ולהצטער אחר כך .... כי המומנט שמייצר הטורבו יכול להעיף לך טלטלים כמו זיקוקים שם! בשיפורים יש כלל או שעושים במכה אחת או שלא עושים בכלל!!!. אני מבין אותך שאתה רוצה במינימום עליות אבל זה לא הולך. אגב מנוע TFSI אחד המנועים הפחות טובים של VAG!!! כנגד מנוע 1.8T.

 

אדון Driftking היקר!

א.אין טעם להשקיע בחיזוקי מנוע במצב הנתון שלי כרגע,המנוע מסתדר מעולה עם כל העוצמה שמייצר הטורבו.

ב.שום טלטלים לא יעופו כמו זיקוקים.

ג.בשיפורים אין שום כללים כמו שציינת אלא סטייג'ים,צעד אחר צעד.מה זאת אומרת לעשות הכל ביחד?

אני הלכתי על שיפור שהוא יחסי למה שבאמת ניתן להפיק מהמנוע TFSI,מבוסס על ניסיון של הרבה אנשים שמנוע המדובר מסתדר מעולה עד 380 סוסונים למרות שלדעתי אפשר בכייף להוסיף עוד 20 ולסגור על 400.למרות שעם K04 לא קל במיוחד להגיע לזה.

ד.מינימום עלויות אתה אומר? לא נראה לי שממש חסכתי ברכישה של חלקים,אם באמת הייתי מעוניין בכך אז תאמין לי הייתי רוכש חלקים הרבה יותר זולים ופחות איכותיים.

ועכשיו נגיע להבנה...זה TFSI פחות טוב ממה?! רוב רכבי ספורט החדישים של VAG עם מנוע המדובר והוא הוכח ולא פעם אחת כמנוע אמין עם ביצועיים מקסימליים.לא יודע איזה נסיון והאם בכלל יש לך בעניין השיפורים אבל העובדה שאתה משווה מנוע TFSI ל 1.8T רק אומרת לי שאתה ממש לא מודע לדברים שאתה מעלה כאן.1.8T זו קטגוריה וליגה אחרת לחלוטין שהצטיינה בתחום הזה בלבד.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עם כל הכבוד לפרויקט שלך, הייתי במקומך מחכה ומשפר הכל ביחד. חייב לטפל במנוע!!!

אתה כמעט מכפיל את הסוסים במנוע חבל להסתכן ולהצטער אחר כך .... כי המומנט שמייצר הטורבו יכול להעיף לך טלטלים כמו זיקוקים שם! בשיפורים יש כלל או שעושים במכה אחת או שלא עושים בכלל!!!. אני מבין אותך שאתה רוצה במינימום עליות אבל זה לא הולך. אגב מנוע TFSI אחד המנועים הפחות טובים של VAG!!! כנגד מנוע 1.8T.

 

אין בעיה עם המנועים האלו בהספקים האלו,

 

יש מכוניות שנוסעות בחו"ל שנתיים שלוש אם לא יותר עם הקיטים האלו בלי לשבור כלום

 

נתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה עם המנועים האלו בהספקים האלו,

 

יש מכוניות שנוסעות בחו"ל שנתיים שלוש אם לא יותר עם הקיטים האלו בלי לשבור כלום

 

נתי

 

1+:mm_yeah:

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד דבר קטן (גדול)

 

ההבדל הגדול שלו לעומת המנוע הישן יותר 1.8T

 

הזרקה ישירה (הזרקת הדלק ישירות לתא הבעירה) = מדוייק יותר, חסכוני וחסכוני יותר.

 

TFSI

TFSI-Engine.jpg

 

סרטון קטן

 

H-fij4bnmDw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

נתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרויקט מדהים, אחלה עבודה!

לפי מה שהבנתי הפרויקט שלך נחשב כstage 3, איזה שיפורים נכללים בstage 4 לTFSI בפרט לרכב שלך בכלל?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרויקט מדהים, אחלה עבודה!

לפי מה שהבנתי הפרויקט שלך נחשב כstage 3, איזה שיפורים נכללים בstage 4 לTFSI בפרט לרכב שלך בכלל?

 

זה כבר הופך להיות מאוד רציני :roll:

זהו סטייג' שדורש כבר חיזוקי מנוע,החלפת טורבו ליותר חזק,מזרקים RS4 ועוד כמה דברים מעניינים.

אבל אם בעתיד ארצה לבצע שידרוג זה טורבו שאלך עליו.מפלצת :idea:

APRS3-03.jpg

APRS3-08.jpg

APRS3-07.jpg

APRS3-06.jpg

APRS3-11.jpg

APRS3-12.jpg

APRS3-13.jpg

APRS3comparison-1.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטייג' 4 זה כמעט כפול מהכ"ס שיש בסטייג' 3!

 

מעט יותר :wink:

יש קופרה ששופרה ב STAGE 4 אבל הוא עומד על 500+

אבל שם נעשתה עבודה כזאת רצינית שלכל סוסון יש הצדקה.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ההגדרה של הסטייג'ים האלו אוניברסלית ותלוי בחברה.

בREVO סטייג' 3 זה K04.

בAPR סטייג' 3 זה GT2871R, קיט של K04 זה קיט ברמה שבין סטייג' 2+ לסטייג' 3 ונקראה ed30/k04 conversion.

ובUNITRONIC וGIAC המונחים גם שונים.

 

בקיצור, המילה סטייג' לא ממש אומרת כלום.

מה שכן מקובל ברוב העולם זה שסטייג' 1 זה רק תוכנה וסטייג' 2 זה תוכנה + יניקה ופליטה, אבל גם לזה לא נצמדים 100 אחוז.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ההגדרה של הסטייג'ים האלו אוניברסלית ותלוי בחברה.

בREVO סטייג' 3 זה K04.

בAPR סטייג' 3 זה GT2871R, קיט של K04 זה קיט ברמה שבין סטייג' 2+ לסטייג' 3 ונקראה ed30/k04 conversion.

ובUNITRONIC וGIAC המונחים גם שונים.

 

בקיצור, המילה סטייג' לא ממש אומרת כלום.

מה שכן מקובל ברוב העולם זה שסטייג' 1 זה רק תוכנה וסטייג' 2 זה תוכנה + יניקה ופליטה, אבל גם לזה לא נצמדים 100 אחוז.

לREVO ישנו STAGE 3 נוסף שהולך הרבה יותר קדימה וכולל החלפה ושידרוג של מלא דברים נוספים:

Stage3 GT3071R for 2.0T FSI Transverse based vehicles

 

ATP 3071R Turbo KitRS4/R8 injectors3.0"Turbo back exhaust without pre-cat and with decat or highflow catalytic convertor (DP comes with turbo kit)Cold Air intake (comes with turbo kit)uprated or additional intercooler (S3 uses larger stock IC but additional IC is recommended)highflow mechanical fuel pumpAssociated hardware for fitting and installationUpgraded ClutchUpgraded Engine/transmission Mounts Boost Gauge Wideband A/F or lambda display uprated brakes

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נחזור קצת לרכב שלי :wink:

היום היה לי מעט זמן פנוי והחלטתי לפנק את הלאון בזוג סופיות של SEAT SPORT.

סוף סוף המראה האומלל של סופיות מקוריות נעלם.

לא ממש קשור לשיפור אבל בכל זאת... :-D

ABCD0016.jpg

ABCD0017.jpg

ABCD0018.jpg

ABCD0019.jpg

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו אנשים המנוע שנמצא היום בלאונים החדשים המנוע 1.8 TSI

זה אותו מנוע שאתם מדברים עליו שהוא 1.8T שהיה בלאון הישנה ??

 

המנוע זהה למנוע 2.0TSI מלבד קוטר הבוכנות וגל האכובה מה שגורם לנפח המוקטן

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעט יותר :wink:

יש קופרה ששופרה ב STAGE 4 אבל הוא עומד על 500+

אבל שם נעשתה עבודה כזאת רצינית שלכל סוסון יש הצדקה.

 

 

 

אולי לכיוון ה600 וה64 קג"מ יש לקופרה.

 

זה כבר לא נקרא עבודה, זה נקרא בניה מחדש של המנוע.

חוץ מהבלוק שום דבר נראה לי כבר לא מקורי.

 

מה שאני אוהב אצל APR שהכל נראה מאוד סטוק ולא מתרברבים עם צינורות סיליקון כחולים או חוטי הצתה אדומים.

אתה פותח מכסה מנוע ואתה חושב שככה זה יצא מהחברה.

 

 

חבר, ישר כוח על הפרויקט! כייף לראות דברים כאלו.

סע בדרכים טובות.

 

 

בברכה, בן.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...